Stranica 251 od 533
Re: Beograd
Poslato: 08 Sep 2016, 00:27
od Heinz
Stavio majstor deblju licnu

Re: Beograd
Poslato: 08 Sep 2016, 00:37
od methane.master
Ekser
Sent from mTalk
Re: Beograd
Poslato: 08 Sep 2016, 10:40
od DukeNS
Sta je sa akcijom "Ne davimo Bg"? Letnja pauza ili su utihnuli?
Re: Beograd
Poslato: 08 Sep 2016, 10:43
od Velja
Odveli snobovi kučiće na more, pa će na jesen opet...
Re: Beograd
Poslato: 08 Sep 2016, 10:49
od Kabal
Re: Beograd
Poslato: 08 Sep 2016, 11:01
od methane.master
Re: Beograd
Poslato: 08 Sep 2016, 11:04
od methane.master
Minvajl in BG
http://www.blic.rs/vesti/beograd/ima-25 ... ca/wglxxst
Koliko li je komentara otkucao, prstići mu mukici poplaveli.
Sent from mTalk
Re: Beograd
Poslato: 08 Sep 2016, 23:09
od Heinz
methane.master napisao:Ekser

http://www.blic.rs/vesti/beograd/autobu ... ra/0m5838g
AUTOBUS NA STRUJU VEĆ SE POKVARIO Iskočio osigurač, pa elektrobus stao usred Bulevara
Re: Beograd
Poslato: 09 Sep 2016, 02:45
od snork
Heinz i Methane pogodili.
Čudno je što se to desilo na ravnom. Da je na uzbrdici, moglo bi da znači da je motor suviše slab za Beograd. Tako je bilo sa sovjetskim ZIU-9 trolejbusima kada su stigli 1979, mislim da je motor bio 130 kW i bilo je problema na jačim usponima. Kod elektromotora koji stoji ukočen, struja je ograničena samo omskom otpornošću namotaja i dostiže ogromne vrednosti. Ako to potraje (tj. ako motor nema snage da se pomeri iz mesta), iskočiće osigurač. Naši GSP-ovci zovu ovaj osigurač na ZIU-9 "maksimalni" (da li od maksimalni moment, ili maksimalna struja) i kad se to desi baš jako pukne kod vozača u kabini. Sledeći primerci su zbog toga dolazili sa znatno jačim motorima.
Kad su, malo kasnije, kupovani ČKD KT4 tramvaji, pravljene su serije specijalno za Beograd (oznaka YU-KT4B). Motori su instalirani u svako postolje, a finalni prenos je "skraćen", pa je max. brzina 60 umesto 80 km/h, ali je kretni moment zbog toga povećan.
Kada su pre par godina kupljeni CAF tramvaji, ne samo što unutra nisu opremljeni kako treba za Beograd (nedovoljno rukohvata), nego je opet ponovljen problem sa motorima. Gradske vlasti su na konkursu odbile mnogo bolje tramvaje (između ostalog i francuski Alstom, koji proizvodi TGV vozove). Izgleda da je jedini kriterijum bio koliko od plaćene cene (2.8 miliona evra po komadu) ide njima.
Re: Beograd
Poslato: 09 Sep 2016, 14:05
od Velja
Re: Beograd
Poslato: 09 Sep 2016, 14:14
od Полицајац192
Да ли је дозвољено ухватити шапку, на промоцији официра, и однети је кући?

Re: Beograd
Poslato: 09 Sep 2016, 14:15
od Delija
Re: Beograd
Poslato: 10 Sep 2016, 23:32
od Blackshadow
Полицајац192 napisao:Да ли је дозвољено ухватити patku, на промоцији официра, и однети је кући?


Re: Beograd
Poslato: 11 Sep 2016, 09:30
od Ogi
Re: Beograd
Poslato: 11 Sep 2016, 11:13
od methane.master