Stranica 26 od 304
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 13:41
od Xepoj87
Start stop nije pomagalo i nikako ne utice na voznju, vec nacin ustede goriva.
Ono sto Nidza prica nema nikakvog smisla.
Hocete da mi kazete da je bolje da nekoga pustite sa takvum autom na ulicu, bez ikakvih pomagala?
Ili ocekujete da svi imaju jednako umece u voznji? Ne znam sta je pametnije od ta dva
Evo, Rakhil prica o znanju, a ne zna da automatiku treba vremena da odreaguje na gas i promeni u manju brzinu, pa se zali i to zove turbo rupom, na motoru sa twin scroll turbinom i 8-obrzinskim zf automatikom, a uzeo odmah da divlja sa tim automobilom.
Zanima me dodatni i da li je auto bio u sport modu.
I eto, onda tako neko sedne u taj auto sa 510ks bez pomagala i cao, zdravo

Uvek ima nacina da se pomagala iskljuce za vas profi drivere, koji niste ni osetili na pravi nacin sta znaci voziti auto od 300+ks i koje opasnosti takve masine vuku sa sobom, a bunite se za asistenciju, ali pustite smrtnike koji numeju, da ne ginu na prvoj krivini
Eto, mozda se neko sada i naljuti, ali jbg
Sent from my Sony
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 13:45
od Rakhil
Necu da se naljutim nego izvrces sta sam rekao da bi me spustio, ali sta god te cini srecnim. Ti si uvek u pravu a ja odoh na plazu.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 13:49
od starac vujadin
Start stop nije pomagalo i nikako ne utice na voznju, vec nacin ustede goriva.
U priči su se mešali različiti termini, između ostlaih i gadget. Jasno je šta sam hteo da kažem, a to je mogućnost izbora.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 13:52
od Xepoj87
Ne izvrcem, rekao si da ti smeta turbo rupa na 420D, ne znajuci da je to u stvari rad automatika i to je sasvim ok da ne znas, ne spustam te uopste, vec je to slab primer nekoga ko sedne iz normalnog, u auto od 500ks. I vi bi mu onda iskljucili asistenciju?
Kazem slab primer, jer je ovo banalna stvar, a auto ima 184ks, a zamisli sta je ona masina od 500ks u odnosu na bilo koji civilan auto...
I onda treba samo profesionalni vozaci da kupuju takva kola ili mi da se naucimo tako sto cemo prvo slupati jedno 5 takvih automobila i pobiti par porodica, da bi naucili i bili spremni na takav auto?
Btw, koji bi ja moguci povod imao da tebe spustam?
Vujadine, ok, prevideo sam, ali ti je poenta na mestu, sve ce vise biti obaveznih sistema, a jasno je da to prvo postaju sigurnosni sistemi, nego sam mislio da si mogao i bolji primer da das, bas o ovim pomagalima u voznji
Sent from my Sony
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 14:02
od nidza
Neko pre nas je vrlo pametno rekao da "Nije žvaka za seljaka...", i sve što sledi posle.
Današnja kola su pre "damage control" zbog svih onih koji brza kola mogu da priušte, a ne mogu da ih kontrolišu. U blažoj varijanti će ih skrljati mehanički posle par stotina km, u goroj će da pomešaju gas i kočnicu i napraviće cirkus (pun youtube snimaka koji potvrđuju ovo što pišem) - i pored svih elektronskih mogala.
Ja bih za sve preko 80ks/t zahtevao posebnu dozvolu. Bilo bi efikasnije od sve te elektronike. Lepo doplatiš, naučiš da voziš brza kola, a onda je elektronika lepa dopuna skilla, a ne osnov da preživiš na stotinama konja pod haubom.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 14:04
od Day Walker
Ko garantuje da ti kao "profi" neces ispraviti krivinu?
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 14:05
od Xepoj87
Ma da, kada bi to sve islo kao u bajci

Dajes posebne dozvole ljudima za divljanje, a onda insistiras na sigurnoj voznji, ogranicenju od 50 km/h u gradu i 120 na autopuu

Tuniranje kola onda zabraniti zakonom?
A i kako bi ti to sproveo u realnost, sta bi test za takav auto sadrzao?
Sent from my Sony
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 14:21
od Floyd
nidza napisao:Ja bih za sve preko 80ks/t zahtevao posebnu dozvolu. Bilo bi efikasnije od sve te elektronike. Lepo doplatiš, naučiš da voziš brza kola, a onda je elektronika lepa dopuna skilla, a ne osnov da preživiš na stotinama konja pod haubom.
Zasto? Imas zakon koji regulise ponasanje u saobracaju i koji je sve strozi.
Zbog cega bi nekog ko zeli da 2000e mesecno potrosi na auto (a samim tim ulozi u ekonomiju) sprecavao da to i uradi?

Ionako se vecina AMG-ova i M-ova prodaje za urcenje a ne za neko divljanje. Za divljanje je dovoljan i cuniran Punto dizel.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 14:44
od nidza
Crko mi je post kad mi se ruter zakucao od vrućine. Divljanje i skill nisu komplementarni, baš mi je žao što to poistovećujete. Dapače, dijametralno su suprotni.
Ovo što Floyd je napisao je suština, a to je lova. Više para se uzme na rešavanje konsekvenci, nego na edukaciju i preventivu. Čitav svet tako funkcioniše, od farmaceutske industrije pa sve do automobila i vožnje, što je nama ovde zanimljivo.

Gaji ovce za šišanje.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 14:50
od Ji 4Tze
Liči na M3/4 al konačno neka konkurencija nemcima.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 14:55
od Xepoj87
Haha Nidzo, kako skreces na gluposti, cim skapiras da nisi u pravu

Evo, reci, kako bi ti to odredjivao skill?
I kako bi neko dosao do tog skilla?
Sent from my Sony
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 15:03
od ftj
Podrzavam tu ideju al ne u smislu da ne mozes da vozis jaci auto nego da mi koji bismo imali te advanced dozvole imamo drugacije ogranicenje brzine, kao i recimo mogucnost prolaska na crveno(kad se uveris da nema nikog) i slicno.
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 15:09
od HKS
nidza napisao:
Ja bih za sve preko 80ks/t zahtevao posebnu dozvolu. Bilo bi efikasnije od sve te elektronike. Lepo doplatiš, naučiš da voziš brza kola, a onda je elektronika lepa dopuna skilla, a ne osnov da preživiš na stotinama konja pod haubom.
I u tom tvom sistemu bi npr S320 CDI bio zabranjen i trebala bi posebna dozvola?

Jel se ti zajebavaš ili?
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 15:15
od Xepoj87
Cuj s320, bilo bi zabranjeno 70% vozila
Sent from my Sony
Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 26 Jun 2015, 15:30
od aleksa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde,
prezzo di 90.000 Euro
http://www.clubalfa.it/10966-alfa-romeo ... -euro.html