Stranica 257 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 28 Nov 2016, 17:46
od perfiko
Ima li vesti da Rover planira da na tržište izbaci mali SUV?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 30 Nov 2016, 19:33
od speedy stikis
Audi Quattro menja ime u Audi Sport
Audijevi sportski modeli, koji su do sada dolazili iz firme Quattro GmbH, i dalje će stizati od istog proizvođača, ali se menja naziv kompanije, koja će sada nositi naziv Audi Sport.
Rukovodstvo kompanije ostaje isto, kao i gama modela o kojima će se brinuti. Pod njihovom kapom su svi modeli RS, kao i model R8, a vode računa i o trkačkim modelima poput RS3 LMS.
Očekuje se da će kompanija u sledećih 18 mjeseci plasirati osam novih modela, čime će se ukupan broj popeti na 15. Očekuju se nove verzije A4 i A5, zatim sportske verzije zasnovane na Q5 i Q7, a najavljivan je i RS6 Allroad.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 30 Nov 2016, 21:43
od methane.master
Bzvz
Sent from mTalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 30 Nov 2016, 21:54
od Heinz
http://jalopnik.com/audis-quattro-divis ... 1789464092
...The good news is there’s no indication the Quattro all-wheel drive branding will change, because they’d be dumb to do away with that...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 16 Dec 2016, 23:54
od stolemkd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Dec 2016, 10:20
od HKS
Kad budemo bogati kao oni.
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Dec 2016, 12:34
od Boza29
Kad ne budemo krali i muljali,ko oni

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Dec 2016, 19:32
od aviator
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Dec 2016, 20:01
od maxer
Ja bih ipak radije kupio neki nekvalitetni Audi, Mercedes, BMW i tako to

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Dec 2016, 21:57
od Boza29
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Dec 2016, 22:01
od aviator
Mora da je Auto Bild opet brljao, k'o onomad sa VW.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Dec 2016, 22:03
od maxer
More kad malo razmislim, preterao sam ga, to su previše
nekvalitetniji automobili za ovaj Hjundai ... ali eto: radije bih Golfa

, nego kvalitetnog i30 Hjundaija.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Dec 2016, 04:59
od speedy stikis
Ferrari i Aston Martin kažnjeni zbog prekomerne emisije CO2
Proizvođači automobila koji prodaju vozila u Evropi, nadmašili su vrednosti u vezi sa emisijom CO2, koje je postavila Evropska Unija za 2015. Svi sem Ferrarija i Aston Martina, koji se suočavaju sa kažnjavanjem.
Četiri druga proizvođača – FCA, Opel, Ford Motor i BMW, moraće ubrzano da redukuju emisiju da bi ispoštovali ciljeve koje je EU postavila za 2021., bez obzira što su u skladu sa ciljevima postavljenim za 2015. Evropska agencija za životnu sredinu (EEA), u svom godišnjem izveštaju, saopštila je da automobili koji su se prodali u EU u 2015., emituju prosečno 119,5 grama CO2 po kilometru, što je osam odsto ispod zadate vrednosti od 130 g/km CO2, odnosno 3,1 odsto manje u odnosu na prethodnu godinu.
FCA, Opel, Ford i BMW su citirani kao kompanije koje moraju da poprave svoje vrednosti u narednih pet godina s obzirom na trenutnu stopu napretka na ekološkom planu.
Ferrari i Aston Martin će biti kažnjeni od strane EU jer nisu ispoštovali zadate ciljeve Evropske Unije povodom flotne emisije. Međutim, suma nije preterana, jer će proizvođači egzotike na račun EU morati da uplate manje od 500.000 evra zajedno. Uz pomoć formule koja uključuje broj registrovanih automobila i stopu prekoračenja emisije, izračunato je da Ferrari mora da plati 410.760 evra a Aston Martin simboličnih 36.370 evra.
EEA je saopštila da je Peugeot imao najniže vrednosti emisije CO2 sa samo 104 g/km, dok su Citroen i Renault ostvarili flotnu emisiju od 106 g/km. Iza njih je Toyota sa 108 g/km CO2. Jaguar Land Rover je imao najveći prosek sa 164 g/km ugljen dioksida.
Veliku većinu novih registracija su činili benzinski i dizel modeli – 97,2 odsto, dok se 51,8 odsto odnosilo na dizele.
Prisustvo „plug-in“ hibrida i elektro modela je povećano na više od 1 odsto u 2015., sa 0,8 odsto 2014. Ipak, oni su imali veliki uticaj na prosečnu flotnu emisiju. Renault je smanjio svoje vrednosti za 2 g/km sa manje od 2 odsto flote pogonjene baterijama.
Druga alternativna goriva, poput TNG-a i CNG-a, pokrili su 1,6 odsto novih registracija.
Dizeli su emitovali u proseku 119,2 g/km, što je 3,3 g/km manje od proseka benzinaca, mada su dizeli u proseku bili teži za 300 kilograma, saopštila je EEA. Godine 2000., razlika između dizela i benzinaca je bila mnogo veća – 17,1 g/km.
Što se Volkswagen grupe tiče, luksuzne marke poput Porschea, Audija i Bugattija su grupisane pod kapom konglomerata, dok je odlučeno da Bentley bude izuzet zbog maloserijskog karaktera. Dok je Bentley izuzet, Porsce bi bio značajno kažnjen da se nije „utopio“ u VW-ov prosek.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 18 Dec 2016, 18:25
od perfiko
Ne razumem, Bently je izuzet zbog maloserijskog karaktera, a Bugati nije maloserijski pa je morao da se ugura u grupu da ne bi bio kažnjen.
Opet nisam bio ni svestan da je Aston Martin običan, velikoserijski proizvođač.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 19 Dec 2016, 22:19
od Geza
19 miliona automobila iz Škode.
Pre četiri godine je bilo 14 miliona.
