Stranica 258 od 302

BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 14 Okt 2017, 22:19
od Laki021
Spori slalom isto, 45kmh i sa i bez.
Izbegavanje prepreke/brza promena pravca 89 bez, 91 sa. Brzli, siroki slalom 128 bez 132 sa.

Kako su poredili BMW sa i bez, ne znam, valjda su imali dva, ili su im omogucili da ga iskljuce iako se to inace ne moze (a mozda treba samo izvuci osigurac).
ftj napisao:Da je poenta 4ws-a smanjivanje sekundi na stazi imali bi ga trkacki automobili.

Da su na svim rivjuovima bili zadovoljni 4wsom na 911ici, jesu.
Porsche stavlja na svoje modele i brzi su krugovi. Lambo isto razvija i skida vreme po krugu time. Za trke zavisi i od pravila sta sme da se koristi.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 14 Okt 2017, 23:14
od HKS
AMG GTR koristi istu tehnologiju.

Послато са m2 уз помоћ Тапатока


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 15 Okt 2017, 12:57
od Xepoj87
GTS i GTC takodje.
Opet, realne prednosti u performansama nema, moze biti samo u prakticnosti, jer smanjuje radijus.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 15 Okt 2017, 13:03
od ftj
Svi su poceli sad to da furaju, nije sporno. Al mislim da je prvenstveno napravljeno zbog komfora voznje a ako se ustedi koja sekunda super.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 15 Okt 2017, 14:58
od HKS

Xepoj87 napisao:GTS i GTC takodje.
Opet, realne prednosti u performansama nema, moze biti samo u prakticnosti, jer smanjuje radijus.
To je onda nesto od skorije. Ne vjerujem da su sa GTRom imali na umu "e ajde da ubacimo rws, da smanjimo manevrisanje po gradu, nema veze sto je auto tezi".
Ili da je Porse na 918 razmisljao o manevrisanju u gradu i uskim prostorima.

Послато са m2 уз помоћ Тапатока



Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 15 Okt 2017, 15:02
od Laki021
Ma nema nikakve dileme, popravlja performanse ali nije to nesto spektakularno. Opet kad se koristi stoperica onda se svaka stotinka broji.

Meni je kod BMW Integral Active Steeringa znacajniji taj progresivni volan od 4ws, mnogo mi se svidja to manje okretanje volana.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 15 Okt 2017, 17:13
od ROCK
Ako je razlika od 4km/h u brzim krivinama onda svakako znaci za vreme na stazi gde je svaka stotinka bitna a kamoli sekunda ili par sekundi. U realnoj voznji tesko ce se primetiti.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 15 Okt 2017, 18:52
od Xepoj87
Razlika nije 4 km/h, a i pitanje je kako su testirali.
Ako je jedan te isti auto, pitanje je koliko kilograma dodaje taj sistem i da li bi zaista bila takva razlika, a ne vidim sliku drugog auta.
Ovde treba uzeti apsolutno identicne automobile, sa i bez toga, pa onda uporediti, a jako su male sanse da je test tako odradjen.

Svakako, jasno je da je taj sistem u limuzinu poput 5ice, stavljen zbog prakticnosti i sa onim volanom, to je veliki pomak u upotrebljivosti tolikih limuzina.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2017, 12:26
od !GOR

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2017, 13:28
od Delija
To je ovaj:
https://www.polovniautomobili.com/putni ... ve-m-paket

Testiranom autu fali adaptivno vesanje ili bar DDC/VDC (ima pasivno M Sport vesanje), a autor teksta pominje njegove prednosti kao da ga ima :ccc:
Naravno - promenom moda se ne menja ogibljenje iz istog razloga, mada i to pogresno pise u tekstu.
Takodje, ekran navigacije nije 8.7", vec 10.2" u tom paketu.

Nije toliko los tekst, ali je malcice "lozacki" :)

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2017, 14:10
od Laki021
Clanak je dosta amaterski napisan, ima vise gresaka.

Ali dobro, bar je jasno odusevljenjem autom i uspesno je preneto, a to je najbitnije.

Napisali su da je Cd = 0.29, kazu dolicno. Zapravo je 0.22 i najnizije na svetu kod serisjksih automobila, to su trebali posebno naglasiti ako su se vec dotakli te teme.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2017, 14:46
od marketman
A koliko je sa retrvizorima :)

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2017, 16:21
od Xepoj87
cd manji za 0.01 u odnosu na E klasu, zaista nije vredno spominjati, koliko ga ti po ko zna koji put naglasavas.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2017, 16:28
od Laki021
Itekako je vredno spominjati.
Na vrhu su uvek razlike jako male i svaka nijansa se posebno ceni. Poenta je, oni su napisali 0.29 sto je daleko od tacnog.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 19 Okt 2017, 16:45
od Xepoj87
To jeste pogresno, ali napominjem da nije vredno obracati neku specijalnu paznju na to i naglasavati ga svaki put kao "najbolje na svetu", jer razlika nije opipljiva.
Daleko vecu razliku u potrosnji ce napraviti 9G tronic menjac, pa se opet ne spominje i ne naglasava kao da je 8. svetsko cudo.
Previse klinacki zvuci kada tako ponavljas i preuvelicavas tu glupost kao bitnu, pored ostalih, daleko bitnijih stvari.