Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Re: Da li je veličina bitna?
Ftj, sta tebe briga sta sam ja hteo da radim sa svojim parama? I da sam hteo na autu da stavim svoju sliku i broj telefona nema potrebe da to komentarises. Nisam ni ja tebe ni za sta prozivao, ne vidim razlog (ne zelim da ga vidim bolje receno) da ti prozivas mene.
Hvala.
EDIT: Ja ni ne znam o cemu je rec od pocetka, video sam da starac pominje sportski auto i SUV pa sam dao opsti komentar. Nemojte shvatati moj post vezan za neki dogadjaj vec uopsteno, posto ne znam o kom dogadjaju je rec.
Hvala.
EDIT: Ja ni ne znam o cemu je rec od pocetka, video sam da starac pominje sportski auto i SUV pa sam dao opsti komentar. Nemojte shvatati moj post vezan za neki dogadjaj vec uopsteno, posto ne znam o kom dogadjaju je rec.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Da li je veličina bitna?
Jedno pitanje za vas koji osporavate stiskanje gasa na SUV-u. Da imate ili vam neko da SUV od 3000 kubika, ne biste ga vozili ostro, odnosno stiskali gas na pravcu? Ili jos bolje: Kada bi vas neko pozvao na trkacku stazu i ponudio vas da provozate isti taj SUV, vi biste rekli "Necu, SUV nije za trkacku stazu"?
Sa druge strane ove price, ja sad ne bih trebao da vozim brzo Megana od 1500 kubika i 80 konja jer eto, slab je i zato sto mu treba preko 10 sekundi do 100tke i vecina automobila na ulicama mogu da me "odvale"?
Ako se meni svidja da vozim svoj auto brzo, ja cu tako da ga vozim. Isto tako ce neko gore navedenog SUV-a da stiska na semaforu zato sto mu se ledja zalepe za sediste ili ima osecaj dominacije, i to je to. Da svi razmisljaju onako kako mi razmisljamo, postojao bi samo npr. Mercedes Benz i svi bi vozili istim tempom.
Sa druge strane ove price, ja sad ne bih trebao da vozim brzo Megana od 1500 kubika i 80 konja jer eto, slab je i zato sto mu treba preko 10 sekundi do 100tke i vecina automobila na ulicama mogu da me "odvale"?
Ako se meni svidja da vozim svoj auto brzo, ja cu tako da ga vozim. Isto tako ce neko gore navedenog SUV-a da stiska na semaforu zato sto mu se ledja zalepe za sediste ili ima osecaj dominacije, i to je to. Da svi razmisljaju onako kako mi razmisljamo, postojao bi samo npr. Mercedes Benz i svi bi vozili istim tempom.
Re: Da li je veličina bitna?
@Acakayak
Apsolutno se slažem s tim da svako radi sa svojim parama kako misli da treba i da to nikog ne treba da se tiče i zato mislim da nije u redu reći da SUV kupuju ljudi da bi se pokazivali(čak i da to jeste tako kod većine). Al ok nije baš to tema pa nema potrebe dalje da produbljujemo.
Apsolutno se slažem s tim da svako radi sa svojim parama kako misli da treba i da to nikog ne treba da se tiče i zato mislim da nije u redu reći da SUV kupuju ljudi da bi se pokazivali(čak i da to jeste tako kod većine). Al ok nije baš to tema pa nema potrebe dalje da produbljujemo.
Re: Одг: Da li je veličina bitna?
Auto treba da se vozi u skladu sa propisima. Pogotovu u gradu. Znači nema stiskanja ni q7, ni megana, ni hh. Pogotovu ne na semaforima gde je potrebno obratiti posebnu pažnju na druge učesnike u saobraćaju, pogotovu pešake.
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
žena može biti sa sela a auto mora iz nemačke
- Ji 4Tze
- Postovi: 8231
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Da li je veličina bitna?
Po kom propisu ne smeš da ga stisneš propisno?
do 50, do 50...

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Da li je veličina bitna?
Ftj, naravno, ovaj put se slazem sa tobom. Nisam rekao da je neki auto bolji ili losiji, samo da je u jednom nesto ne primerenije nego na drugom, a to sta ce ko da kupi je potpuno stvar licnog izbora.
Kuzmanovic, ja ranije kada sam vozio Lexusa (imam ga jos uvek ali ga ne vozim bas rado) ne mogu da kazem da nisam davao gas, niti da sam uvek postovao propise, ali u gradu se nikada nisam da izvinete kur*io njime, jednostavno mi je bilo nekako neprirodno. Doduse, da budem iskren sa semafora nikada i nisam s nekim "potezao", niti sam bio u situaciji, niti u Sapcu ima mnogo mesta sa dve trake u istom smeru pa da je izvodljivo... M3 sam najvise vozio na obilaznom oko Sapca gde sam se i trkao i sa njim i sa 335 (ne iz mesta), ali u gradu, pogotovo blizu centra mi je to tesko seljacenje...
Inace s Lexusom nikada nisam smeo da udjem ostro u krivinu, uvek sam se plasio toga (sto dalje znaci da sam postovao propise).
Sto se tice toga da se Dragan trkao na autoputu s nekim, posto sam sada video oko cega je rasprava i nastala, nemam nista protiv toga, smatram da auto put i sluzi za takve stvari... Znam da se nece sada mnogi sloziti sa mnom, ali svakako je bolje iziveti se tamo gde manje ugrozavas druge nego tamo gde ce svaka tvoja greska nekoga kostati...
Kuzmanovic, ja ranije kada sam vozio Lexusa (imam ga jos uvek ali ga ne vozim bas rado) ne mogu da kazem da nisam davao gas, niti da sam uvek postovao propise, ali u gradu se nikada nisam da izvinete kur*io njime, jednostavno mi je bilo nekako neprirodno. Doduse, da budem iskren sa semafora nikada i nisam s nekim "potezao", niti sam bio u situaciji, niti u Sapcu ima mnogo mesta sa dve trake u istom smeru pa da je izvodljivo... M3 sam najvise vozio na obilaznom oko Sapca gde sam se i trkao i sa njim i sa 335 (ne iz mesta), ali u gradu, pogotovo blizu centra mi je to tesko seljacenje...
Inace s Lexusom nikada nisam smeo da udjem ostro u krivinu, uvek sam se plasio toga (sto dalje znaci da sam postovao propise).
Sto se tice toga da se Dragan trkao na autoputu s nekim, posto sam sada video oko cega je rasprava i nastala, nemam nista protiv toga, smatram da auto put i sluzi za takve stvari... Znam da se nece sada mnogi sloziti sa mnom, ali svakako je bolje iziveti se tamo gde manje ugrozavas druge nego tamo gde ce svaka tvoja greska nekoga kostati...
- Kuzmanovic
- Postovi: 15277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Moj post se vise odnosio na to da smo u saobracaju svi razliciti. Neko voli da daje gas u SUV-u po gradu, neko da se trka po otvorenim putevima i raznim "ulicama" koje se uvece pretvaraju u 402 street race, neko da odvrne glasnu muziku i da prodje kroz Strahinjica Bana, a neko da postuje propise i da menja brzine na 2000 obrtaja. Uglavnom, svako vozi onako kako njemu odgovara i kako misli da treba. Ne mozemo mi nikoga ubediti kako vlasnik ML-a treba da proda auto i da kupi nekog GTI-a pa da se onda kur*i po gradu.
Ja licno nemam nista protiv ako neko u bilo kojem vozilu ostrije krene sa semafora i malo brze vozi, sve dok taj neko ne pocne da ugrozava mene i ostale ucesnike u saobracaju.
Ja licno nemam nista protiv ako neko u bilo kojem vozilu ostrije krene sa semafora i malo brze vozi, sve dok taj neko ne pocne da ugrozava mene i ostale ucesnike u saobracaju.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32236
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
O ugrožavanju bezbednosti sam napisao jedan post u odgovarajućoj temi. Citirao sam Acu, a i ti si se nadovezao, pa ko hoće o tome neka nastavi ovde... viewtopic.php?f=35&t=58&p=134414#p134414
Posetite www.garaza.rs !
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
toliko ste napisali da vise ne mozes pohvatati...
ja nisam napisao da je taj lik ( ili je moguce bila i zena, zaista
) coban sto je stisnuo tog q5, vec samo da sam iznenadjen kako je bio brz...
deo koji sam precutao bas da ne bih rasplamsao ovakve rasprave je da mi je blicao sa 300m dok sam u levoj traci sa 120-130kmh obilazio nekoliko kamiona i autobusa u koloni... e zbog toga je, nevezano za marku auta, coban par ekselans...
i inace mi takve stvari jako idu na zivce, a sam NIKAD nisam blicao u obrnutoj situaciji, jer je ogranicenje brzine propis koji ne treba da se krsi, i ako ga ja krsim zbog toga ne treba da bilo ko drugi ima bilo kakve posledice, pa makar one bile i kocenje od 3s da bi se ubacio u desnu traku propustio ovog brzeg koji vozi iznad ogranicenja...
inace, sto se tice tematike, naravno da svaki auto moze da se stisne, i karera turbo i jugo 45, i to je ok, a ono sto je po mom misljenju bezveze je kad se auto sa jednom namenom kupi i koristi kao auto sa drugom. ako nisam bio jasan, bezveze mi je recimo ono divljanje sa x6 na otvaranju navaka...
to ti je kao kad kupis sportski auto i trudis se da ti trosi sto manje i vozis ga kao baba...promasena tema...
ja nisam napisao da je taj lik ( ili je moguce bila i zena, zaista

deo koji sam precutao bas da ne bih rasplamsao ovakve rasprave je da mi je blicao sa 300m dok sam u levoj traci sa 120-130kmh obilazio nekoliko kamiona i autobusa u koloni... e zbog toga je, nevezano za marku auta, coban par ekselans...
i inace mi takve stvari jako idu na zivce, a sam NIKAD nisam blicao u obrnutoj situaciji, jer je ogranicenje brzine propis koji ne treba da se krsi, i ako ga ja krsim zbog toga ne treba da bilo ko drugi ima bilo kakve posledice, pa makar one bile i kocenje od 3s da bi se ubacio u desnu traku propustio ovog brzeg koji vozi iznad ogranicenja...
inace, sto se tice tematike, naravno da svaki auto moze da se stisne, i karera turbo i jugo 45, i to je ok, a ono sto je po mom misljenju bezveze je kad se auto sa jednom namenom kupi i koristi kao auto sa drugom. ako nisam bio jasan, bezveze mi je recimo ono divljanje sa x6 na otvaranju navaka...
to ti je kao kad kupis sportski auto i trudis se da ti trosi sto manje i vozis ga kao baba...promasena tema...
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Ti kraljevi sto uhvate levu traku ko da im je tata kupio i blicaju sa kilometar jer zaboga voze (po pravilu Audi) bar 50% preko ogranicenja su za posebne ustanove.
Ja cesto vozim preko ogranicenja, kao i svi mi, ali cu da blicam samo autobusu/kamionu koji me isece, a onda sa 93 obilazi vozilo koje se krece 90 na sat. Ili nekom pacijentu koji ne ume da koristi retrovizor.
Iz istog razloga se ni ja ne sklanjam drugima dok preticem, jednostavno, vozim uvek 130-140 na tempomatu i nemam nameru da se zajebavam i ubrzavam da bi on prosao glat sa 160.
Ako sam u prilici sklonicu se odmah, ako nisam, neka ceka Ceca.
Ja cesto vozim preko ogranicenja, kao i svi mi, ali cu da blicam samo autobusu/kamionu koji me isece, a onda sa 93 obilazi vozilo koje se krece 90 na sat. Ili nekom pacijentu koji ne ume da koristi retrovizor.
Iz istog razloga se ni ja ne sklanjam drugima dok preticem, jednostavno, vozim uvek 130-140 na tempomatu i nemam nameru da se zajebavam i ubrzavam da bi on prosao glat sa 160.
Ako sam u prilici sklonicu se odmah, ako nisam, neka ceka Ceca.
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
@Dragan
Cekaj, pa.za sta je X6 nego da se gazi? Dizel 3.5d od 3000cc koji ide za 6.5 sec do stotke. Toliko ide Porsche Boxster/Cayman s tim sto kod X6 imas duplo veci obrtni momenat i xDrive.
sent from my HTC Sensation
Cekaj, pa.za sta je X6 nego da se gazi? Dizel 3.5d od 3000cc koji ide za 6.5 sec do stotke. Toliko ide Porsche Boxster/Cayman s tim sto kod X6 imas duplo veci obrtni momenat i xDrive.
sent from my HTC Sensation
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Ja blicam vala uvek kada neko bez ide levom trakom sporije od mene,osim ako nekoga obilazi...
I kada primetim da neko hoce da zapocne obilazenje,blicnem 2,3 puta da ne krene,jer ja vec obilazim
E sada,problem je sto po zakonu,levom trakom je kretanje dozvoljeno samo tokom preticanja,a voznja zabranjena...
Medjutim,ko god vozi 150 i brze,cesto nema poente da se vrati u desnu traku...
Takodje,naravno da je neko seljak sto blica nekome dok isti obilazi nekoga...
@Texonja,upravo tako.
A jos dodatno,ja ne vidim ni tu nista lose,isterati i Yuga 45 na stazu...
Nece ici brzo kao Megane Sport,ali ni Megane Sport nece ici kao Carrera Turbo,pa treba li onda svi da se krstimo i smejemo svakome ko izadje na stazu u necem sporijem od Porschea?
I kada primetim da neko hoce da zapocne obilazenje,blicnem 2,3 puta da ne krene,jer ja vec obilazim

E sada,problem je sto po zakonu,levom trakom je kretanje dozvoljeno samo tokom preticanja,a voznja zabranjena...
Medjutim,ko god vozi 150 i brze,cesto nema poente da se vrati u desnu traku...
Takodje,naravno da je neko seljak sto blica nekome dok isti obilazi nekoga...
@Texonja,upravo tako.
A jos dodatno,ja ne vidim ni tu nista lose,isterati i Yuga 45 na stazu...
Nece ici brzo kao Megane Sport,ali ni Megane Sport nece ici kao Carrera Turbo,pa treba li onda svi da se krstimo i smejemo svakome ko izadje na stazu u necem sporijem od Porschea?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
Najviše volim oslobodioce što blicaju kad je gužva pa bi trebalo da se deset automobila iz leve trake pomeri u desno da bi on prošao.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15374
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)
+1dragan napisao: a sam NIKAD nisam blicao u obrnutoj situaciji, jer je ogranicenje brzine propis koji ne treba da se krsi,
Ako vec sam vozim preko ogranicenja, ne zelim da i druge teram na to. Moj je problem zasto vozim preko 120... Ne kazem da mi ne bi bilo drago da se odmah sklone, ali ne mogu da se uzrujavam oko tih stvari. Sa druge strane, ne vozim bas 150+, pa da sada nesto kocim, prolecem i slicno. Blicam kada neko bas kilavi i nece da se pomeri posle preticanja, a osetno je sporiji. Iritirajuce bude kada ti se ubaci neko, svejedno da li je autobus, kamion, ili automobil, sa nekih 80-90 da pretice (a ti vozis recimo 120). Nije da nemaju pravo da preticu, ali neka puste ostale da prodju, tj neka bezbedno izvedu preticanje, ako vec moraju, ubrzavsi kako dolikuje. Kamioni mi se redovno tako sloze na Rudniku, ili od UE ka ZL....nekad mi se ucini da je onaj desno cak i brzi za 1kmh

---
A sto se ovih "seljaka" i sl tice:
Neka radi ko sta hoce. Od tih SUVova, HHa, cuningovanih kanti starih 25godina, covek tako nesto i ocekuje (lansiranje sa semafora i sl). Niti cu se ja trkati sa nekim, niti cu imati neku korist od toga sto ce se on ponasati "normalno". Meni su problematicniji klinci sa novim Punticima, koji dominiraju ulicom sa svojih se'set i nesto konja, krvnih rodjaka onih iz Maranela. Mislim da sam dosta tolerantan u saobracaju, ali kad jednoh takvog nisam premlatio na sred Pancevackog mosta, nikada necu... Nije problem sto ima novu makinu, vec sto ce da unesreci druge u saobracaju...