Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Poslato: 09 Okt 2013, 10:48
Ajde da idem redom.
To za gubitak vazi sa starim menjacima,a sa novima i ne bas.
Ali da si probao neki novi automatik,video bi kako su ta silna elektronika i glupi software,ubrzali i poboljsali sve,a ne suprotno kako ti verujes da jeste.
Maximalna brzina je bila cesto manja,zbog toga sto su stariji automatici(osim tog tvog prototipa verovatno) tesko postizali identican broj obrtaja menjaca i motora,sto je na manuelnom normalno,te su zato gubili na efikasnosti i krajnjoj brzini.
Od tebe sam prvi put cuo da izvode test Severnog Jelena po snegu,koji se radi iskljucivo po suvom,jer u suprotnom nema mnogo logike,niti je to onda test Severnog Jelena,vec neki drugi.
Dakle,osim toga sto na vise mesta pise da je bas Volvo jedan od prvih koji je krenuo da radi test Severnog Jelena pri testiranju novih modela,a isti se radi iskljucivo po suvom sa 100kg do maximalne kilaze vozila,voleo bih da mi pokazes odakle tebi to da oni rade taj test po snegu,sto je nekom mojom cistom logikom,kontraproduktivno,jednostavno nema logike.
Nesto mi je tesko da poverujem da je tvoj Volvo star 30 godina,stabilan kao danasanja kola...
Posto su svi Volvoi u poslednjih 15 godina,koje sam ja vozio,suprotnost toga. Ali mi nije tesko da poverujem da je bio dinamicniji auto od 124.
Takodje,voleo bih da mi kazes kako,to jest cime to Volvo pospesuje to ponasanje po snegu u tvom vozilu u odnosu na ostale proizvodjace?
Ok,tvoj auto od 60,70 km/h ,do 90,100 km/h ubrzava za oko 3 sekunde sa 4-orostepenim menjacem(jer,ako ti je dovoljno 20m ukupno da obidjes vozilo,to znaci da stiskas kickdown tek kada se prestrojis u levu traku,sto oduzima jedan sekund minimum,jer da stisnes tako blizu kickdown dok si iza vozila,parkirao bi mu se u gepek).
I dalje bih voleo da mi kazes koji automobil tacno vozis,pa da proverim te tvrdnje.
Po svemu sto si do sada rekao,rekao bih da je neki 740 sa 2.3 turbo motorom od 150 ili tako nesto slicno konja...
Sto se 30 km/h tice,to je situacija koju sam ja opisao kada mi trube i slicno,jer auto ne moze brzo da skrene,to jest ubrza,najvise zbog male brzine i pameti menjaca.
Od tada ti uzimas tu pricu kao referencu za kickdown i sve ostalo,a sada vidim da ni sam ne znas o cemu i zasto nesto pricas.
Kod automatika mozemo da pricamo o prebacivanju zupcanika,ali je sustina ista,za to postoji vreme,i nista tu nije trenutno,i ako nista ne staje,sto sam ja pobrkao sa manuelnim menjacem,usled pisanja onolikog posta sa mobilnog,bez tapatalka,da vise nisam ni znao sta pisem.
Nigde nisam rekao da sam vozio 124 automatik sa sajlom,niti sam se iscudjavao sto tvoj ima sajlu,ne znam odakle vadis to...
Takodje,nista nije pokazalo da svaka medalja ima dve strane,niti da je tvoj menjac zaista bolji od poslednje generacije iste firme.
To ti tvrdis i ako nove nisi probao.
Takodje,ako je cela ova prica da bi ispalo da je Aisin menjac od pre 30 godina,sa 4 brzine,brzi od danasnjih menjaca istog proizvodjaca,sa 5 i 6 brzina,kao i da je Volvo pre 30 godina imao najbrzi menjac,i da od tada izbacuju samo sporije menjace,onda to govori koliko su te 2 firme u stvari bulja.
A ja sam i dalje misljenja da si ti neko ko ima veoma malo iskustva sa modernijim kolima,a svoja kola opasno glorifikujes,te da sve ovo pricas napamet,jer se sve ovo sto ti pricas,direktno kosi sa bilo kakvom logikom.
To za gubitak vazi sa starim menjacima,a sa novima i ne bas.
Ali da si probao neki novi automatik,video bi kako su ta silna elektronika i glupi software,ubrzali i poboljsali sve,a ne suprotno kako ti verujes da jeste.
Maximalna brzina je bila cesto manja,zbog toga sto su stariji automatici(osim tog tvog prototipa verovatno) tesko postizali identican broj obrtaja menjaca i motora,sto je na manuelnom normalno,te su zato gubili na efikasnosti i krajnjoj brzini.
Od tebe sam prvi put cuo da izvode test Severnog Jelena po snegu,koji se radi iskljucivo po suvom,jer u suprotnom nema mnogo logike,niti je to onda test Severnog Jelena,vec neki drugi.
Dakle,osim toga sto na vise mesta pise da je bas Volvo jedan od prvih koji je krenuo da radi test Severnog Jelena pri testiranju novih modela,a isti se radi iskljucivo po suvom sa 100kg do maximalne kilaze vozila,voleo bih da mi pokazes odakle tebi to da oni rade taj test po snegu,sto je nekom mojom cistom logikom,kontraproduktivno,jednostavno nema logike.
Nesto mi je tesko da poverujem da je tvoj Volvo star 30 godina,stabilan kao danasanja kola...
Posto su svi Volvoi u poslednjih 15 godina,koje sam ja vozio,suprotnost toga. Ali mi nije tesko da poverujem da je bio dinamicniji auto od 124.
Takodje,voleo bih da mi kazes kako,to jest cime to Volvo pospesuje to ponasanje po snegu u tvom vozilu u odnosu na ostale proizvodjace?
Ok,tvoj auto od 60,70 km/h ,do 90,100 km/h ubrzava za oko 3 sekunde sa 4-orostepenim menjacem(jer,ako ti je dovoljno 20m ukupno da obidjes vozilo,to znaci da stiskas kickdown tek kada se prestrojis u levu traku,sto oduzima jedan sekund minimum,jer da stisnes tako blizu kickdown dok si iza vozila,parkirao bi mu se u gepek).
I dalje bih voleo da mi kazes koji automobil tacno vozis,pa da proverim te tvrdnje.
Po svemu sto si do sada rekao,rekao bih da je neki 740 sa 2.3 turbo motorom od 150 ili tako nesto slicno konja...
Sto se 30 km/h tice,to je situacija koju sam ja opisao kada mi trube i slicno,jer auto ne moze brzo da skrene,to jest ubrza,najvise zbog male brzine i pameti menjaca.
Od tada ti uzimas tu pricu kao referencu za kickdown i sve ostalo,a sada vidim da ni sam ne znas o cemu i zasto nesto pricas.
Kod automatika mozemo da pricamo o prebacivanju zupcanika,ali je sustina ista,za to postoji vreme,i nista tu nije trenutno,i ako nista ne staje,sto sam ja pobrkao sa manuelnim menjacem,usled pisanja onolikog posta sa mobilnog,bez tapatalka,da vise nisam ni znao sta pisem.
Nigde nisam rekao da sam vozio 124 automatik sa sajlom,niti sam se iscudjavao sto tvoj ima sajlu,ne znam odakle vadis to...
Takodje,nista nije pokazalo da svaka medalja ima dve strane,niti da je tvoj menjac zaista bolji od poslednje generacije iste firme.
To ti tvrdis i ako nove nisi probao.
Takodje,ako je cela ova prica da bi ispalo da je Aisin menjac od pre 30 godina,sa 4 brzine,brzi od danasnjih menjaca istog proizvodjaca,sa 5 i 6 brzina,kao i da je Volvo pre 30 godina imao najbrzi menjac,i da od tada izbacuju samo sporije menjace,onda to govori koliko su te 2 firme u stvari bulja.
A ja sam i dalje misljenja da si ti neko ko ima veoma malo iskustva sa modernijim kolima,a svoja kola opasno glorifikujes,te da sve ovo pricas napamet,jer se sve ovo sto ti pricas,direktno kosi sa bilo kakvom logikom.