
Koji je ovo model ?
Re: Koji je ovo model ?
Izlagali su i na sajmu u Beogradu ove godine 

Re: Koji je ovo model ?
Mora da sam propustio taj deo. Automobil napravljen u 5 primeraka.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Koji je ovo model ?
Zanimljiva istorija.
There are only five copies of this supercar built from Monaco , but it was then called the most powerful car on the market.
Back of this developed by the MCA ( Monte Carlo Automobile) car was a 5.0 -liter V12 from the Lamborghini Countach, but feature turbochargers making capacity increased from 455 hp to 720 hp.
Monte Carlo Automobile was founded in 1983 and in 1990 was the GTB Centenaire ready for production. The name Centenaire is a tribute to the Automobile Club de Monaco in 1990 was 100 years. The intention was that would be, but there are 100 units built by the collapse of the market for extremely expensive cars, the counter was ultimately stand or five. Auto Fanatic Prince Rainier III of Monaco obviously bought a copy. A total of two blue cars were built, one black, one red and one white one. One of the two blue ones was a targa and had the name Beau Rivage. In 1993 the rights to the model were sold to a Georgian who changed the name of MiG M100 . He wanted to go racing at Le Mans with the car but did not qualify for the race. Later, the rights were sold to Mega / Aixam car and went through life as Mega Monte Carlo. To drive took at that time a V12 Mercedes, just like the Mega Track.
Može ko je raspoložen.
There are only five copies of this supercar built from Monaco , but it was then called the most powerful car on the market.
Back of this developed by the MCA ( Monte Carlo Automobile) car was a 5.0 -liter V12 from the Lamborghini Countach, but feature turbochargers making capacity increased from 455 hp to 720 hp.
Monte Carlo Automobile was founded in 1983 and in 1990 was the GTB Centenaire ready for production. The name Centenaire is a tribute to the Automobile Club de Monaco in 1990 was 100 years. The intention was that would be, but there are 100 units built by the collapse of the market for extremely expensive cars, the counter was ultimately stand or five. Auto Fanatic Prince Rainier III of Monaco obviously bought a copy. A total of two blue cars were built, one black, one red and one white one. One of the two blue ones was a targa and had the name Beau Rivage. In 1993 the rights to the model were sold to a Georgian who changed the name of MiG M100 . He wanted to go racing at Le Mans with the car but did not qualify for the race. Later, the rights were sold to Mega / Aixam car and went through life as Mega Monte Carlo. To drive took at that time a V12 Mercedes, just like the Mega Track.
Može ko je raspoložen.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Koji je ovo model ?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Koji je ovo model ?

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Koji je ovo model ?
Pomoć: Firma postoji, ali odavno više ne pravi automobile. Ova slika je iz jednog našeg časopisa, iz 1968. godine. Bilo ih je dosta u Jugoslaviji, još se po neki može naći. Mali auto sa velikim gepekom. Zadnji pogon.
Ђенерал Јанковић
- TheWickerMan
- Postovi: 11207
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Koji je ovo model ?
A poznatiji su po teretnom programu 

Re: Одг: Koji je ovo model ?
Tačno!
Evo celog članka/reklame iz časopisa "Ekspert - Naučno tehnički magazin", 4/1968 (kliknite za zoom):

Sudeći po slikama sa Wikipedije, ovo je model 33, a ne 44, mada možda izgled zavisi i od godišta? Na Wikipediji se uopšte ne pominje 4-cilindrični motor, a ovde vidimo da ga je bilo u ponudi. Zna li neko više o ovim automobilima?
Ono što je sigurno je da su svi imali čuveni Variomatic CVT menjač.
P.S. Dobra im je servisna mreža u Beogradu: "Mehaničarska radnja Pere Arsenovića, Bulevar revolucije 403", kao i servisna radionica Instituta za nuklearne nauke Vinča.


Sudeći po slikama sa Wikipedije, ovo je model 33, a ne 44, mada možda izgled zavisi i od godišta? Na Wikipediji se uopšte ne pominje 4-cilindrični motor, a ovde vidimo da ga je bilo u ponudi. Zna li neko više o ovim automobilima?
Ono što je sigurno je da su svi imali čuveni Variomatic CVT menjač.

P.S. Dobra im je servisna mreža u Beogradu: "Mehaničarska radnja Pere Arsenovića, Bulevar revolucije 403", kao i servisna radionica Instituta za nuklearne nauke Vinča.

Ђенерал Јанковић
Re: Koji je ovo model ?
Bio nekad popularan među invalidima u SFRJ, verovatno zbog menjača
Re: Одг: Koji je ovo model ?
Ima jedan na oglasima, meni uvek bio zanimljiv zbog menjaca i po njemu ga i pamtim.
Neka postavi neko, nisam pri kompu.
TT
Neka postavi neko, nisam pri kompu.
TT
Имам једно потпитање...
Re: Koji je ovo model ?
Da odgovorim sam sebi: ono što sam pitao piše u pasusu "Ostali modeli" - 33, 44, 55 se razlikuju u motorima. Verovatno su svi izgledali isto, a određene razlike bile "facelift" u zavisnosti od od godišta (npr. kasnije nije bilo trećeg-leptir stakla napred i migavci su drugačiji.
Veljo, jeste bio popularan među invalidima, jer je bio jedini mali i jeftin auto sa automatskim menjačem. To ga je i ubilo, tj. ljudi su ga zvali "DAF Invalid" i mnogi zbog toga nisu hteli da ga kupe.
Niko ne komentariše cenu od 1000 dolara (= 4000 maraka po tadašnjem kursu, piše u časopisu).
EDIT: Prema http://www.usinflationcalculator.com, 1000 dolara iz 1968. vredi kao 4774 dolara 2014.
Veljo, jeste bio popularan među invalidima, jer je bio jedini mali i jeftin auto sa automatskim menjačem. To ga je i ubilo, tj. ljudi su ga zvali "DAF Invalid" i mnogi zbog toga nisu hteli da ga kupe.
Niko ne komentariše cenu od 1000 dolara (= 4000 maraka po tadašnjem kursu, piše u časopisu).

EDIT: Prema http://www.usinflationcalculator.com, 1000 dolara iz 1968. vredi kao 4774 dolara 2014.

Ђенерал Јанковић