Stranica 25 od 243
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 14:24
od nidza
Sa sve vraćanjem ekologije u normalu.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 14:26
od Laki021
Ma moze, ali onda lepo vozis krntiju... 400e su u Srbiji samo delovi za prednji trap. A to je samo pocetak problema.
Skripi napred, skripi nazad, melje kad se vozi, sad vibrira volan i ispusta cudna zvuke kad se mota, turbina se cuje, samo jos da mu otkaze zamajac a verujem da ce uskoro i onda je full... Jasno, za dim iz auspuha koga briga.
Al dobro, nace se neko pametan u Srbiji da ga kupi misleci bas tako da ce da ga sredi za 500-600e...
Tako smo i mi sredjivali Mondeo-a, pa kad posle sve stavis na papir, ode 5000e....
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 14:28
od nidza
Za 200e se sređuje trap, ceo. To im je boljka, tako da i ne treba mnogo spominjati. Čudi me da 3x nije menjan na 180k.
Zna se šta su boljke određenim modelima i to dobar servis treba preventivno da sanira. Na tom automobilu to nije rađeno, inače ne bi zapao u takvo stanje. Mogu i da ga provozaju do Srbije i srede ovde za mnogo manje pare. Neka spoje odmor i uštedu. Mogu i zube da srede usput, to je još jeftinije.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 14:31
od perfiko
E, šta je motorčina, turbina prosvirala a on i dalje vuče kako treba.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 14:35
od Laki021
perfiko napisao:E, šta je motorčina, turbina prosvirala a on i dalje vuče kako treba.
Radi turbina jos uvek kako treba, tek pocinje da se cuje.
nidza napisao:Za 200e se sređuje trap, ceo. To im je boljka, tako da i ne treba mnogo spominjati. Čudi me da 3x nije menjan na 180k.
Zna se šta su boljke određenim modelima i to dobar servis treba preventivno da sanira. Na tom automobilu to nije rađeno, inače ne bi zapao u takvo stanje. Mogu i da ga provozaju do Srbije i srede ovde za mnogo manje pare. Neka spoje odmor i uštedu. Mogu i zube da srede usput, to je još jeftinije.
Osim sto su u Srbiji trazili 400e samo za delove (ovde traze mnogo vise)... Ne znam ni ja, a ni vi sta sve treba da se menja, a treba dosta. Plus amortizeri. Jednostavno planirali su da zamene auto i nisu hteli bilo sta da popravljaju zadnjih par meseci. Nisu nezadovoljni autom niti nesto mnogo razocarani, relativno solidno ih je sluzio zadnjih godina (mada su posle njega odlucili da ovde od sada kupuju nova kola), ali da je sve pocelo kolektivno da otkazuje nakon nekih 160 000km to svakako jeste...
Jako, jako ste nerelani sa cenama popravki...
I jos nesto, za auto u koji je u zadnjih 25 000km uuceno 4-5 000chf (sto ovde u Srbiji) stvarno ne znam kako mozete reci da nije odrzavan i da je zapusten... Dobro gorivo, dobri putevi, svi servisi mali i velik radjeni pre vremena...
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 14:42
od sErGiO
Nije baš tako. Onaj ko je malo upićen u AR servise u Srbiji srediće ovaj auto za relativno male pare, jedino ako turbina nije odsvirala svoje. A ako jeste onda je to samo znak da auto nije održavan kako treba, odnosno da najverovatnije nije menjano ulje na vreme ili nije stavljeno odgovarajuće ulje a pritom je auto vožen možda i na autoputu na visokim obrtajima. Ne mora da znači da tvoj prijatelj nije održavao taj auto kako treba, možda je prethodni vlasnik kriv. Mada ako je letos bio u Srbiji sa pokvarenim trapom i tako svesno nastavio da vozi jer mu je 400€ mnogo da se vozi mirne glave onda tu nema ni priče o dobrom i kvalitetnom održavanju. To je klasično srpsko održavanje, vozi dok ne crkne skroz pa ćemo onda da vidimo šta i kako.
Prednji trap se rešava za 250-300€, letva volana (ako je stvarno riknula, a možda i nije) za 150€, amortizeri za 150-200 ako se menjaju 2 komada i tako dalje. Dakle nema veze sa 1500-2000€ a kamoli sa 5000.
Čitajući ovdašnje postove vas koji niste baš ljubitelji Alfe (da ne kažem neku težu reč) ili ste imali neko loše iskustvo, stiče se utisak da se Alfe raspadaju posle nekog vremena, da otpadaju delovi po putu. Enterijer krcka na sve strane, samo što ne izleti iz kabine, zamajci i turbine crkavaju, točkovi otpadaju pri većim brzinama...
Reću ću samo da je sva problematična elektrika/elektronika u Alfi poreklom iz Nemačkog Boscha, da plivajući zamajac crkava onda kad auto svojom kilometražom može da obiđe 2 puta zemaljsku kuglu, fabrički set kvačila posle 150-200000km, limarija je praktično neuništiva...
Normalno je da nakon 10-12 godina auto počne da pokazuje znake umora, ne Alfa nego bilo koji auto.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 14:45
od Laki021
Zaravo ja jesam ljubitelj alfe, jedno vreme sam cak bio lud za njom, 159ku sam hteo da kupim (pa sam uzeo E90), pisao sam po forumima razne hvalospeve o Alfi, moji su imali do skoro 159 kojom sam presao 5- 10 000km, ali da precutim da se 147ica totalno raspala na 185 000 nemam razloga. I sad me jos vi ubedjujete kako je auto zapravo u odlicnom stanju, samo je malo zapusten i za 200e ce bude ko nov, jeste kako da nece...
Dodao sam u prethodnom postu, auto je vise nego redovno servisiran, pre vremena su radjeni svi servisi. Kao sto rekoh znali su da trap popusta i naravano da nisu hteli da bacaju pare na zamenu ako su vec tada planirali da zamene auto, jedino sto se zamena oduzila malo vise od planiranog jer nisu imali vremena da nadju zamenu...
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 14:46
od ftj
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 14:48
od nidza
Očigledno nije dobro održavan. To što si nekom dao pare ne znači po pravilu da si u zamenu dobio uslugu koja je adekvatna - u ovom slučaju definitivno nije, inače ne bismo imali ovakvu diskusiju. Prelaze po 300-400 hiljada uz dobro održavanje, a sad toj sve nešto fali. Fali joj u stvari samo jedno - pedantan majstor koji poznaje taj model automobila.
Taj auto može da se sredi, samo neka odu kod dobrog majstora ovde. Uopšte neće neka glavobolja da bude. To što se čuje turbina, možda i nije turbina, nego negde vuče falš vazduh (popustilo neko crevo ili šelna). To takođe objašnjava loše ekološke rezultate.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 14:54
od milosdoktorabs
nevezano za Alfu,moj burazer dotera auto iz inostranstva i ovde sve sredi i tako svake godine.Nemate predstavu kolika je usteda.prost primer veliki servis za 1.9 jtd u Bravu 2007 ga tamo kosta sa svim delovima i rukama skoro 1200 eur a ovde za te pare je uradio sve to,plus promenio amorte i sredio trap.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 14:57
od Laki021
Da ocajno je odrzavan... Majstori su bili toliko losi da ni mali ni veliki servis nisu znali da urade.
Inace sve ove popravke u koje su pare ulozene su OK, to sve radi, samo sto ih je bilo dosta. Pretpostavljam da ni lezajevi tocka nisu kvar, deo redovnog odrzavanja, ili ni oni nisu dobro odrzavani pa su crkli na 160 000km. Ako tako gledate onda je sve redovno odrzavanje, nista se neplanirano i ne moze pokvariti na autu, samo je pitanje koji deo ce koliko redovno da traje na autu. Konkretno leazjevi, oba su crkla prakticno istovremeno i levi i desni, ovo znaci da im je to standardn zivotni vek, sorry ali meni to nije OK.
Inace u Srbiju su auto odrzavali kod majstora koji je mozda najbolji koga znam, velika picajzla, istina je, na vecinu stvari je upozorio i rekao da se blizi kraju.
Jasno preventivna zamena svega bi sprecila neke probleme, jedino sto nije bas normalno ni prakticno promeniti pola auta jednom godisnje...
I to sto je problem sa trapom dobro poznat, to ne znaci da ga treba ignosrisati i pricati da je to normalno i prakticno ne smatrati kvarom ili manom...
Inace, i drugi kum mi isto ima 147 samo pre facelifta sa 120ks, slicna kilometraza, on ima daleko manje problema sa autom. I njemu je popustio prednji trap i treba da se sredi ali osim toga nije imao nekih drugih problema.
Sreca, konkretan primerak il ko zna sta li je...
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 15:04
od sErGiO
Opet pišeš gluposti. Promeniti pola auta jednom godišnje

Misliš da BMW star 10 godina nema nepredviđenih kvarova tipa ležaj točka, amortizer, viljuška...? Nije tu u pitanju samo kilometraža nego i godine i uslovi eksploatacije, a bogami i održavanje. Prosto je nemoguće da je auto pre godinu dana bio ok a sada se odjednom raspada.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 15:08
od Floyd
Ja sam malo pred prodaju navukao strah od Alfe jer sam razmisljao svako jutro kad sednem u nju, koliko ce taj dan neplanirano da mi izvuce iz dzepa.
Svaki auto se kvari ali kod Alfe se kvare gluposti koje ne bi smele da se kvare na autu starom 5 godina.
Jbt pa da mi pukne prednja opruga u voznji na 100k km a auto vozen iskljucivo po dobrim putevima...
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 15:08
od Laki021
sErGiO napisao:Opet pišeš gluposti. Promeniti pola auta jednom godišnje

Misliš da BMW star 10 godina nema nepredviđenih kvarova tipa ležaj točka, amortizer, viljuška...? Nije tu u pitanju samo kilometraža nego i godine i uslovi eksploatacije, a bogami i održavanje. Prosto je nemoguće da je auto pre godinu dana bio ok a sada se odjednom raspada.
Naravno da nije normalno da toliko stvari toliko cesto treba menjati u sklopu normalnog odrzavanja...
Evo kad hoces da poredis sa BMW-om.
Prvo, moj stari BMW sada ima 220 000km. Neverovatno ali svi lezajevi tocka mu jos uvek rade, potpuno je besuman ceo auto kao da je nov (BMW je u NS, ko hoce da ide da ga vidi i da se uveri moze). Podjednako je star, zapravo 6 meseci je stariji od pomenute Alfe, presao je 40 000km vise od nje, tezi je, jaci je i ostrije je vozen. Pride kada na njemu i crkne lezaj tocka, onda se menja samo lezaj koji kosta 20-30e za razliku od 147-ice kod koje se menja i glavcina i taj deo kosta 100-150e. Nemoj da stavljas BMW i Alfu u istu recenicu to ne moze na dobro da izadje.
Re: Kvalitet Alfa Romea
Poslato: 21 Nov 2013, 15:14
od sErGiO
Ležaj točka za 147 košta 85€ i to SKF tako da ne *****. Eto tvoj BMW je prešao 220000 a moja 155 je prešla 188000 i stara je 16 godina i ne čuje se ni jedan ležaj. I šta sad?
@Floyd
Ja sam sa 20 godina starom 164 išao i na more i gde god sam hteo i nikad me nije izdala tako da je tvoj strah neopravdan.
EDIT by mod: obratiti paznju na izrazavanje!