Stranica 26 od 32
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 26 Dec 2017, 17:24
od Marconi77
Užas koliko kidaju
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 26 Dec 2017, 17:37
od Saša
Strašno. Ja sam novog Punta manje platio.
TT
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 26 Dec 2017, 17:43
od dragvorl
Rad je kikiriki u odnosu na deo.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 26 Dec 2017, 17:45
od Marconi77
Vala baš
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 26 Dec 2017, 17:46
od Heinz
Nek pretera kod nas pa će da prođe 10x jeftinije
Kakav je to menjač, da ne guglam sad?
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 26 Dec 2017, 17:59
od dragvorl
Auto je vec ovde, ali je bolje da ga je oterao u Holandiju i tamo da mu montiraju, ne bi ga puno vise izaslo zbog slepanja. Menjac je obican cvt za divno cudo, bez elektronike. Kupice tamo na ebay pa ce poslati ovde.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 26 Dec 2017, 18:13
od grujicd
Sećam se kad je pre sto godina bio Jazz kao moj na 100k testu u Autobildu - menjali su CVT na 60-70k. Ne znam u čemu je fora ali sa tim CVT se brukaju.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 26 Dec 2017, 18:18
od dragvorl
Lanac mu se raspao, dali mu delice u servisu. Samo digao obrtaje i izgubio pogon na abahnu.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 26 Dec 2017, 18:28
od passenger
Koliko vredi auto? Pre bih ga slepovao do Srbije I ovde radio sta moze da se radi.
420e ruke. Dosta jeftino za zamenu menjaca.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 27 Dec 2017, 00:30
od Kabe
Taj CVT je djubre. Isto kao sto je djubre u Civicu svemircu.
Od Honde pazariti iskljucivo klasicne automatske menjace.
Kad je rec o ceni, to je normalna cena za Nemacku. Kako sam razumeo, auto je sada u Srbiji, ceka menjac sa Egaya a zatim ugradnju?
Slepom je doteran do Srbije?
Re: Uslužni Clio
Poslato: 02 Mar 2018, 21:32
od Saša
Pa neko ga je deflorisao umesto tebe, ja bih im uputio protest.
Šala, vidi se po stubićima klema da li ga je neko već koristio ili nije. Oni su (Stojanov) postali vrlo ozbiljan igrač u NS-u (a i šire), ne samo kad je u pitanju Fiat, već i gomila drugih brendova koje takođe zastupaju, nemaju potrebe za sitnim jajarenjima te vrste, možeš biti potpuno bezbrižan.

I imaju svašta na lageru od delova, u Toyoti i za najmanju sitnicu čekaš po dve nedelje.
Re: Uslužni Clio
Poslato: 02 Mar 2018, 21:42
od dragvorl
Cuo sam svasta za njih, od toga da ne menjaju filtere na servisima, a licno sam video kako su drugaru zafarbali tackice gde je otpala farba, kao nogama, a uopste nije ni trazio od njih

. Za akumulator sam se salio, ne sumnjam u isti, u protivnom ne bih ni isao skroz do tamo da kupujem. Sto se asortimana delova tice, danas sam trazio manzetnu poluosovine za Stila kada sam vec tamo, i naravno nisu imali (tako egzotican deo) rok isporuke 2 nedelje.

Re: Uslužni Clio
Poslato: 02 Mar 2018, 21:45
od Saša
Dobro, Stilo je baš mator model, teško je i očekivati da drže tako nešto. Uostalom, ko još održava Stila kod njih pa da bi morali imati delove? Već sedam godina održavam auto kod njih i nijednom (ali baš nijednom) nisam video Stila tamo na nekoj od dizalica. Za Punta Classic i novije od njega imaju većinu stvari.
Re: Uslužni Clio
Poslato: 02 Mar 2018, 21:55
od dag81
Sasa, pa u vecim sistemima se lakse muva i sto veci sistem usluga je uglavnom losija, tj. kontrola manja.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Uslužni Clio
Poslato: 02 Mar 2018, 21:58
od Saša
Prekontrolišem ja svaki put auto kada dođe sa servisa, bez brige. Čak su mi ovde neki pisali "kako te ne mrzi..."
Do sada je manje-više bilo sve ok, tu i tamo ponešto isfušare naravno (okrenu filter klime naopako, ne zavrnu slavinu antifirza posle odzračivanja pa mi curka antifriz, ne odzrače dobro i tako to....), ali do sada me na delovima, ulju i tako tome nisu nikad zeznuli. Uvek je bilo ono što sam platio.
