Stranica 26 od 34
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 16 Jun 2012, 23:11
od Texonja
U Nemackoj kao da ima najvise Audija. Ja sam se iznenadio ove godine. Vise ih ima nego VW-a.

(i to uglavnom karavani)
Doduse, A5 je prilicno redak tamo. Rekao bih da je cesca pojava 911 od A5 (istina, 911 se i proizvodi ohoho pa se voze i stari 2-3 god i stari 10-tak god)
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 16 Jun 2012, 23:11
od Xepoj87
noob napisao:Ako je audi običan, šta je neobičan?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Pa Mercedes
Jbg,zemlja gde je prosecna plata 3.000e,a mesecni lizing za A5 oko 600e,nije ni cudno da je obican i dosta zastupljen auto...
I kod nas mozes da kupis polovan poslednji model A4-ke po ceni jednog klot megana...
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 16 Jun 2012, 23:19
od Floyd
Kada sam rekao Audi nisam mislio na S, R ili RS preprcane modele.
Sto rece Texonja i A5 je prilicno redak.
Uglavnom su A4/A6 2.0TDI i u vecini karavani. Kod Merca su to C/E 200 i 220cdi...u Nemackoj ih stvarno ima koliko hoces i nisu nikakva ekskluziva kao ni pomenuti Audiji.
Sto se tice nekih naprcanih modela...ima ih, ali ne u mnogo vecem broju nego na Bakanu
@Heroj
Koliko je (i da li je) bolji restyle C klasa i E kupe od prethodnika?
Recimo, meni se vise svidja enterijer "stare" C klase, posebno u kombinaciji sa velikim ekranom koji se "sakriva" kao kod tebe.
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 16 Jun 2012, 23:58
od Xepoj87
Pazi,E kupe zaista ne znam razlike,ali C klasa je u necemu bolja,u necemu losija...
Recimo kod nove mi se ne svidja materijal koze na volanu i menjacu koji je kao stiropor ili karton,a mozda je u ovim varijantama koje sam ja vozio i u kojima sam sedeo,vestacka koza,pa zato...
Dok je kod mene prava,debela koza i svakako bolji osecaj...
Mada,ako se dobro secam i u CLS-u u full-u je bio isti materijal volana,ali nisam 100% siguran,samo znam da mi se to nikako ne svidja...
I meni je najlepsi detalj bio ekran na izvlacenje i zao mi je sto su to promenili...
Nova navigacija je kompletnija i dosta modernija,pogotovo zbog gotovog SD slota za karticu,a ne kao kod mene PCMCIA,pa onda trazis adapter koji je maltene nemoguce naci,jer je iskorenjen

Ima internet podrsku za razne stvari i ima vise ulaza za mediu...
Sam osecaj voznje nije toliko promenjen, ali su svi dugmici i ako kod mene super kvaliteta i dobrog osecaja,tamo jos bolji,pogotovo ubaceni aluminijumski dugmici...
Takodje je bord daleko bolji posto je sada u boji i graficki displej umesto monohromatski kao kod mene i ako je i taj dosta bolji nego kod ostalih proizvodjaca iskreno...
Enterijer je daleko bolji u slabijim paketima opreme u restilizovanoj verziji... U velikim paketima je stvar ukusa,ali ja volim sve novo i sve moderno,tako da ja ne bih razmisljao o staroj ako mogu novu

A i mene koji vec 3 godine vozim C klasu,vec smorio enterijer,pa i nisam bas skroz objektivan

Ali takodje ne bih uzeo 220 CDI klot umesto 350 CDI u fulu samo da bih vozio restilizovanu verziju,jer nije toliko bitna razlika... Pogotovo u E klasi gde nije tolika drasticna razlika,koliko sam ja primetio...
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 17 Jun 2012, 00:19
od Floyd
Meni su zapravo taj displej BC-a i 7G menjac uz slabije motore jedine sitnice koje mi se svidjaju kod restyle modela.
Ok su i ti gedzti tipa SD ili Internet ali meni licno nebitno.
Redizajn prednjih farova kod C klase mi je totalno bezveze i uradjen je samo da naglasi okolini da je u pitanju "novi" model.
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 18 Jun 2012, 14:14
od Laki021
Sracunao sam bas koliko kosta taksa za uvoz BMW 550i xDrive 2010
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=217250
Tezina auta: 1975Kg
Emisija CO2: 257 g/km
Harac: 14 452 CHF, sitnica
Sa druge strane, recimo za M550d
Tezina: 1970
Emisija CO2: 170 g/km
Harac: 2300 CHF
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 18 Jun 2012, 14:43
od Floyd
Ma prava sitnica
Mada i 2300chf je mnogo para za nista.
Za tebe je resenje M550d ili eventualno da castis drzavu

Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 18 Jun 2012, 14:45
od Laki021
Ma i 535d ce posluziti kad dodje vreme

Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 18 Jun 2012, 15:00
od Floyd
Sa 313ks, kako da nece...druga je stvar da ces ga u proseku voziti isto kao 520d ali sta da radimo kad nismo u Nemackoj.
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 18 Jun 2012, 15:28
od NexT
JBT KOLIKA RAZLIKA :trljamoci: Kupis jos jedan e46, cisto da imas do pijace...
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 18 Jun 2012, 18:05
od Xepoj87
Za te pare imas E90 kakav hoces

Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 20 Jun 2012, 22:26
od Floyd
Ajde da cujem VW eksperte...

Sta mislite o 2.0TFSI motoru od 211ks?
Interesuje me pre svega pouzdanost, servisni interval i na sta obratiti paznju.
Iskrsla mi je neka dobra ponuda ovde a ne znam nista o tom motoru.
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 20 Jun 2012, 22:42
od Laki021
E, aj da ti ne dajem laznu nadu, ali aj proveri jednu stvar.
Da li se onaj harac za CO2 za uvoz placa na sva kola koja se uvoze u CH ili iskljucivo na NOVA kola. Meni je logicno (ako je ista u ovome logicno), da se placa na sva kola, medjutim danas sam pricao sa jednim likom koji hoce da uveze auto iz nemacke (i to 325i, dakle ozbiljan zagadjivac za koga bi taksa bila ~8000chf) i on tvrdi da je to samo za NOVA kola.
Ja sam sad malo kopao po TCS-ovom sajtu, pa sam nasao dve stvari. U principu nigde ne pominju direktno polovna kola, a na vise mesta slucajno il namerno pominju rec NOVA kola. Ukratko:
La loi révisée sur le CO2 prévoit une taxe sur les voitures neuves importées qui émettent plus de 130 g de CO2 par km.
Le TCS recommande de tenir compte du montant approximatif de la sanction en comparant les prix des voitures neuves en Suisse et à l’étranger.
E sad, u onom dokumentu na par mesta se pominju nova kola ali na kraju mozda i najznacajnije pise:
Note
Une voiture neuve mise en circulation dans un pays UE y sera sanctionnée et imposée selon le droit CO2 de l’UE. On peut éviter une deuxième
sanction CO2 par la règlementation suisse «valeur-cible 130 grammes» en important la voiture au plus tôt six mois après sa première
mise en circulation
Sto po mom indijanskom francuskom znaci da jedino mozes da se izvuces od placanja ako uvozis polovan auto mladji od 6 meseci (registrovan pre manje od 6 meseci) na koji je prilikom registracije vec placena ta taksa u zemlji iz koje se uvozi.
Sve u svemu sumnjam da ne vazi za polovna kola, al treba proveriti.
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 20 Jun 2012, 23:47
od Floyd
Pa sad sam se i ja zbunio
Po ovome sto si citirao ispada da je tako ali nema puno logike da taxa ne vazi za polovnjake koji vise zagadjuju od novih.
Nazvacu sutra TCS (ili carinu) ako stignem pa cu da pitam.
Laki021 napisao:medjutim danas sam pricao sa jednim likom koji hoce da uveze auto iz nemacke (i to 325i, dakle ozbiljan zagadjivac za koga bi taksa bila ~8000chf) i on tvrdi da je to samo za NOVA kola.
Ovo naravno nema nikakve veze sa tobom
Pratim malo cene i E90ki i cini mi se da 325d i 330d nisu mnogo skuplji od 325i a mislim da su isplatljiviji.
Re: Auto do 30.000e u CH
Poslato: 21 Jun 2012, 01:13
od sebekkg
i jesu..
samo vidis da nema velike ispativosti na tim jacim motorima od 200+ ks, i onda gledaj ili turbo benzinac ili turbo dizel, jer tako i ne rizikujes za veliki co2 harac, a i verujem da ces imati povracaj poreza iz nemacke, pa ce ti se delom anulirati ona svajcarski porez + (ne daj Boze) harac ako bude morao da se plati.