Stranica 252 od 893

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 14 Jun 2015, 23:20
od Xepoj87
Ja bih rado onog C350 hibrida sa 290ks, da mi trosi 3l kada se normalno vozam, a kada stisnem gas, da imam 290ks :)

Sent from my Sony

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 14 Jun 2015, 23:22
od Floyd
Ako sam dobro skontao, punu snagu imaš samo kad su ti pune baterije čija je autonomija 50 km :)

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 14 Jun 2015, 23:25
od Xepoj87
Ma 50km je autonomija kada vozis samo na baterije, bez motora, a ovako se stalno pune. A i u suprotnom, gde ces da stisnes gas do kraja i ne pustis ga 50km?

Sent from my Sony

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 14 Jun 2015, 23:27
od Floyd
Znači u svakom trenutku imaš max snagu? Čak i ako si se pre toga vozikao po gradu i ispraznio baterije?

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 14 Jun 2015, 23:31
od AcaKayak
Naravno da imaš, svaki hibrid ima max snagu uvek. Nikad se baterija ne isprazni toliko da na ulici nemaš maks snagu. Ne znam šta bi bilo na stazi.

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 14 Jun 2015, 23:31
od Xepoj87
Pa dobro brate, ako si vozao samo na baterije, naravno da neces imati, logicno. Imaces 211ks ako je skroz prazan elektromotor.

Sent from my Sony

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 14 Jun 2015, 23:43
od Floyd
Znači ipak trebaš da vodiš računa da uvek imaš dovoljno autonomije, da ne zaboraviš da ga svaki dan staviš na punjenje (garaža je neophodna) itd. I sve to za 2k manje od C400. Neka hvala :)

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 14 Jun 2015, 23:46
od Ivan
Hibridi su sranje, napravljeni da prodju bolje u onom ECE testu potrosnje radi marketinga, u realnim uslovima skroz druga prica, ams testirao mecku c300 bluetec hybrid, prosek 7l, min 4.9l, a maks 9.6l, a deklarisan na 3.6l.

Послато са GT-N7100

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 14 Jun 2015, 23:47
od goblin
Laki021 napisao:Cek, jel vi to jos uvek mislite da sadasnja S moze da parira ovoj novoj sedmici???
Ja mislim. Iako nisam fan S klase i mnogo mi vise odgovara i sedmica i A8, mislim da je S klasa suvereni vladar ove klase.
Iako im pripisujem bas ozbiljnu zamerku sto nemaju jace dizelase, posto ne bi smeli da dozvole da ih u bilo kojem segmentu konkurencija tako melje da jednostavno nemaju adekvatan a ne bolji odgovor.
Laki021 napisao:Za 5 godina mislim da ce se prepoloviti prodaja dizelasa.
Sa ovim se ne slazem.
Bas mislim da ce sve vise zaziveti dizel hibridi.

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 14 Jun 2015, 23:51
od goblin
Ivan napisao:Hibridi su sranje, napravljeni da prodju bolje u onom ECE testu potrosnje radi marketinga, u realnim uslovima skroz druga prica, ams testirao mecku c300 bluetec hybrid, prosek 7l, min 4.9l, a maks 9.6l, a deklarisan na 3.6l.

Послато са GT-N7100
Bas tako, ko god je imao iskustva sa hibridima jasno mu je da to veze nema sa rezultatima na testovima.
Kao prvo, ako kupim auto od 300-400KS pa ima bre da ga vozim kako se vozi auto sa tolikom snagom, a onda govora nema o bilo kakvoj stednji.
Tako da ta tehnologija i dalje ne moze prici savremenim dizelasima sto se tice ekonomije. To sto moram da ga vozim kao po jajima da bi trosio zaista malo, apsolutno me ne zanima ako ne mogu da iskoristim njegov potencijal.
Kad uzmem dizel od 350KS, ja ga voziom zestoko i potrosnja mi se krece u okviru 10L, e to je pravi rezultat koji benzind-hibrid adekvatnih performansi ne moze da mi pruzi jos uvek.

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 14 Jun 2015, 23:53
od HKS
Pa trebali bi biti jači dizeli u S klasi fejslift. A C300 je dizel+struja.

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 15 Jun 2015, 00:02
od Xepoj87
Ma taj ima samo 20ks elektro motor koji najvise sluzi za prvu brzinu, da smanji u gradu potrosnju, nije to pravi hibrid, kao C350.

Drugo, c400 je 2k skuplji, a ne mogu da zamislim kolika je razlika u registraciji izmedju hibrida sa 50 Co2 i benzinca sa 180 Co2, a kod nas je razlika ogromna samo zbog kubikaze. Plus ovaj trosi prosecno 6l, a ovaj 20l.
A i dolazi sa vazdusnim ogibljenjem i daljinskom klimom kao standard.

Nema sanse da C300h ne moze da trosi ispod 4.9 i ako je mali elektro motor u pitanju, jer moj auto moze da trosi ispod 4l.

Sent from my Sony

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 15 Jun 2015, 00:06
od goblin
Mislim da je dizel+hibrid buducnost.

Kupci su vec shvatili koliko kod mocnijih masina benzin-hibrid uopste ne umanjuje potrosnju u znacajnon meri.
Dok imamo situaciju da savremeni dizeli sa preko 300KS pa cak i blizu 400KS cak i pri forsiranju u proseku ne trose preko 10L.
Npr. A8 4.2TDI (cije klipove sam kacio) se vozi bas zustro, presao je oko 50.000km i za sada na bordu ima prosecnu potorsnju od 0km do sada 9,6L.
E sad, zamislite na takve masine da se jos upari kvalitetan hibrid i jos spusti potrosnja a poveca snaga, pa eto motorizacije sa preko 500KS i potorsnjom od 8L, to je buducnost.

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 15 Jun 2015, 00:11
od Xepoj87
Ma da, pun gas i 9.6l na v8 4.2 TDI...
Mozda si ti stiskao kada si ga uzeo, ali vlasnik ili drugi koji su ga probali, ako je test vozilo, sigurno nisu.
Ne ide taj lako ispod 15l u gradu normalnom voznjom, a kamo li pod gasom.

Sent from my Sony

Re: BMW 7 (G11) 2016

Poslato: 15 Jun 2015, 00:23
od goblin
Ma kakvo test vozilo. Auto je u vlasnistvu mog zeta, uzeo ga novog u Autokomercu.
Inace auto nisam samo probao nego sam sa njim presao barem 10.000km posto je cesto kod mene.
Ja sam ekstremno agresivan vozac, a veruj mi da ni on nije cvecka, tako da se auto itekako tera.

Kada ga cepam, potrosnja ode i do 16L i to je neki bas plafon pri maksimalno ekstremnoj voznji.
Medjutim, prosek od kada je kupljen je ispod 10L.
Strasno su napravili taj motor, ima ogromnu snagu i obrtni moment tako da lako nosi auto, potpuno je rasterecen. Bas zbog toga sto se ne napreze mnogo i nece da popije. U odredjenim okolnostima stedljiviji od 3.0TDI (procitaj malo iskustva vlasnika na netu, bas svih jako hvale ekonomicnost...)

E sada ti mozes da tvrdis sta hoces, ja ti kazem realan podatak iz iskustva.