Stranica 286 od 302

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 13 Jan 2018, 17:38
od carov2
Uff...to je auto...
Koje je cena?

Sent from my BAH-L09 using Tapatalk


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 13 Jan 2018, 17:47
od Delija
Bez popusta rekao bih nekih ~140k.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 13 Jan 2018, 17:58
od Dani
Nema mi poente ovaj M550i pored M5.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 13 Jan 2018, 18:29
od Delija
M5 je 30k skuplji. Pa ko voli... :)

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 13 Jan 2018, 18:34
od Dani
Pitanje je koliki ce biti pad cijene ovom, a koliko M5... Tu se razlika onda puno smanjuje.
Poznato je da 550i ranije nije nikako drzao cijenu, vidjecemo kad su mu nabacili i ovo M ispred kakva ce biti situacija.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 13 Jan 2018, 18:51
od ROCK
M5 je daleko bolja kupovina iako je 30k skuplji. Klot dola, i sa malo vise opreme sigurno, posprodaja daleko laksa i manje se gubi. A performase i voznja ne mogu da se porede. Cim je S6 brzi na stazi na onom testu od M550i onda jbg... Ali dobro svako drugacije razmislja i svaka roba (Auto) ima svojih kupaca

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 13 Jan 2018, 20:20
od Delija
Nesto ste se gadno istripovali :)
Odakle vam da se M5 lako prodaje?

Da li znate koliko je M skuplji za odrzavanje?
Ko je lud da pazari M koji je presao preko 100k km?

Nije mnogo bolja prica ni sa M550i - prethodna generacija N63 motora se nije proslavila.
A i S63 u M5 je motor koji za osnovu ima N63.

Na sve to je M5 tvrdji u svakom smislu, manje prilagodjen "civilnoj" voznji u gradu i pri manjim brzinama...
Sve ima svoje.


p.s. I ja bih pre M5. Ali to ne znaci da bi svako.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 14 Jan 2018, 12:12
od ROCK
Ko hoce da ustedi a da ima performamtan auto tu je 540i. Uvek ces pre naci kupca za M5 jer kupaca ima vise svakako i ljubitelja M5. M550i za 5 godina ces prodati pa smesnoj ceni ili ga zadrzati dok ne bude za otpad.
M5 svakako nije auto koji ce biti jedini u kuci (moje glupo razmisljanje)

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 14 Jan 2018, 12:43
od Risto
U prošloj generaciji, M550d je bio bar 3 puta prodavaniji od M5. Sa druge strane, razlika u ceni 4-5 godina starog primerka sa do 100.000 km na satu je u rangu 10.000 - 15.000 evra.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 14 Jan 2018, 13:08
od HKS
Ko hoce jos da ustedi, a ima performantan auto uzme 530i.

Послато са m2 уз помоћ Тапатока


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 14 Jan 2018, 15:31
od ROCK
Risto napisao: 14 Jan 2018, 12:43 U prošloj generaciji, M550d je bio bar 3 puta prodavaniji od M5. Sa druge strane, razlika u ceni 4-5 godina starog primerka sa do 100.000 km na satu je u rangu 10.000 - 15.000 evra.
Ne mozes da poredis dizela koji se generalno prodaju vise od benzinaca. Imaju visu posprodajnu cenu i lakse se prodaju (jos uvek)

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 14 Jan 2018, 15:43
od Risto
M550 sada dolazi u ove varijante, dizel i benzin

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 14 Jan 2018, 16:09
od ROCK
Da. Znam. Ali si ti poredio poredjenje proslih generacija tj F10

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 14 Jan 2018, 16:13
od Dani
Risto napisao: 14 Jan 2018, 15:43 M550 sada dolazi u ove varijante, dizel i benzin

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Lose poredis.
M550d je nasviran 3.0 dizel sa 4 turbine sa ogromnim obrtnim momentom i odlicnim performansama. Po meni najbolji dizel na svijetu u odnosu na kubikazu i ono sto nudi.
M550i je 4.4 benzinac i kao takav osudjen je na startu na veci pad cijene.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 26 Jan 2018, 18:50
od Geza
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika