Stranica 26 od 44

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 22:46
od dragvorl
goblin napisao:
dragvorl napisao:@ goblin
U kojoj klasi Audi ima alu karoseriju? Uopste nije nebitan detalj. I sta to znaci tehnicki inferioran, sto nema neku ultra mega giga dzidzabidzu koja se koristi jednom u nikad?
Vise Audi modela koristi alu karoseriju (npr A8), kucaj u google.

Tehnickih prednosti nemacke premijum tojke naspram Jaguara ili Masera ima koliko hoces, i uopste nisu dzidzabidze vec: motorizacija, vazdusno ogibljenje, 4x4 pogon, pa sve do nekih dzidzabica poput matrix ili laser farova.....

Sto se tice price poredjenja Rolsa i Bentley-a (mislim iskljucvo na Phantom i Mulsane) sa premijum brendovima, ako neko ne shvata razliku ima brojna objasenjenja na internetu, youtube emisije posvecenje proizvodnji Bentleya i Rolsa.... pa neka malo prostudira o cemu diskutujemo i da li je to isti nivo i kvalitet... meni je malo bezbeze da o tome diskutujemo.
Mislim da nisi shvatio poentu. Koja je trenutno klasa auta u kojoj Audi ima alu karoseriju/ram, A8 i R8? Najskuplji modeli, tu mozes naravno da ubacis mnogo toga. Jaguar ima alu ram dve klase nize, i naravno povoljnije, u tome je poenta. Dakle Audi svemirska tehnologija u D segmentu. Ti kazes tehnicke prednosti, vazdusno oslanjanje i 4x4 ima i Jaguar, te laser farove ce verovatno imati na nekom od sledecih modela, nije to nesto sto je nedostizno u tom segmentu, to su samo premijere, samo je pitanje da li su fabrike voljne da plate te tehnoloske premijere proizvodjacima delova. Nije to kao pre 30 godina kada se razvijalo namenski i ta tehnologija je ostala kao rebus svima sem nekoliko proizvodjaca, pa je neki auto npr. imao losu limariju a neki galvanizovanu. Americka kola su pre xy godina imala podizace, auto menjace, automatsko prebacivanje duga kratka svetla, a mnoge te stvari su stigle u neke izvikane marke kao ultra inovacije.

Evo jedne stvari koja ce se tesko naci na Rollsu recimo.

Slika

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 23:14
od Laki021
Obrni okreni, BMW najbolji :)

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 23:21
od dragvorl
Nema quattro drive i ne moze biti najbolji zbog toga. Ali i Audi mora da stane u red posle Volva. Tacka. Aksiom. :rofl:

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 18 Avg 2015, 23:56
od HKS
goblin napisao:
HKS napisao:Šta znači što se ručno sklapa? Debelo ti naplate to sklapanje. Onda nešto kao oni pregledaju kožu, da ne bude nesavršenosti, ovo ono, a to, Mercedes ne zna i to ne radi kod S klase jel?
Ne radi, ni priblizno

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Otkud znaš?

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 19 Avg 2015, 01:35
od goblin
Pogledaj klipove ove klipove.

Ovako izgleda proizvodnja Rolsa:

http://www.youtube.com/watch?v=lvtBHGbMl5Y

http://www.youtube.com/watch?v=CgCnGiTY4XM

Ovako izgleda proizvodnja nove S klase:

http://www.youtube.com/watch?v=pAuzMD7UUYY

Primecujes li razliku?
A onda se samo malo informisi preko interneta o specificnostima Rolsa i sve ce ti biti jasno.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 19 Avg 2015, 01:40
od NexT
goblin napisao:
HKS napisao:Šta znači što se ručno sklapa? Debelo ti naplate to sklapanje. Onda nešto kao oni pregledaju kožu, da ne bude nesavršenosti, ovo ono, a to, Mercedes ne zna i to ne radi kod S klase jel?
Ne radi, ni priblizno

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Za S-a u koji ide nappa koza, naravno da se detaljno proverava i od svake koze se iskoristi tek negde oko 30-35%.
Imaju masine koje "skeniraju kozu" i obelezavaju problematicna mesta, ali pre samog secenja, covek proveri jos jednom.

Naravno, osnovna verzija S-a se ni priblizno detaljno ne radi kao najnapucaniji Designo ili AMG, a tek o Maybachu da ne pricamo.

RR i Bentley imaju svoje proizvodne procese na koje se pale vlasnici, kao sto vole za AMG motore da pricaju kako su rucni rad, sa sve potpisom, a u stvari ih covek samo sklapa prethodno programiranim alatom i robotima :)

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 19 Avg 2015, 02:22
od nmaric1993
Laki021 napisao:Znate kako Amerikanci kazu, "Put your money where your mouth is", tako da dok niko od vas koji propagirate Volvo ne kupi jednog, stvarno mi je tesko da vam poverujem da i vi sami verujete u te Volvo premijum price. Svi hvale Volvo al voze Merca, Audi i sl i uvek ce ih kupiti pre Volva...
Evo nisam se ubacio pre u temu ali kapiraj da propagiram i ja :) A i verujem da je premijum :)
I zamisli kupljen, jos pre 2 godine. I ne ne bih vozio pre ni merca a ni audi, logicno jer onda ne bih vozio volva :)


Inace glavni problem da kazem slabe prodaje volva kod nas je nepostojanje apsolutno nikakvog marketinga, sto je je'l osnovna stvar pri prodaji nekog proizvoda, dzaba meni sto pravim kvalitetan proizvod, lep kad niko ne cuje za njega.
Za razliku od recimo audi i bmw gde na svakom cosku ima reklama, novine tv itd.....

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 19 Avg 2015, 07:04
od 7footer
RR i Bentley su klasa za sebe. Pre svega to su maloserijski proizvodi i kao takvi će uvek biti daleko ekskluzivniji, iako u određenom trenutku možda nemaju sve karakteristike koje krase "konkurente"...

Za jedan Rolls Royce samo poliranje traje 10 sati. Farbanje se završava u roku od nekoliko dana. Drvo u enterijeru - dolazi u obzir samo vrhunsko i ne mlađe od nekoliko decenija.
Sem prtljažnika celi auto je napravljen od aluminijuma.
Koža mora biti samo od bikova i to između 15 i 18 da kažem komada.
Ceo enterijer je koža-drvo-egzotični materijali kombinacija... Itd, Itd
Pogledajte enterijere sa Rolls Royce/Bentley modela iz '80 i '90 i dalje su kao novi. Najbolje od svega što je isti takav dizajn ostao manje-više i na aktuelnim Phantom i Mulsanne (govorim o sedištima koja su gotovo neizmenjena i delu iznad komandne table s otvorima za ventilaciju)...
Slika
Bentley Eight...

dragvorl,
Ti koji su teško/mukom zaradili novac neće ni pogledati Bentley. ;) B je za one koji ne razmišljaju o istom... Nažalost, entuzijasti sa auto foruma znaju daleko više od novo pečenih kupaca B. Što bi rekli strani mediji Continental je postao Ford Mondeo među poznatima. Konti u svetu uglavnom kupuje isti sloj ljudi kao ovde "novokomponovani" polu svet, brđe/đilkoši koji voze X6 i ekvivalentne MB/Audi (naravno ograđujem većinu nomalnih vlasnika ovih automobila), bitno im je samo da je skup i što piše ono hand crafted in england...
Ovo nisu samo moje reči, dosta ljudi to tvrdi. Evo i primer: "Bentley Continental is also quickly becoming the typical entry-level ultra-luxury car amongst new money douchebags."
Pozz

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 19 Avg 2015, 11:20
od HKS
RR ne pređe kilometražu kao S klasa, a održavaju ih tip top, zašto onda ne bi bio kao nov unutra?

@goblin

Next je dao odgovor.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 19 Avg 2015, 23:20
od dragvorl
7footer napisao: dragvorl,
Ti koji su teško/mukom zaradili novac neće ni pogledati Bentley. ;) B je za one koji ne razmišljaju o istom... Nažalost, entuzijasti sa auto foruma znaju daleko više od novo pečenih kupaca B. Što bi rekli strani mediji Continental je postao Ford Mondeo među poznatima. Konti u svetu uglavnom kupuje isti sloj ljudi kao ovde "novokomponovani" polu svet, brđe/đilkoši koji voze X6 i ekvivalentne MB/Audi (naravno ograđujem većinu nomalnih vlasnika ovih automobila), bitno im je samo da je skup i što piše ono hand crafted in england...
Ovo nisu samo moje reči, dosta ljudi to tvrdi. Evo i primer: "Bentley Continental is also quickly becoming the typical entry-level ultra-luxury car amongst new money douchebags."
Pozz
Ne bih se bas slozio da samo oni koji su novac stekli na razne druge nacine sem mukom i radom, to se moze videti na raznim stranim forumima, na nekima sam i sam clan, i preduzetnici koji su svojom pamecu i radom dosli do novca neretko mogu priustiti sebi ovakvo vozilo, ali ne sa 20-ak godina starosti, no u nekim drugim delovima sveta. To sto u nasem mikrosvetu vrhunski automobilski san postenog coveka je Punto na kredit je nasa stvar i nije reper za bilo kakvu ozbiljniju diskusiju o vozilima tipa Bentley. Slazem se da povecanjem prodaje dolazi do kupovine nekada retko primetnih vozila sirem sloju kupaca, a naravno da ce prvo u oko upasti oni koji se najvise eksponiraju, fudbaleri, starlete, narko dileri i slicni, pa se tako stice povrsna slika o nekom modelu/marki. Naravno da ne treba ocekivatibibliotekara ili profesora ili nekog slicnog za volanov ovakvih auta.
Ovaj citat sto si stavio je iz clanka koji u douchebag car stavljaju i Audi S4 recimo. To je jako relativno ko ocenjuje i po kojim osnovama. Neko ko nikad nece imati uslove da kupi taj Conti moze da kaze za sve zive koji ga imaju da su douchebagovi, odlicno ako je to reper. I Lambo Gallardo je isto douche car, sva sreca da ga nisam kupio, pa ne mogu da postanem douche. :kezo:
Bentley je ovim modelom odrzao tradiciju, jer je enterijer i dalje na nivou koji se ocekuje od Bentelya, masivnost, kvalitet, izrada, udobnost, elegancija sve je tu, a opet nije glorifikovani Phaeton, nego je Bentley. I linija ima dosta elemenata nekih starih Bentleya, nije neki "ubacaj" sa neba pa u rebra.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 03 Sep 2015, 18:48
od 7footer
Slažem se da ima i takvih, naravno, ali u dosta većem broju će se odlučiti za nemačku trojku...

Ja imam Stan u Minhenu. Iako ne idem tamo često znam podosta ljudi, što nemaca što balkanaca. Od "običnih smrtnika" (kako se kroz par postova potenciralo) do vrlo imućnih.
Neki od njih su: Bivši CEO u Siemensu; nekoliko profesionalnih sportista; muzički producent; vlasnik velike rental kuće (pro video/foto oprema rasveta...); momak koji drži lanac nekoliko vrlo uspešnih sajtova, itd
Svima njima je zajedničko jedno: Racionalnost!

Egzotku najčešće voze sportisti, i to uglavnom strani, mahom afrikanci. Ovi iz SRB što dođu, često od prve plate kupe polovan A/B/M.
Ovaj čovek iz Siemensa ima S klasu i vozača koji ga vozi na posao svako jutro i vraća. Ženi je kupio Polo (koji ima 10-ak hiljada km svega pređenih, devojčina baba se druži s njegovom ženom pa otud znam). Još sam viđao i RAV4, verovatno od dece ili unuka šta već.
Eto, čovek koji je na jednoj od najjačih pozicija u jednoj od najjačih DE firmi kupio je S klasu iako je bez problema mogao i Rolls Royce. :)
Od ovih drugih ljudi to je uglavnom RS5/S7/C AMG/BMW 650i, poneka 911 i slično.
Poslednji je kupio 650i 2013 valjda iako je mogao priuštiti F12 ili Wraith...
Sportisti su ti koji će najčešće dati veći deo (ako ne i svu) love na auto... Pogotovo klinci i afrikanci, a žive kao klubski podstanari, ili samo podstanari.
Uz razne MTV, reality, pornićare i ostale likove naravno.

Nemci su generalno ekonomični i vole da štede. Čuo sam da neko kaže "Volim novac na gomili, samo neka se skuplja i šuška"...
Ja sam se zakašljao kada sam saznao da jedan imućni apotekar pali grejanje tek kada padne sneg.
Drugi kupuje po Salamander-u i Aldiu...
Treći ne kupuje uopšte, nosi stvari stare 10g :)
A svi su oni daleko od "običnog sveta"!

PS
Ne razumem zašto je teško prihvatiti činjenicu da su neka auta mamac za određene tipove ličnosti? Logično da auto sam po sebi ne može biti seljački i sl, ali ga eto ljudi takvim naprave.
Pa i sami nemci se sprdaju sa BMW-om nazivajući ga turkenvagenom. :)
Bentley i na cars forumu i ovde koliko sam primetio nikada nije bio omiljen, pre svega zbog raznoraznih likova koji ga poseduju...
Ni drugi Vagenovci se ne bune koliko sam primetio na takve "etikete" sem tebe...
Poz

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 03 Sep 2015, 19:06
od Laki021
Diskutovali smo skoro o Jaguaru i njihovoj strategiji.
Evo odlucili su, odricu se potpuno eksluzivnosti, spustaju cene i krecu u napad na sveto trojstvo

Bloomberg - Jaguars Are About to Get a Lot Cheaper http://bloom.bg/1NcAQZu

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 03 Sep 2015, 19:42
od Xepoj87
Taamoo daleeekkooo, gde bruji autoban, taaamoo ce britanskom Dzeeguu, jedino svanuti daan.

Sent from my Sony

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 03 Sep 2015, 20:14
od methane.master
:kezo:

Sent using Tapatalk

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Poslato: 03 Sep 2015, 20:30
od 7footer
Ja sam ih obožavao dok nisu raskrstili sa tradicijom. Pokušavam "na silu" da se naviknem na nove ali slabo...
Doduše kupei su im vrhunski...
XJ uživo dosta bolji
Pozz