Stranica 253 od 533
Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 18:06
od ljubitelj
Pogledaj broj na tablici, period prolece-leto 1976. bi se reklo po tome. Lepo se vozilo u njima, u to vreme su isli na 5 minuta busevi

Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 18:09
od Sloba
Znaci, bus i ja smo registrovani u isto vreme.:-D
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 18:37
od Heinz
BG 307xxx bili u 1975, ćale imao keca.
Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 18:53
od snork
Eh, koliko sam se kao klinac navozao ovakvim zelenim IK-5. Najviše na liniji 31, tj. sećam se kao kroz maglu kada je promenila oznaku iz 13 u 31.

U to vreme su skoro svi sedeli u autobusima, grad je imao manje stanovnika, a interval u špicu je npr. na 31 bio 3 min.
Ljubitelju, znaš na osnovu broja vreme izdavanja tablice? 'Ajde pogodi kada je registrovana ova Dijana sa mog avatara.

Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 19:06
od ljubitelj
Rekao bih 82-83 godina. I to je ona novija verzija Dijane sa alternatorom umesto diname.
Auto na kome sam naucio da vozim je imao tablice BG 348xxx pa eto mogu da procenim za ovaj bus.
Ja se secam samo linije 13, tu su isli MANovi sastavljeni ovde a na 65/16 su bili MAN sastavljeni u TAM-u (Mariboru, znam da ti znas skracenicu ali ima mozda drugih koji bi pogadjali).
Oni raniji Lejlandi su bili automatici, njih se slabije prisecam.
Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 19:11
od Piros
^^ Leylandi su isli od Studentskog trga linija 26. Ne znam gde je okretala, jer sam isao sa njom do Juznog bulevara
Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 19:13
od Piros
Piros napisao:^^ Leylandi su isli od Studentskog trga linija 26. Ne znam gde je okretala, jer sam isao sa njom do Juznog bulevara. Bili su poluautomatici. Nisu imali kvacilo, ali su imali brzine koliko se secam
Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 19:22
od Velja
@snork
'81.
Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 19:25
od mića
Da, 83 je vec otislo na 610*** 80 te je bilo na 411***
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 19:28
od Velja
...a BG*225-186 iz '73.

Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 19:30
od mića
He, a pazi petocifrene iz 68, samo 5 god ranije 827-79
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 19:34
od snork
ljubitelj napisao:Rekao bih 82-83 godina. I to je ona novija verzija Dijane sa alternatorom umesto diname.
Godina je 1980.

Koliko znam posle se Dijana više nije ni proizvodila, nije mogla da zadovolji tadašnje nove crash testove. Mogu misliti koliko je to nebezbedno po današnjim kriterijumima... U pravu si, ove poslednje jesu imale alternator, disk kočnice napred, i motor od 32 konja (iz 602 kubika!).
ljubitelj napisao:Auto na kome sam naucio da vozim je imao tablice BG 348xxx pa eto mogu da procenim za ovaj bus.
Ja sam naučio da vozim na jednom BG 587xxx, godište 1982. Znači, od 1980. do 1982. je izdato oko 70000 tablica.
ljubitelj napisao:Ja se secam samo linije 13, tu su isli MANovi sastavljeni ovde a na 65/16 su bili MAN sastavljeni u TAM-u
Promena 13->31 se dogodila baš dok su na liniji saobraćali ovi MAN IK-5, mislim da je godina 1983.
EDIT: Velja je bio bliži tačnom odgovoru.

Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 19:48
od ljubitelj
Jeste, zasluzio je Kviska

Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 19:54
od pedja
Lejlandi su bili neka vrsta poluautomatika, bez kvacila, ali sa kratkom rucicom menjaca, sa vodjicama, kao pravi sportski automobil

Ima u garazi GSPa jedan, tj poslednji, restauiran.
Re: Beograd
Poslato: 12 Sep 2016, 19:54
od Day Walker
Evo Veljo Kviska
Sent from my iPhone using Tapatalk