Stranica 28 od 372

Re: Registracija vozila

Poslato: 02 Dec 2013, 12:37
od Gaginh0
Danas registrovao Pola.

7300 - osiguranje bez steta do sada
440 - nalepnica
1500 - komunalna taksa (ili sta vec)
4224 - budzet RS
500 - tehnicki

Sve u svemu - 13964 + provizija poste :doubleup:

Re: Registracija vozila

Poslato: 02 Dec 2013, 12:41
od Grujic
Mislim da je ovo fotošop, čini mi se da ispod grba piše NI :)
I TT je bio ps...

Re: Registracija vozila

Poslato: 25 Feb 2014, 15:17
od cozmo
Ja da pohvalim Blutek Auto u O. Brigada - registracija je ispala 9080 din (osiguranje 7100 din), sve zavrseno za manje od 10 minuta sa sve nalepnicom (odustah od varijante na adm. zabranu posto vazi samo za firme na budzetu). Placeno karticom, bez cimanja.

Tehnicki imam dzabe od sad pa nadalje, pa ne racunam u cifru.

Re: Registracija vozila

Poslato: 25 Feb 2014, 17:16
od methane.master
Vidiš ja kod njih letos nisam mogao da odradim registraciju, nisu mogli da mi isčitaju saobraćajnu. :uf:

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 01 Mar 2014, 19:52
od Woodoo
nenad.fil napisao:Registracija za C220 CDI je cirka 70.000 rsd...
Najverovatnije u toku ove godine ce promeniti cene registracija tj uvesti metodu obracuna poreza na upotrebu vozila prema snazi motora, a ne prema zapremini kao do sada.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 01 Mar 2014, 19:59
od Scuderia
Pa ce biti jos gore :D

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 01 Mar 2014, 20:11
od Dzoni_m
Dušu dalo za političke poene i politiku "lopovi sa brzim kolima da ne ubijaju po ulici" pa stave da je granica 55ks jer šta će vam jače nego Yugo koji vozi "sirotinja".

U glavu semem da se kladim da će takav scenario biti. Ima da žalimo za ovaj model obračuna koji se sada koristi

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Re: AW: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmen

Poslato: 01 Mar 2014, 20:38
od Floyd
Pa taj rad. Klepace one sa jakim motorima.

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 01 Mar 2014, 20:57
od NexT
Woodoo napisao:
nenad.fil napisao:Registracija za C220 CDI je cirka 70.000 rsd...
Najverovatnije u toku ove godine ce promeniti cene registracija tj uvesti metodu obracuna poreza na upotrebu vozila prema snazi motora, a ne prema zapremini kao do sada.
Ja se sve plasim da smo naje*ali, iako je tih 150-200 konja, koliko u proseku imamo sa normalnim kolima sasvim realna cifra, a ne jak motor...

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 01 Mar 2014, 21:03
od Xepoj87
Kola sa preko 150ks su i te kako brza,a motori i te kako jaki.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 01 Mar 2014, 21:13
od dragvorl
Sve zavisi sta se smatra pod normalnim. Nekom je to 70, nekom 110, nekom 200 konja. Takodje, bitno je i sta je normalna karoserija, jer nije isto pokrenuti tonu ili dve.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 01 Mar 2014, 21:35
od Geza
Puno filozirate oko jednog nameta. :)
Koja god vrsta poreza da se uvede nekome neće odgovarati.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 01 Mar 2014, 21:40
od NexT
Xepoj87 napisao:Kola sa preko 150ks su i te kako brza,a motori i te kako jaki.
Bilo koji prosecan auto C segmenta vec u ovoj generaciji mozes da kupis sa 150+ konja.

308 novi 2.0 HDI ima 150-160 konja.

NIje kao pre 10 godina, da si tu snagu, do 200ks izvlacio iz V6 motora itd. koji su bili rezervisani za vise klase ili sportske modele...

Kupis lepo Octaviju od 150 konja. NIje bas luks kategorija kojoj bi registracija trebala da bude 500 evra.

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 01 Mar 2014, 21:51
od maniaxxx
U Slo je veliki skok u ceni osiguranja ( registracija ovde je za đabe skoro ) kod 130kw ili 177 konja...a dosta avta ima 180 konja...bedno jeli :mrgreen: , A osnovno osiguranje ( bez kaska ) je za nekog bez popusta za 131 i više kw oko 1000 evriča...

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Poslato: 01 Mar 2014, 23:19
od Woodoo
Sadasnji sistem obracune poreza je potpuno zastareo i neadekvatan, a uz to i stetan po drzavu. Vecina kupuje automobile do 2.000 cc, pa u odnosu na porez koji bi bio proporcinonalniji snazi motora manje para se sliva u budzet. Sigurno je da novi sistem obracuna verovatno nece odgovarati manjim turbo motorima velike snage jer ce tu biti najveci skok. Nema nikakve ekonomske logike da za 2.2 dizel u Civicu 150 ks, registracija bude duplo skuplja u odnosu na npr. Astru 1.6 turbo od 180 ks.