Stranica 29 od 41

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:19
od Floyd
Ne znam cemu sad tolika prica o brzini i sekundama kad je do pre par strana bilo najbitnije dobro druzenje :mrgreen:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:20
od Day Walker
starac vujadin napisao:isto tako i kad stisneš neki auto sa obrtnim momentom, pa kad te prilepi pravolinijski imaš osećaj da letiš, a u stvari ne mora da bude ništa naročito.
Kao npr 2.0 tdi
Ubije te onim cimom, a ide prosecno

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:22
od Floyd
Ili neki besni atmo...imas osecaj da letis a onda obican A6 3.0 TDI prodje pored tebe kao da stojis...bitno je da motor urla :kezo:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:23
od 16_Valve_
Da, to je opsta zabluda kod tih dizela, mislis da letis a ustvari ides prosecno... Ja sam cak u velikom A6 2.0 tdi 140ks imao taj cim, a ustvari taj auto i performanse se nisu sreli... Ali te stvarno zabuni kad zalepi, mislis da ima bar 200 ks :doubleup:

Prodje djavola, tog 3.0 TDI oprangija Sale, mogu da se kladim :) Potrkao sam se sa A4 3.0 TDI Quattro dok sam vozio 405 Mi16, oladio me je, ali ne tako kako se prica da taj auto ide :thumbdown:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:25
od Day Walker
Moz ga oprangija do 200km/h, ovaj dekica iz Audija se nasmeje i pretekne ga :mrgreen:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:26
od kapor
Floyd napisao:Ili neki besni atmo...imas osecaj da letis a onda obican A6 3.0 TDI prodje pored tebe kao da stojis...bitno je da motor urla :kezo:
Tebe bas zuljaju atmo motori?

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:29
od starac vujadin
Hajde, Floyd priznaj šta ti je nedosanjani san...330i, 540i, 750i, M3, M5...nije kasno, može da se nađe dobar polovnjak da osetiš pravi BMW Sauger osećaj. ;)

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:31
od 16_Valve_
kapor napisao:
Floyd napisao:Ili neki besni atmo...imas osecaj da letis a onda obican A6 3.0 TDI prodje pored tebe kao da stojis...bitno je da motor urla :kezo:
Tebe bas zuljaju atmo motori?
Ljudi su u zabludi, ja sam sa mojim definitivno najslabije nasviranim atmo motorm u Golfu ovde skidao dosta jacih automobila...

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:33
od Floyd
kapor napisao:Tebe bas zuljaju atmo motori?
Ne...otkud ti to?

@Starac

M3 druze...jedini BMW benzinac koji bih uzeo.
I uzecu ga ako se nekad preselim u Nemacku :mrgreen:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:34
od 16_Valve_
A sta fali M5-ici? :D

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:35
od kapor
Po komentarima, jer sve vreme osporavas preformanse atmo u odnosu na turbo.

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:39
od Floyd
16_Valve_ napisao:A sta fali M5-ici? :D
Nista ali je suvise veliki auto za moj ukus.
kapor napisao:Po komentarima, jer sve vreme osporavas preformanse atmo u odnosu na turbo.
Ne osporavam ih nego pokusavam da dokazem da nisu turbo motori toliko losi koliko neki misle.

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:42
od 16_Valve_
Mislim da niko ne misli da su losi ili nesto slicno, cela poenta price je nastala iz toga sto je Ljubitelj provalio da je 200 turbo konja vrednije od 200 atmosferskih, i kad potegnes tako nesto sledi ovo :pivo: I onda je i sam dosao do genijalnog zakljucka da sam motor, izvadjen iz auta i bez menjaca bolje pokrece ves masinu ako je turbo i ako ima vise nm na nizim obrtajima :pijemo:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:43
od kapor
To ce ti tesko poci od ruke.Ja na primer ne kazem da je turbo los, al meni nije draz povlacenja u petoj na malim obrtajima,vise volim nizi prenos a vise obrtaje.

Re: Turbo vs atmo iste snage

Poslato: 03 Feb 2013, 12:44
od dragan
pa naravno, 1ks je 1ks, tacno definisana fizicka velicina. kako se dobija i prenosi na put je druga stvar, ali je uvek tako...
a taj nacin postizanja i prenosa se bira individualno, od coveka do coveka...
mr.Big napisao:
Markoni napisao:Da ponovim da Golf, posle R26ice, kapiram kao odlican brz porodicni auto, a ne kao nekog trkaca za razliku od Type R recimo, i Clio Sport-a...
:plusone:
Čitajući ovu temu ne mogu da se načudim vašim poređenjima. U Golf GTI se spakuje petoro sa torbama i jurcaju 10 sati do mora u punom konforu - to je višenamenski auto pun kompromisa.
RS i R su isforsirane zujalice za kratkotrajne dopinge adrenalinom, a posle par sati su pogubni za bubrege i lumbalni deo uopšte.
Msm, babe/žabe itd...
ubedljivo najveca prednost gti-ja su 5 vrata ( kad je u toj verziji ). vec sam napisao da je tako jako praktican hh ...
sto se tice same udobnosti, vec je markoni pisao, rs265 trophy je najhard core iz rs odeljenja pa nije neudobniji od njegovog mnogo civilnijeg fr-a na istim tockovima...
udobnost je precenjena, prakticnost nikako...

vidim sad se ubacuju i neki 3.0tdi itd :kuku: ... ma hebes to, znas koliko prikolica kukuruza moze da povuce atmo dizel u traktoru mog komsije? :kezo: