Stranica 251 od 533

Re: Beograd

Poslato: 08 Sep 2016, 00:27
od Heinz
Stavio majstor deblju licnu :-)

Re: Beograd

Poslato: 08 Sep 2016, 00:37
od methane.master
Ekser :D

Sent from mTalk

Re: Beograd

Poslato: 08 Sep 2016, 10:40
od DukeNS
Sta je sa akcijom "Ne davimo Bg"? Letnja pauza ili su utihnuli?

Re: Beograd

Poslato: 08 Sep 2016, 10:43
od Velja
Odveli snobovi kučiće na more, pa će na jesen opet...

Re: Beograd

Poslato: 08 Sep 2016, 10:49
od Kabal

Re: Beograd

Poslato: 08 Sep 2016, 11:01
od methane.master

Re: Beograd

Poslato: 08 Sep 2016, 11:04
od methane.master
Minvajl in BG ;)

http://www.blic.rs/vesti/beograd/ima-25 ... ca/wglxxst

Koliko li je komentara otkucao, prstići mu mukici poplaveli.

Sent from mTalk

Re: Beograd

Poslato: 08 Sep 2016, 23:09
od Heinz
methane.master napisao:Ekser :D
http://www.blic.rs/vesti/beograd/autobu ... ra/0m5838g

AUTOBUS NA STRUJU VEĆ SE POKVARIO Iskočio osigurač, pa elektrobus stao usred Bulevara

Re: Beograd

Poslato: 09 Sep 2016, 02:45
od snork
Heinz i Methane pogodili. :D

Čudno je što se to desilo na ravnom. Da je na uzbrdici, moglo bi da znači da je motor suviše slab za Beograd. Tako je bilo sa sovjetskim ZIU-9 trolejbusima kada su stigli 1979, mislim da je motor bio 130 kW i bilo je problema na jačim usponima. Kod elektromotora koji stoji ukočen, struja je ograničena samo omskom otpornošću namotaja i dostiže ogromne vrednosti. Ako to potraje (tj. ako motor nema snage da se pomeri iz mesta), iskočiće osigurač. Naši GSP-ovci zovu ovaj osigurač na ZIU-9 "maksimalni" (da li od maksimalni moment, ili maksimalna struja) i kad se to desi baš jako pukne kod vozača u kabini. Sledeći primerci su zbog toga dolazili sa znatno jačim motorima.

Kad su, malo kasnije, kupovani ČKD KT4 tramvaji, pravljene su serije specijalno za Beograd (oznaka YU-KT4B). Motori su instalirani u svako postolje, a finalni prenos je "skraćen", pa je max. brzina 60 umesto 80 km/h, ali je kretni moment zbog toga povećan.

Kada su pre par godina kupljeni CAF tramvaji, ne samo što unutra nisu opremljeni kako treba za Beograd (nedovoljno rukohvata), nego je opet ponovljen problem sa motorima. Gradske vlasti su na konkursu odbile mnogo bolje tramvaje (između ostalog i francuski Alstom, koji proizvodi TGV vozove). Izgleda da je jedini kriterijum bio koliko od plaćene cene (2.8 miliona evra po komadu) ide njima.

Re: Beograd

Poslato: 09 Sep 2016, 14:05
od Velja

Re: Beograd

Poslato: 09 Sep 2016, 14:14
od Полицајац192
Да ли је дозвољено ухватити шапку, на промоцији официра, и однети је кући? :mrgreen:

Re: Beograd

Poslato: 09 Sep 2016, 14:15
od Delija
:kezo:

Re: Beograd

Poslato: 10 Sep 2016, 23:32
od Blackshadow
Полицајац192 napisao:Да ли је дозвољено ухватити patku, на промоцији официра, и однети је кући? :mrgreen:
:rofl:

Re: Beograd

Poslato: 11 Sep 2016, 09:30
od Ogi
:rofl:

Re: Beograd

Poslato: 11 Sep 2016, 11:13
od methane.master
:rofl: