Stranica 28 od 50
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 19 Apr 2016, 20:41
od Xepoj87
Pug 106 gti ima 925ks bez ikakve dodatne opreme i 120ks, ide 0-100 za 8.7s.
Da ga je spustio na 8s,
Golf ide 4s do 100 i neuporedivo je brzi, ali bukvalno je u punom gasu kao da 106 stoji. Znam, zato sto imam auto koji ide 8s do 100 i preleteo me je auto sa 5s do 100.
Naravno, nista od toga nema veze sa tim zasto on njega nije pretekao, verovatno nike bilo mesta da se to sto posto sigurno odradi.
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 19 Apr 2016, 20:45
od Scuderia
Nije ni bitno, moglo se tako nesto namestiti u ovim sporijim krivinama. Ja sam mislio 3 kruga.
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 19 Apr 2016, 21:02
od Velja
Ma sklonio bi se on nekako da ga je stigao GTR ili Ferari, nego proradio kompleks...
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 19 Apr 2016, 21:04
od schonenk
Na navaku je jednako bitno i koliko brzine mozes da preneses kroz krvine, a taj podatak nije u drag specifikacijama. Voleo bih da probate sa automobilom od 200-250 ks pokusate da se priblizite pugovih 1:43. Uverili biste se koliko je vestine i znanja neophodno.
Verujem da je onaj m3 zadrzao R da niko ne bi ni primetio.
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 19 Apr 2016, 21:39
od ftj
Ja sa 200 ks isao 1:42
Isto vreme i sa 64 ks al sa 150 kg

Re: NAVAK Track Day
Poslato: 19 Apr 2016, 22:13
od Xepoj87
Shone, ko je uopste bilo sta govorio o Pugu?
Citaj sta pisemo, a ne da odgovaras na nesto sto nije ni receno.
Lepo smo rekli da nas cudi da ga Gokf nije obisao posle prve krivine, jer je abnormalno brzi.
Sent from my Sony
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 19 Apr 2016, 22:47
od schonenk
Na papiru da, ali na ovoj stazi je samo brzi, ne abnormalno brzi. Ako je na bilo koji nacin ugrozio vozaca golfa ili doprineo nekim potezom da dodje do udesa naravno da ne podrzavam, ali mi se iz price cini da je u pitanju samo zelja da se pruzi malo otpora nadmocnijem.
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 19 Apr 2016, 22:50
od Markoni
Pezo je na slikovima, pritom mnogo laksi, tako da je realno da neke krivine prolazi mozda i brze od Golfa jer u nekim krivinama na Navaku snaga ne znaci ama bas nista.
Ja rekoh zatvorio ga, znaci da je krenuo na tu stranu kojom je zapoceto preticanje. Ne treba biti sivonja i po svaku cenu drzati gas ako postoji mogucnost kontakta.
U stvari ne znam ni zasto ovo pisem kada se desila jedna skroz normalna stvar na Track Day-u sa 20 ljudi, nema potrebe podizati dogadjaj na neki nivo kada je apsolutno nepotrebno.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 19 Apr 2016, 22:51
od veljabandit
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 19 Apr 2016, 22:53
od schonenk
Veljo, ne jedi kokice vec daj snimke

Re: NAVAK Track Day
Poslato: 19 Apr 2016, 23:38
od Zlaja011
Budalastina se razvukla na 5 strana bez i malo potrebe
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 20 Apr 2016, 00:03
od schonenk
Pa sta da radimo kad nece niko da pise od vas koji ste vozili.
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 20 Apr 2016, 00:40
od Zlaja011
Pa ja nemam sta da pisem, meni je bilo odlicno, bas sam se lepo proveo, malo ispitao granice svog auta i trudio se sa vozim tako da bude zanimljivo a ne brzo... Ono sto je sigurno zakljucak je to da mi sigurno fale bolje kocnice i gume. Snage naravno nikad na dosta ali mi se nekako cini da bi mi bolji grip i kocenje mnogo vise pomogli. Takodje bi mi znacilo i to da sam mrsaviji i sitnije gradje jer bukvalno i dalje imam modricu na nozi gde sam se naslanjao na konzolu
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: NAVAK Track Day
Poslato: 20 Apr 2016, 00:50
od AcaKayak
Svi su zaključili da su kočnice broj 1 problem, zato i čekamo Ivu da izađe na stazu da vidimo šta će da se desi s keramikom

Re: NAVAK Track Day
Poslato: 20 Apr 2016, 00:54
od nidza
Gume prvo treba rešiti. 200KS auto bi sa slikom napravio bruka vremena, verovatno bolja nego R sa 400 KS i civilnim gumama.
Moj utisak je bio da sam beskonačno spor kroz krivine. Jednostavno nema dalje, krene da škripi i kliza, a to je kraj. Krivina, hvala bogu, pola staze.
Tapatalk