Stranica 26 od 355

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Jul 2012, 19:47
od dragvorl
I Porsche uskoro. Vec sam video kutije za rezervne delove sa 5 znakova, VW, Audi, Skoda, Seat i Porsche.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Jul 2012, 20:20
od Ji 4Tze
Ovaj Jazz gore je nešto samo za japance tj. JDM
Beli auto, bele felne (malo veće) i crveni znak. Neki TypeR model :kezo:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Jul 2012, 20:49
od Heinz
Zato je u Nemačkoj Jazz 10k €.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Jul 2012, 20:58
od Scuderia
dragvorl napisao:I Porsche uskoro. Vec sam video kutije za rezervne delove sa 5 znakova, VW, Audi, Skoda, Seat i Porsche.
Pa zar nije porsche odavno u vlasnistvu? 51% akcija imali su tamo 2009, 2010 i sad ove ili krajem prosle godine kupili skroz?

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Jul 2012, 21:03
od dragvorl

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Jul 2012, 22:39
od Scuderia
:doubleup:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 24 Jul 2012, 12:54
od Geza
Toyota proizvela 200 miliona vozila.

Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 24 Jul 2012, 13:07
od Geza
Osvežavanje i za Fiat Qubo. Farovi liče na one sa 500L.

Slika
Slika
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 24 Jul 2012, 20:53
od moimoi
Ne mora da znaci da je novi Qubo, mozda je samo "testing mule" za neki drugi model na Fiatovoj B platformi. Fiat je i za 500L koristio Qubo kao "testing mule". Mozda je to 500X.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Jul 2012, 20:09
od kvcali
Opel ponovo u Ligi šampiona

Adam Opel AG proširuje svoje sponzorske aktivnosti u nemačkoj fudbalskoj Premijer ligi. Nakon što je krajem juna potpisao premijum partnerstva sa klubovima Bundeslige, Fortunom Dizeldorf, Bajer 04 Leverkuzenom, SC Frajburgom i FSV Majncom 05 za 2012/2013 sezonu, aktuelni nemački šampion i tim koji igra i u Ligi šampiona, Borusija Dortmund, postala je najnoviji ekskluzivni fudbalski partner. Osim toga, trener Dortmunda, Jürgen Klopp, predstavljaće Opel kao brend ambasador.

Slika

"Raduje nas partnerstvo sa trenutno najuspešnijim fudbalskim klubom u Nemačkoj. Ovo je idealna osnova za Opel da ljude širom Nemačke dodirne na emotivnom nivou", objašnjava Opelov direktor, dr Tomas Sedran, napominjući dugoročnu angažovanost ovog proizvođača automobila u profesionalnom fudbalu. "Borusija Dortmund je više od uspešnog fudbalskog kluba. Klub sa ovako velikim brojem fanova je jedan od retkih u Nemačkoj koji istinski predstavlja fudbal kao sport za široke mase. Baš kao i Opel, Borusija Dortmund je ukorenjena u srcu društva. Delimo iste boje logo-a: crnu i žutu. Ovo je savršena kombinacija". Sporazum o saradnji sa pobednikom Lige šampiona 1997. i osmostrukim nemačkim šampionom je zasnovan na temelju koji prevazilazi konvencionalno sponzorstvo. Aktivnosti uključuju oglašavanje na bilbordima i u magazinu Borusije Dortmund, "Echt". Opel, pored toga, obezbeđuje vozila za prevoz igrača i funkcionera, kako za javni angažman, tako i za svakodnevnu upotrebu.

Slika

"Mi smo oduševljeni partnerstvom sa nemačkim šampionom", kaže Opelov potpredsednik prodaje, marketinga i postprodaje, Alfred Rieck. "Borusija Dortmund nije samo vrhunski klub u Premijer ligi, već je i veoma popularan. On uživa snažnu podršku svojih navijača, posvećenog, mladog i ambicioznog tima, kao i vrhunskog trenera. U tom smislu, klub može da očekuje uspešnu nacionalnu i međunarodnu budućnost." Dugoročno partnerstvo između Opela i njegovih partnera iz Premijer lige je deo strategije revitalizacije brenda. Pored podrške klubova iz Premijer lige, ovaj brend planira da podrži 1.000 omladinskih timova u saradnji sa Opelovim dilerima.

Jürgen Klopp kao brend ambasador

Važan element saradnje između Borusije Dortmund i Opela je trener, Jürgen Klopp. Široko popularan i visoko cenjen kao trener, on će, kao brend ambasador, u budućnosti predstavljati Opel. "Njegova otvorenost i temeljnost se savršeno uklapaju uz Opel. Jürgen Klopp predstavlja ključne vrednosti brenda Opel - vrednost, strast, i performanse", objašnjava dr Tomas Sedran. Jürgen Klopp je trener Borusije Dortmund od 2008., osvojio je dve šampionske titule sa timom koji nosi crno-žute boje, a u budućnosti će predstavljati Opel na zvaničnim događajima.

Opel - pionir sponozorstva u međunarodnom sportu

Nova partnerstva sa prvoligaškim fudbalskim klubovima označavaju povratak sponzora u Nemački sport. Do 2002. godine, Opel je bio smatran za jednog od najvećih i najuspešnijih sportskih i fudbalskih sponzora u Evropi. Devedesetih godina brend je bio sponzor FIFA i UEFA, kao partner prestižnih klubova i timova, kao što su AC Milano, Pariz Sen Žermen i Bajern iz Minhena. Opel je sa Bajernom iz Minhena, najuspešnijim šampionom nemačke lige, imao ugovor dvanaest godina (od 1990. do 2002. godine). U to vreme kompanija je posebno bila fokusirana na dinamične sportove koji pored fudbala uključivali još i košarku, rukomet, hokej, tenis i stoni tenis.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Jul 2012, 21:06
od dragan
ala ova opc ovde dobro izgleda...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Jul 2012, 10:42
od Geza
Next-Generation Nissan GT-R Might Not Happen

Slika

The next-generation Nissan GT-R (R36) may not be officially approved at Nissan.
A source tells Inside Line that Nissan CEO Carlos Ghosn has not yet given the go-ahead to design and engineer the car.
Nissan officially has no comment on the subject.


SANTA MONICA, California — A source close to the project tells Inside Line that the next Nissan GT-R has not yet been approved for production. Company CEO Carlos Ghosn, we're told, has not given the go-ahead to design and engineer the car. And he may never give it the green light.

In other words, it's possible that the Nissan GT-R in its modern form is a one-hit wonder.

Five years ago, the GT-R created a global phenomenon due to its combination of extreme performance, high technology and low price. Since then, Nissan's engineers have been slowly refining the R35 with subtle changes to its styling, suspension and engine output.

But all that time we assumed an all-new, fully redesigned model was in the works, possibly for the 2014 model year. There has even been speculation that the next-generation GT-R would get a hybrid drivetrain to keep it on the good side of the efficiency scale.

Now, it's increasingly looking like that's not going to happen. At first, rumors began to circulate that the next GT-R (R36) was delayed to the 2018 model year and it would receive another face-lift in 2013 to try to keep the car fresh for longer. Then we dug a little deeper and found out that development of the R36 hasn't even started yet.

Inside Line called Nissan for an official comment on the topic and received this brief e-mail reply from a company spokesman. "I cannot comment on that speculation and cannot comment on future product plans for the GT-R."

Although Ghosn was a champion for the GT-R project back in 2009, his new pet project, the all-electric Nissan Leaf is on the other side of the automotive spectrum. Ghosn approved the original GT-R only after being assured that it would make money for the company even at low volumes. Since its introduction, GT-R sales have added up to just 5,914 units and they have slowed recently to just 583 this year.

Add into the equation that the R35's chief engineer Kazutoshi Mizuno recently retired and it's easy to see why the next GT-R in in jeopardy.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 27 Jul 2012, 18:10
od Dusan
dragan napisao:ala ova opc ovde dobro izgleda...
:plusone:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 28 Jul 2012, 08:21
od cozmo
Toyota ponovo najprodavanija

Toyota je na dobrom putu da u 2012. povrati titulu najprodavanijeg automobilskog proizvođača. Prema najnovijim podacima, ta kompanija isporučila je u prvih šest meseci tekuće godine kupcima širom sveta gotovo 5 miliona vozila.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=629975

ako je Toyota bila ozbiljno uzdrmana tokom 2011. godine, najpre zbog katastrofalnog cunamija koji je pogodio Japan, a zatim i usled poplava na Tajlandu, ova kompanija konsolidovala je proizvodnju u prvoj polovini 2012.

Toyota ne samo da je uspostavila normalan proizvodni proces u svojim fabrikama, već trenutno zauzima prvo mesto u auto-industriji kada je reč prodatim vozilima u periodu januar-jun 2012. godine. Kako prenosi Business Week, japanski proizvođač prodao je u tom periodu rekordnih 4,97 miliona jedinica, što predstavlja porast za 34 % u odnosu na prvih šest meseci 2011.

Prema istom izvoru, na drugom mestu među auto-kompanijama nalazi se General Motors koji je u periodu januar-jun širom sveta plasirao 4,67 miliona vozila. Treća je Volkswagen grupa, koja je u 2012. godini do sada prodala 4,45 miliona jedinica.

Analitičari koji prate automobilsku industriju smatraju da je Toyotin šestomesečni prodajni rezultat dovoljan pokazatelj da će ta kompanija i kraj 2012. godine dočekati na prvom mestu među najprodavanijim auto-proizvođačima.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 28 Jul 2012, 19:29
od fq400
Lol... :rofl: :loool:

Mercedes GLG

Slika