
Turbo vs atmo iste snage
Re: Turbo vs atmo iste snage
Ne znam cemu sad tolika prica o brzini i sekundama kad je do pre par strana bilo najbitnije dobro druzenje 

- Day Walker
- Postovi: 23559
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo vs atmo iste snage
Kao npr 2.0 tdistarac vujadin napisao:isto tako i kad stisneš neki auto sa obrtnim momentom, pa kad te prilepi pravolinijski imaš osećaj da letiš, a u stvari ne mora da bude ništa naročito.
Ubije te onim cimom, a ide prosecno
Brzine idu u H-a !!!




Re: Turbo vs atmo iste snage
Ili neki besni atmo...imas osecaj da letis a onda obican A6 3.0 TDI prodje pored tebe kao da stojis...bitno je da motor urla 

Re: Turbo vs atmo iste snage
Da, to je opsta zabluda kod tih dizela, mislis da letis a ustvari ides prosecno... Ja sam cak u velikom A6 2.0 tdi 140ks imao taj cim, a ustvari taj auto i performanse se nisu sreli... Ali te stvarno zabuni kad zalepi, mislis da ima bar 200 ks 
Prodje djavola, tog 3.0 TDI oprangija Sale, mogu da se kladim
Potrkao sam se sa A4 3.0 TDI Quattro dok sam vozio 405 Mi16, oladio me je, ali ne tako kako se prica da taj auto ide 

Prodje djavola, tog 3.0 TDI oprangija Sale, mogu da se kladim


Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- Day Walker
- Postovi: 23559
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo vs atmo iste snage
Moz ga oprangija do 200km/h, ovaj dekica iz Audija se nasmeje i pretekne ga 

Brzine idu u H-a !!!




Re: Turbo vs atmo iste snage
Tebe bas zuljaju atmo motori?Floyd napisao:Ili neki besni atmo...imas osecaj da letis a onda obican A6 3.0 TDI prodje pored tebe kao da stojis...bitno je da motor urla
- starac vujadin
- Postovi: 11447
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo vs atmo iste snage
Hajde, Floyd priznaj šta ti je nedosanjani san...330i, 540i, 750i, M3, M5...nije kasno, može da se nađe dobar polovnjak da osetiš pravi BMW Sauger osećaj. 

Re: Turbo vs atmo iste snage
Ljudi su u zabludi, ja sam sa mojim definitivno najslabije nasviranim atmo motorm u Golfu ovde skidao dosta jacih automobila...kapor napisao:Tebe bas zuljaju atmo motori?Floyd napisao:Ili neki besni atmo...imas osecaj da letis a onda obican A6 3.0 TDI prodje pored tebe kao da stojis...bitno je da motor urla
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Ne...otkud ti to?kapor napisao:Tebe bas zuljaju atmo motori?
@Starac
M3 druze...jedini BMW benzinac koji bih uzeo.
I uzecu ga ako se nekad preselim u Nemacku

Re: Turbo vs atmo iste snage
A sta fali M5-ici? 

Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Turbo vs atmo iste snage
Po komentarima, jer sve vreme osporavas preformanse atmo u odnosu na turbo.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Nista ali je suvise veliki auto za moj ukus.16_Valve_ napisao:A sta fali M5-ici?
Ne osporavam ih nego pokusavam da dokazem da nisu turbo motori toliko losi koliko neki misle.kapor napisao:Po komentarima, jer sve vreme osporavas preformanse atmo u odnosu na turbo.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Mislim da niko ne misli da su losi ili nesto slicno, cela poenta price je nastala iz toga sto je Ljubitelj provalio da je 200 turbo konja vrednije od 200 atmosferskih, i kad potegnes tako nesto sledi ovo
I onda je i sam dosao do genijalnog zakljucka da sam motor, izvadjen iz auta i bez menjaca bolje pokrece ves masinu ako je turbo i ako ima vise nm na nizim obrtajima 


Poslednja izmena od 16_Valve_ u 03 Feb 2013, 12:50, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Turbo vs atmo iste snage
To ce ti tesko poci od ruke.Ja na primer ne kazem da je turbo los, al meni nije draz povlacenja u petoj na malim obrtajima,vise volim nizi prenos a vise obrtaje.
Re: Turbo vs atmo iste snage
pa naravno, 1ks je 1ks, tacno definisana fizicka velicina. kako se dobija i prenosi na put je druga stvar, ali je uvek tako...
a taj nacin postizanja i prenosa se bira individualno, od coveka do coveka...
sto se tice same udobnosti, vec je markoni pisao, rs265 trophy je najhard core iz rs odeljenja pa nije neudobniji od njegovog mnogo civilnijeg fr-a na istim tockovima...
udobnost je precenjena, prakticnost nikako...
vidim sad se ubacuju i neki 3.0tdi itd
... ma hebes to, znas koliko prikolica kukuruza moze da povuce atmo dizel u traktoru mog komsije? 
a taj nacin postizanja i prenosa se bira individualno, od coveka do coveka...
ubedljivo najveca prednost gti-ja su 5 vrata ( kad je u toj verziji ). vec sam napisao da je tako jako praktican hh ...mr.Big napisao:Markoni napisao:Da ponovim da Golf, posle R26ice, kapiram kao odlican brz porodicni auto, a ne kao nekog trkaca za razliku od Type R recimo, i Clio Sport-a...![]()
Čitajući ovu temu ne mogu da se načudim vašim poređenjima. U Golf GTI se spakuje petoro sa torbama i jurcaju 10 sati do mora u punom konforu - to je višenamenski auto pun kompromisa.
RS i R su isforsirane zujalice za kratkotrajne dopinge adrenalinom, a posle par sati su pogubni za bubrege i lumbalni deo uopšte.
Msm, babe/žabe itd...
sto se tice same udobnosti, vec je markoni pisao, rs265 trophy je najhard core iz rs odeljenja pa nije neudobniji od njegovog mnogo civilnijeg fr-a na istim tockovima...
udobnost je precenjena, prakticnost nikako...
vidim sad se ubacuju i neki 3.0tdi itd


Poslednja izmena od dragan u 03 Feb 2013, 12:46, izmenjeno 1 put ukupno.