Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 09 Okt 2015, 14:49
Moze toliki gubitak al eventualno na 4x4.
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Naravno. Njegov je u stvari 1,2 16VMilos napisao:Dragane pa ovo je od nekog drugog klia , ne tvoj
Naravno da nema, to je potrošnja koju je auto ostvario tog dana na testu. Golfovi su voženi istog dana i u istim uslovima.Xepoj87 napisao:@moimoi
Ovo nema veze sa zivotom, ali bas nikakve i toga je svestan svako lo je vozio bilo kakav slican automobil.
2.0 dizel je težak 1650kg, a 1.0 trocilindraš 1225kg.Ivan napisao:Kako nema, vidis da jaguar 2.0d 180ks trosi malo manje od golfa 1.0b 115ks![]()
Možda su išli i do 3k rpm, ali ipak je to skroz nov motor, ekonomičniji turbo (nova generacija), 8-stepeni automatik. Ipak bi trebalo da je malo štedljiviji od tvoje C klase.Xepoj87 napisao:Da se razumemo, nerealni su i podaci za dizele... 8l sportske voznje? Ma vazi, ako pod sportskim mislimo samo na brzu promenu brzine na 2-2.5k rpma
Jeste da nema DI ili turbo, ali nije baš star. Motor je iz 2010 godine. A i pri 140 km/h se vrti na 1750rpm a na 160km/h na 2000 rpm.Xepoj87 napisao:Cuti, vidi tek Charger, i to stari motor, 3600 kubika atmo trosi 13.5l sportskom voznjom...Amerika je to
Ma može i 40L da potroši, ali je moja poenta da pri sličnom forsiranju neće procentualna razlika biti značajna kao što si naveo 20% prema 100% kod benzinaca.goblin napisao:Ko god je vozio snaznije benzince vrlo dobro zna sta ga ceka na pumpi kada krene da ga forsira.
Npr. deklarisana potrosnja 12L a na pumpi nakon forsiranja fali preko 20L, apsolutno normalna situacija.![]()
Zato što su u Evropi benzinci u neravnopravnom položaju. Kad bi bili fer uslovi bilo bi mnogo više benzinaca.ljubitelj napisao:Dizeli su u svetu globalno posmatrano marginalni deo trzista, samo u Evropi jos dizeli imaju znacajan udeo.
SAD, Kanada, Japan, Kina, Afrika, Australija (TNG zemlja), bliski istok, Brazil (zemlja alkohola) su primeri gde benzinci u raznim podvarijantama dominiraju.
Sa novim, planiranim Euro 7, veliko je pitanje kakav ce i u Evropi biti status dizela posle 2020.
Ali bili bi još kompleksniji (i skuplji) kad bi EURO6 dizeli stvarno zadovoljili EURO6 standard umesto što su muljanjem u stvari EURO3.Xepoj87 napisao:Realno su dizeli danas komoleksniji sa ovim adblue kircima i dpfom i svime...
Na neki način zadržava molekule NOx i pretvara ih u N2 uz pomoć motora. Kako? Pojma nemam, probaću da saznam.An efficient technology to abate NOx in diesel engines, for those applications in which it can be applied, is the NOx Storage Converter (NSC). The exhaust system includes a specific catalyst which is able to periodically store NOx molecules; when the catalyst is saturated it is regenerated through proper engine control strategies, which transform NOx in N2. This device can be integrated with the low pressure EGR technology.