Stranica 27 od 33

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 02:17
od elMaestro
A zamisli da si vozio neku od starijih Skoda sa zelenim osvetljenjem. Sve ti cudno kad izadjes napolje. Mada kontam da je sve stvar navike.

Btw, cestitke na autu, najracionalniji moguci izbor. :doubleup:

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 06:26
od Heinz
ftj napisao:Kod oktavije me kopkaju samo ti detalji koji su ocigledno namerno losiji u odnosu na skuplju bracu...
To nekad možda i nije loše, npr. 1.4 TSI 140 KS u Octaviji nema deaktivaciju cilindara (ACT) za razliku od onog u Golfu (koji sad ima 150 KS, do skoro isto 140 KS).

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 06:45
od nidza
Na papiru su razlike veće između VW i Škode, ali u praksi je to teško primetiti. Česi izgleda jako dobro umeju da iskoriste to što im daju na raspolaganje iz mama kompanije.

Već sam pisao da smo iz Jette A5 prešli u ŠKODU A5FL. Subjektivno je za mene Octavia bolje odrađen auto.

Plastike ovo ono, tj sve što se vidi, nema razlike uglavnom.

Tapatalk Pro

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 07:30
od error974
Kod danasnjih novih automobila sve je stvar ukusa i u pitanju su nijanse. Najvaznija stvar koju je nenad dobio je ta da ujutru sedne u auto i voziii, nema glavobolje. Ako se i pojavi problem, ima garanciju. Mene je prethodni auto vozio 7 godina sa 7 redovnih servisa. U osmoj godini je crkao akumulator. To je najveca prednost novog auta, mada maler moze i tu da te snadje...

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 07:34
od swemir
A koji ti je bio predhodni auto :)

Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 07:50
od Darko
nenad.fil napisao:TSI se lepo i cudno vozi, za benzinca, 120km/h na 2.500 rpm?

Klima lepo radi iako nije automatska, auto je za moje pojmove udoban, ukratko zadovoljan sam.


Slika
Ovo je glavna prednost novih benzinaca. Meni je lybra 1.8 benz na 2.500rpm u 5 brzini na samo 82km/h.

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 08:04
od nidza
Karakteristika motora dozvoljava duži menjač, tj znatno duži menjač. Ključni faktor je obrtni moment i njegova raspoloživost duž što većeg raspona obrtaja. Imali smo lepu raspravu snaga vs moment, evo ovde na prvu loptu se vidi prednost momenta u svakodnevnoj vožnji. Bez problema se takav motor sa brzinom manje vozi lepše, lakše, ekonomičnije i znatno tiše, nego atmosferac iste snage, manjeg momenta, sa brzinom više. Nije jedina prednost downsizing.

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 08:16
od Velja
Po gradu je momenat bitniji od max snage. To će vam potvrditi svaki taksista.

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 10:46
od MARKO-VW
nenad.fil napisao:ali mi se nesto javlja da ce to IPAK biti 16, bar moze da podnese rupu.
:plusone:

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 11:39
od nidza
Velja napisao:Po gradu je momenat bitniji od max snage. To će vam potvrditi svaki taksista.
I trkač. :) Najbolje je imati oba, ali ako su dva motora "tu negde" svestraniji će biti motor sa jačim momentom.

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 11:51
od ftj
Čudno mi je bilo da ima sklopive retrovizore u ambiente opremi jer se u RS-u doplaćuju :o

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 12:03
od Velja
Za trke nisam siguran, a i nemam to iskustvo/interesovanje.
Grad, pogotovo strme uličice su za turbo-motore domaći teren. Kada se probere kvalitet madju ovim novim turbo benzincima, biće sasvim drugačija slika (a i zvuk) po gradu.
Taksiste sam pomenuo zbog njihovog poimanja dobrog auta. Znači, od potrošnje, lakoće korišćenja, pa do troškova održavanja.

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 12:30
od carov2
Ako se u tu jednacinu ubaci i "turbo rupa" rezultat se drasticno menja. Mada nisam vozio turbo benzince novije generacije pa ne znam kakvi su po tom pitanju.

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 12:40
od Velja
Ni ja, ali svi pričaju da od 1200-1400 obr kreće da vuče. To je bolje od dizelaša.

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Poslato: 06 Avg 2014, 13:03
od nenad.fil
Da zaista vuce od nekih 1200-300 obrtaja, nisam bas proecizno zagledao. Priznajem da jos imam neki "strah" da ga cepnem kako bih voleo sve nesto mislim nov motor itd...