Stranica 28 od 41
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 11:30
od sale vti
Hvala markoni za lepe reci!
Zato je drug shomy dosao da osveti vw i oprangijao mene, ona cupra ko kao promaja da te uhvati
Lepo druzenje, valja ponoviti kad otopli.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 11:34
od ljubitelj
Stara ima kg ?
Nova ima kg?
Ceoni otpor stare, pre svega povrsina m2 ?
Kod nove ?
Da bi se nesto poredilo prema motoru treba da se koriguju koeficijentom na identicne vrednosti ostale stvari koje bitno uticu na perfomanse.
Drugim recima jedan te isti motor i prenos dace verovatno drugacije perfomanse u staroj i novoj karoseriji Type R.
Pri tome ne treba zaboraviti da je to Honda namenjena pokazivanju maksimuma mogucnosti.
Isto kao S2000.
Oba su odlicna.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 11:37
od Markoni
Kada kazemo da oba imaju 200 KS prednosti koje su na strani Type R-a su svakako tezina, a moze se reci i dimenzija guma.
@floyd
Kada pominjes medjuubrzanje mislis u stvari na elasticnost u odredjenom stepenu prenosa.
Meduubrzanja se mere drugacije, svako u brzini koja mu najvise odgovara, dakle minimalno vreme izmedju neke 2 brzine, gde opet Golf nije u prednosti. Ta ga je lakse i komotnije voziti brzo to stoji, i to generalno vazi za turbo motore. Spremni su sa bilo kojih obrtaja i sa lakocom ubrzavaju za razliku od atmosferaca koji moraju da se "namestaju".
Da ponovim da Golf, posle R26ice, kapiram kao odlican brz porodicni auto, a ne kao nekog trkaca za razliku od Type R recimo, i Clio Sport-a...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 11:48
od starac vujadin
Sale, fd2 bi isprangijao Cupru, kod tebe je razlika ipak prevelika.
Honda se jako zeznula kod poslednjeg type R...nit` je neki hard core hot hatch, nit` je allrounder. Otežali su je, ušuškali, degradirali zadnje vešanje, a snaga ostala ista uz malo civilizovanije složen obrtni moment, tako da na kraju nisu dobili ništa dobro jer ni u jednoj oblasti nije ništa posebno. Nisu se držali svojih izvornih inženjerijskih postulata i podlegli su trendovima da bi se dopali mediokritetskoj publici.
Srećom da postoje fd2 i Mugen RR kao svedoci šta može taj auto kad se napravi kako treba.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 11:56
od mr.Big
Markoni napisao:Da ponovim da Golf, posle R26ice, kapiram kao odlican brz porodicni auto, a ne kao nekog trkaca za razliku od Type R recimo, i Clio Sport-a...
Čitajući ovu temu ne mogu da se načudim vašim poređenjima. U Golf GTI se spakuje petoro sa torbama i jurcaju 10 sati do mora u punom konforu - to je višenamenski auto pun kompromisa.
RS i R su isforsirane zujalice za kratkotrajne dopinge adrenalinom, a posle par sati su pogubni za bubrege i lumbalni deo uopšte.
Msm, babe/žabe itd...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 12:00
od Floyd
@Markoni
Da, elasticnost (lepo tamo i pise "Elastizität")...lose sam se izrazio.
Inace kapiram da nisi u potpunosti zadovoljan Golfom ali kao sto i sam kazes GTI i nije neki rasni trkac...za tako nesto postoji R.
GTI je "samo" jak porodicni hatch, sportskog izgleda, podesen da pruzi maksimalno dobre performanse ali da ne ugrozi komfor.
Zato se on sa Type R-om i RS-om moze porediti samo po tome sto ima istu deklarisanu snagu motora...na nekoj stazi bi najverovatnije izgubio od njih...mada i to zavisi od mnogo faktora.
Moze biti da je tebi Type R ostavio bolji utisak zato sto je podesen kao hard core HH ali mi je bilo malo cudno da izjavis kako mnogo bolje ide...ipak se ovde rasprava vodi o motorima a ne o HH-evima.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 12:06
od 16_Valve_
Pa stara Honda Civic VTI je brza od Golfa VR6, Kadeta GSI 16v i ostalih, nista me ne cudi da je Saletov Type R brzi od petice GTI... Mozda bi cak Saletov auto bio dobar provinik obicnom Meganu Sport... Sigurno je da je razlika potekla iz tezine kod GTI-ja i Type R-a ali se opet vracamo na pricu da se samo radi o tezini a ne o tome da li je auto turbo ili ne

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 12:08
od starac vujadin
E, deutsche fahreri...suviše potcenjujete set up Renaulta Sport familije, a precenjujete udobnost Golfa. Golf V jeste dosta udobniji auto od drugih Golfova, ali nije nikakva lađa. To je ipak samo jedan VW koji je uvek bio miljama daleko od Peugeot i Renault sportskog set up koji takođe i udoban. VW nike nikakav etalon za udobnost. To što je Golf V GTI relativno udoban nije nikakvo epohalno dostignuće, a i do toga su došli tako što su kupili tim ljudi koji su uradili vešanje za Focus I, a ne zato što su sami provalili kako treba da se uradi vešanje da bude i upravljivo i udobno.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 12:09
od Laki021
Ma ebes ti to, Aventador je brzi od svih njih, a i elasticniji.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 12:10
od Day Walker
Siguran sam da je sam osecaj ubrzanja i brzine mnogo drugaciji.
Kao npr Bob Rockova Lancia koja je bila divljak i davala neverovatan osecaj ubrzanja.
Dragan dok me je vozio u Cliu uopste nisam imao osecaj da nabija brzinu, a kazaljka je pokazivala drugacije..
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 12:13
od starac vujadin
Osećaj u Hondi, pogotovu sa vtec-om je uvek dramatičan kada ga napičiš. Obrtomer leti, motor vrišti, šaltuješ kao motor da voziš...ali isto tako i kad stisneš neki auto sa obrtnim momentom, pa kad te prilepi pravolinijski imaš osećaj da letiš, a u stvari ne mora da bude ništa naročito.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 12:14
od 16_Valve_
Koliko sam shvatio ne radi se o samom osecaju, nego su potegli

To za obrtni je tacno skroz, drugar vozi Stila JTD i kad me je vozio mislio sam da auto ide duplo bolje od mog, a ustvari sam ga oprangijao samo tako posle...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 12:15
od starac vujadin
Ma, to se ne računa. Ne može da bude Honda brža i tačka.

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 12:17
od 16_Valve_
Da stvarno, kad je to Honda pravila dobre sportiste?

Re: Turbo vs atmo iste snage
Poslato: 03 Feb 2013, 12:19
od kapor
ma de moze atmo da kida turbaka to je nemoguce.
