Turbo vs atmo iste snage

Tehnička pitanja i objašnjenja
Zaključana tema
Korisnikov avatar
sale vti
Reactions:
Postovi: 372
Pridružio se: 06 Okt 2012, 09:37
Garaža: sivi auto
Lokacija: bgd/zemun

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od sale vti »

Hvala markoni za lepe reci! :)
Zato je drug shomy dosao da osveti vw i oprangijao mene, ona cupra ko kao promaja da te uhvati :D
Lepo druzenje, valja ponoviti kad otopli.
Honda Undetected Garage
https://www.facebook.com/profile.php?id ... &ref=br_tf" onclick="window.open(this.href);return false;
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od ljubitelj »

Stara ima kg ?
Nova ima kg?

Ceoni otpor stare, pre svega povrsina m2 ?

Kod nove ?

Da bi se nesto poredilo prema motoru treba da se koriguju koeficijentom na identicne vrednosti ostale stvari koje bitno uticu na perfomanse.

Drugim recima jedan te isti motor i prenos dace verovatno drugacije perfomanse u staroj i novoj karoseriji Type R.

Pri tome ne treba zaboraviti da je to Honda namenjena pokazivanju maksimuma mogucnosti.
Isto kao S2000.
Oba su odlicna.
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 10012
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Markoni »

Kada kazemo da oba imaju 200 KS prednosti koje su na strani Type R-a su svakako tezina, a moze se reci i dimenzija guma.

@floyd

Kada pominjes medjuubrzanje mislis u stvari na elasticnost u odredjenom stepenu prenosa.
Meduubrzanja se mere drugacije, svako u brzini koja mu najvise odgovara, dakle minimalno vreme izmedju neke 2 brzine, gde opet Golf nije u prednosti. Ta ga je lakse i komotnije voziti brzo to stoji, i to generalno vazi za turbo motore. Spremni su sa bilo kojih obrtaja i sa lakocom ubrzavaju za razliku od atmosferaca koji moraju da se "namestaju".

Da ponovim da Golf, posle R26ice, kapiram kao odlican brz porodicni auto, a ne kao nekog trkaca za razliku od Type R recimo, i Clio Sport-a...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11447
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od starac vujadin »

Sale, fd2 bi isprangijao Cupru, kod tebe je razlika ipak prevelika.

Honda se jako zeznula kod poslednjeg type R...nit` je neki hard core hot hatch, nit` je allrounder. Otežali su je, ušuškali, degradirali zadnje vešanje, a snaga ostala ista uz malo civilizovanije složen obrtni moment, tako da na kraju nisu dobili ništa dobro jer ni u jednoj oblasti nije ništa posebno. Nisu se držali svojih izvornih inženjerijskih postulata i podlegli su trendovima da bi se dopali mediokritetskoj publici.

Srećom da postoje fd2 i Mugen RR kao svedoci šta može taj auto kad se napravi kako treba.
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od mr.Big »

Markoni napisao:Da ponovim da Golf, posle R26ice, kapiram kao odlican brz porodicni auto, a ne kao nekog trkaca za razliku od Type R recimo, i Clio Sport-a...
:plusone:
Čitajući ovu temu ne mogu da se načudim vašim poređenjima. U Golf GTI se spakuje petoro sa torbama i jurcaju 10 sati do mora u punom konforu - to je višenamenski auto pun kompromisa.
RS i R su isforsirane zujalice za kratkotrajne dopinge adrenalinom, a posle par sati su pogubni za bubrege i lumbalni deo uopšte.
Msm, babe/žabe itd...
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Floyd »

@Markoni

Da, elasticnost (lepo tamo i pise "Elastizität")...lose sam se izrazio.

Inace kapiram da nisi u potpunosti zadovoljan Golfom ali kao sto i sam kazes GTI i nije neki rasni trkac...za tako nesto postoji R.
GTI je "samo" jak porodicni hatch, sportskog izgleda, podesen da pruzi maksimalno dobre performanse ali da ne ugrozi komfor.

Zato se on sa Type R-om i RS-om moze porediti samo po tome sto ima istu deklarisanu snagu motora...na nekoj stazi bi najverovatnije izgubio od njih...mada i to zavisi od mnogo faktora.

Moze biti da je tebi Type R ostavio bolji utisak zato sto je podesen kao hard core HH ali mi je bilo malo cudno da izjavis kako mnogo bolje ide...ipak se ovde rasprava vodi o motorima a ne o HH-evima.
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

Pa stara Honda Civic VTI je brza od Golfa VR6, Kadeta GSI 16v i ostalih, nista me ne cudi da je Saletov Type R brzi od petice GTI... Mozda bi cak Saletov auto bio dobar provinik obicnom Meganu Sport... Sigurno je da je razlika potekla iz tezine kod GTI-ja i Type R-a ali se opet vracamo na pricu da se samo radi o tezini a ne o tome da li je auto turbo ili ne :pivo:
Poslednja izmena od 16_Valve_ u 03 Feb 2013, 12:09, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11447
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od starac vujadin »

E, deutsche fahreri...suviše potcenjujete set up Renaulta Sport familije, a precenjujete udobnost Golfa. Golf V jeste dosta udobniji auto od drugih Golfova, ali nije nikakva lađa. To je ipak samo jedan VW koji je uvek bio miljama daleko od Peugeot i Renault sportskog set up koji takođe i udoban. VW nike nikakav etalon za udobnost. To što je Golf V GTI relativno udoban nije nikakvo epohalno dostignuće, a i do toga su došli tako što su kupili tim ljudi koji su uradili vešanje za Focus I, a ne zato što su sami provalili kako treba da se uradi vešanje da bude i upravljivo i udobno.
Poslednja izmena od starac vujadin u 03 Feb 2013, 12:10, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Laki021 »

Ma ebes ti to, Aventador je brzi od svih njih, a i elasticniji.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23559
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Day Walker »

Siguran sam da je sam osecaj ubrzanja i brzine mnogo drugaciji.
Kao npr Bob Rockova Lancia koja je bila divljak i davala neverovatan osecaj ubrzanja.
Dragan dok me je vozio u Cliu uopste nisam imao osecaj da nabija brzinu, a kazaljka je pokazivala drugacije..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11447
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od starac vujadin »

Osećaj u Hondi, pogotovu sa vtec-om je uvek dramatičan kada ga napičiš. Obrtomer leti, motor vrišti, šaltuješ kao motor da voziš...ali isto tako i kad stisneš neki auto sa obrtnim momentom, pa kad te prilepi pravolinijski imaš osećaj da letiš, a u stvari ne mora da bude ništa naročito.
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

Koliko sam shvatio ne radi se o samom osecaju, nego su potegli :) To za obrtni je tacno skroz, drugar vozi Stila JTD i kad me je vozio mislio sam da auto ide duplo bolje od mog, a ustvari sam ga oprangijao samo tako posle...
Poslednja izmena od 16_Valve_ u 03 Feb 2013, 12:16, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11447
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od starac vujadin »

Ma, to se ne računa. Ne može da bude Honda brža i tačka. :D
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

Da stvarno, kad je to Honda pravila dobre sportiste? :loool:
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
kapor
Reactions:
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kapor »

ma de moze atmo da kida turbaka to je nemoguce. :kezo:
Zaključana tema