Scuderia napisao:Xepoj87 napisao:Ako je u Nemackoj skuplja c klasa za 2000e, a na kraju, sa opremom izadju isto, kapiram da je i kod nas identicna situacija.
Sent from my Sony
A coveka. Gledam sad cenovnik mercedesa BAZNI C180BT (motor iz rešoa) kosta identicno kao 2.0TDI 150ks HIGHLINE koji izgleda kao svemirski brod spram klot C klase.
Na koju foru onda neki 200/220CDI sa istom opremom kao passat highline (LED, sportska sedista, koza alkantara, adaptivni tempomat i sta jos stefank nabroja) moze da kosta isto?
Ja ne znam da li ja pricam spanski, ali imas dole sklopljenu konfiguraciju na 65.000e, koliko kosta i Mercedes c klasa koju ja sklapam, sa ne samo podesivim, nego i vazdusnim ogibljenjem.
U tim osnovnim paketima, Passat jeste povoljniji i to poprilicno, ali se posle razlika stopi.
Cak i da sam ja nesto propustio, pa passat kosta 5000e manje, svejedno Passat nema sta da trazi u 60.000e cenovnom rangu.
Evo, da li bi iko od vas ovde izabrao Passata za te pare?
Jednostavno, kada se Passat uporedi za Mazdom 6, Octaviom i slicnim automobilima sa kojima je zapravo u klasi, izadje preko 50% skuplji.
30% je maximum koliko treba da bude skuplji, toliko je VW uvek i bio skuplji.
Sa C klasom on moze da se ravna samo od strane ljudi koji u istu nisu seli i videli koliko je u stvari kvalitetniji celokupan enterijer, a verujem i ceo auto, ali ga nisam vozio.
S obzirom da je C klasa tu najskuplja, ispada da su Audi A4 i Bmw 3 jeftiniji od Passata.
Ne moze neki auto koji deli enterijer sa golfom, da ima tako jaku cenu.
Ja sam prvi za to da treba da kosta vise od Mazde i ostalih, jer sam siguran da je dosta bolji auto, ali ne 20000e vise.
Kada se uzimaju ti osnovni paketi, cena je skroz ok, ali ne do Bog da se krene sa doplatama.
@adrei, naravno da je van konkurencije, Audi A4 se sada ravna sa Insigniom i Mazdom 6, Passat je skuplji od njega, VW postaje premium u toj gami ocigledno
