Stranica 265 od 302
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Okt 2017, 18:51
od Delija
Danas sam zagledao uporedo bluestone i beli i mrtva trka, iako sam inicijalno mnogo vise bio za bluestone.
Bluestone je prakticniji sto se tice prljanja.
Sport sedista su jednom reci nezadovoljavajuca - za bilo koga ko je normalne gradje iliti ko nije opasno neuhranjen. Nema trika da se nameste kako treba uz maksimalno ispumpavanje bocne podrske. Comfort su obavezna, bez ikakve diskusije, iako Sport izgledaju cak i lepse.
Volan ne moze da se spusti dovoljno, iliti onoliko koliko bih zeleo - bez obzira da li je elektricno ili manuelno podesavanje.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Okt 2017, 18:54
od Laki021
Aha!!! Tu sam te cekao!
Posle svog hateovanja bele i dizanja u nebesa Bluestone, sad su izjednaceni

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Okt 2017, 19:04
od Xepoj87
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Okt 2017, 19:16
od Delija
Jok
Ostavljam malu "ogradu" na to da ljubicasto svetlo je*e bluestone, mada sam ih naterao da mi na par minuta iskljuce svetlo
Nego, boju na stranu - sedista mi nikako nisu jasna. Kome su oni to namenili?

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Okt 2017, 20:33
od HKS
Zato Merc, pa kad zatreba podrska aktivna sjedista odrade svoje.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 28 Okt 2017, 20:40
od speedy stikis
Prekljuce na aerodromu sam video 3-4 nove 5 sve bluestone...
Da li ga ebe ili ne ali odlicno mu stoji
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 31 Okt 2017, 14:39
od Geza
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 31 Okt 2017, 16:24
od stefanan
Nema još testova?
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 31 Okt 2017, 16:57
od ROCK
Extra. Cak mu i bela boja lepo stoji

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 01 Nov 2017, 14:44
od Geza
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 02 Nov 2017, 12:14
od Delija
Malo sam istrazivao sigurnosne sisteme (konkretno u G30) i izgleda da je Active Guard (5AV) deo standardne opreme u svakom novom BMW-u. Euro NCAP je verovatno glavna motivacija.
Za razliku od Driving Assistant (Plus) sistema nema lepih upozorenja / lampica / slicica / zvuka, ali u slucaju potrebe ce na malim brzinama raditi posao - cilj je da trenutak nepaznje u gradskoj stani-kreni guzvi ne napravi (vecu) stetu i/ili povredi pesaka.
Naravno Driving Assistant Plus koji pored kamere koristi i radar je efikasniji - radi i na vecim brzinama. I Driving Assistant je verovatno efikasniji jer koristi vise kamera.
https://www.youtube.com/watch?v=OYL34krm-Hk
https://www.youtube.com/watch?v=VWAQiL5kwag
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 02 Nov 2017, 12:29
od Laki021
Da, isto tako koci na parkingu ako ces udariti nesto.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 02 Nov 2017, 12:57
od Delija
Ali sa ovim baznim sistemom samo napred.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 02 Nov 2017, 13:41
od Kabal
To je odlicna stvar sto serijski stavljaju, meni se par puta desilo u stani kreni voznji da me zakuca automatski u mestu, ostao sam u cudu prvi put.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 02 Nov 2017, 14:16
od Delija
Pa iskreno - prijatno sam iznenadjen da je to deo serijske opreme kod BMW-a.
BMW bi i to naplatio sigurno da nije neophodno za 5 Euro NCAP zvezdica.
Rekao bih da je sa manuelnim menjacem malo nezgodno kad se to desi jer ce se verovatno ugasiti auto i to na ne bas lep nacin, ali opet - ako te je spasio od sudara preziveces i to
