Turbo vs atmo iste snage

Tehnička pitanja i objašnjenja
Zaključana tema
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Floyd »

Ne znam cemu sad tolika prica o brzini i sekundama kad je do pre par strana bilo najbitnije dobro druzenje :mrgreen:
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23559
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Day Walker »

starac vujadin napisao:isto tako i kad stisneš neki auto sa obrtnim momentom, pa kad te prilepi pravolinijski imaš osećaj da letiš, a u stvari ne mora da bude ništa naročito.
Kao npr 2.0 tdi
Ubije te onim cimom, a ide prosecno
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Floyd »

Ili neki besni atmo...imas osecaj da letis a onda obican A6 3.0 TDI prodje pored tebe kao da stojis...bitno je da motor urla :kezo:
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

Da, to je opsta zabluda kod tih dizela, mislis da letis a ustvari ides prosecno... Ja sam cak u velikom A6 2.0 tdi 140ks imao taj cim, a ustvari taj auto i performanse se nisu sreli... Ali te stvarno zabuni kad zalepi, mislis da ima bar 200 ks :doubleup:

Prodje djavola, tog 3.0 TDI oprangija Sale, mogu da se kladim :) Potrkao sam se sa A4 3.0 TDI Quattro dok sam vozio 405 Mi16, oladio me je, ali ne tako kako se prica da taj auto ide :thumbdown:
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23559
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Day Walker »

Moz ga oprangija do 200km/h, ovaj dekica iz Audija se nasmeje i pretekne ga :mrgreen:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
kapor
Reactions:
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kapor »

Floyd napisao:Ili neki besni atmo...imas osecaj da letis a onda obican A6 3.0 TDI prodje pored tebe kao da stojis...bitno je da motor urla :kezo:
Tebe bas zuljaju atmo motori?
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11447
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od starac vujadin »

Hajde, Floyd priznaj šta ti je nedosanjani san...330i, 540i, 750i, M3, M5...nije kasno, može da se nađe dobar polovnjak da osetiš pravi BMW Sauger osećaj. ;)
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

kapor napisao:
Floyd napisao:Ili neki besni atmo...imas osecaj da letis a onda obican A6 3.0 TDI prodje pored tebe kao da stojis...bitno je da motor urla :kezo:
Tebe bas zuljaju atmo motori?
Ljudi su u zabludi, ja sam sa mojim definitivno najslabije nasviranim atmo motorm u Golfu ovde skidao dosta jacih automobila...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Floyd »

kapor napisao:Tebe bas zuljaju atmo motori?
Ne...otkud ti to?

@Starac

M3 druze...jedini BMW benzinac koji bih uzeo.
I uzecu ga ako se nekad preselim u Nemacku :mrgreen:
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

A sta fali M5-ici? :D
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
kapor
Reactions:
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kapor »

Po komentarima, jer sve vreme osporavas preformanse atmo u odnosu na turbo.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Floyd »

16_Valve_ napisao:A sta fali M5-ici? :D
Nista ali je suvise veliki auto za moj ukus.
kapor napisao:Po komentarima, jer sve vreme osporavas preformanse atmo u odnosu na turbo.
Ne osporavam ih nego pokusavam da dokazem da nisu turbo motori toliko losi koliko neki misle.
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ »

Mislim da niko ne misli da su losi ili nesto slicno, cela poenta price je nastala iz toga sto je Ljubitelj provalio da je 200 turbo konja vrednije od 200 atmosferskih, i kad potegnes tako nesto sledi ovo :pivo: I onda je i sam dosao do genijalnog zakljucka da sam motor, izvadjen iz auta i bez menjaca bolje pokrece ves masinu ako je turbo i ako ima vise nm na nizim obrtajima :pijemo:
Poslednja izmena od 16_Valve_ u 03 Feb 2013, 12:50, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
kapor
Reactions:
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kapor »

To ce ti tesko poci od ruke.Ja na primer ne kazem da je turbo los, al meni nije draz povlacenja u petoj na malim obrtajima,vise volim nizi prenos a vise obrtaje.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9315
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragan »

pa naravno, 1ks je 1ks, tacno definisana fizicka velicina. kako se dobija i prenosi na put je druga stvar, ali je uvek tako...
a taj nacin postizanja i prenosa se bira individualno, od coveka do coveka...
mr.Big napisao:
Markoni napisao:Da ponovim da Golf, posle R26ice, kapiram kao odlican brz porodicni auto, a ne kao nekog trkaca za razliku od Type R recimo, i Clio Sport-a...
:plusone:
Čitajući ovu temu ne mogu da se načudim vašim poređenjima. U Golf GTI se spakuje petoro sa torbama i jurcaju 10 sati do mora u punom konforu - to je višenamenski auto pun kompromisa.
RS i R su isforsirane zujalice za kratkotrajne dopinge adrenalinom, a posle par sati su pogubni za bubrege i lumbalni deo uopšte.
Msm, babe/žabe itd...
ubedljivo najveca prednost gti-ja su 5 vrata ( kad je u toj verziji ). vec sam napisao da je tako jako praktican hh ...
sto se tice same udobnosti, vec je markoni pisao, rs265 trophy je najhard core iz rs odeljenja pa nije neudobniji od njegovog mnogo civilnijeg fr-a na istim tockovima...
udobnost je precenjena, prakticnost nikako...

vidim sad se ubacuju i neki 3.0tdi itd :kuku: ... ma hebes to, znas koliko prikolica kukuruza moze da povuce atmo dizel u traktoru mog komsije? :kezo:
Poslednja izmena od dragan u 03 Feb 2013, 12:46, izmenjeno 1 put ukupno.
Zaključana tema