Scuderia napisao:Xepoj87 napisao:Ja ne znam da li ja pricam spanski, ali imas dole sklopljenu konfiguraciju na 65.000e, koliko kosta i Mercedes c klasa koju ja sklapam, sa ne samo podesivim, nego i vazdusnim ogibljenjem.
Pa ko je rekao da bi ga kupio za 65. Komentarisem highline 2.0TDI 150ks + 3k opreme fore do merca klota C220BT. Uostalom po Srb cenovniku, najjeftiniji passat (1.4TSI) - 22.600e, najjeftinija C klasa (180 benzin) 30.900e. To ne da nije isto, nego je 8000e razlike.
Poredis ono sto ti odgovara, C se pojavio u konfiguratoru pocetkom godine i tad sam ga ja sastavio do 85k, onda poredi full napucanog C-a iz vremena kad je bio ''day one'' kupovina, kao sto si sad pronasao top konfiguraciju Passata (koji je btw s jacim motorom, ali ajd da to zanemarimo).
C klasi nije pala cena, to sam vec rekao, ali ne citas ono sto ti ne odgovara.
Kao sto sam rekao, u osnovnim paketima je Passat dosta jeftiniji od C klase i to sam rekao 2 puta u jednom postu, ali opet preskaces.
Da, napunio si C klasu do 85.000e, ali sa opremom koju Passat nema, poput vazdusnog ogibljenja, kojekakve kombinacije intarzije i enterijera, kao i materijala i boje koze, specijalne designo boje kola koje idu do 2000e, felne koje mozes da dodas i na AMG paket, na vec brutalno lepe felne...
A na Passatu stavis R line paket spolja i iznutra i zavrsio si pricu, svaki je isti, a zbog njega ne mozes da stavis par sigurnosnih sistema koji kostaju sve zajedno jedno 5,6.000e, koje na C klasi uvek mozes da stavis.
Rekao sam da kada krene dodatna oprema da se dodaje, dosta se izjednaci cena.
C klasa takodje dolazi sa dobrom opremom u startu i ima neke stvari koje passat nema, kao sto passat ima neke stvari koje C klasa nema, ali opet, objektivno gledano, passat je jeftiniji par hiljada u tim osnovnim paketima. Ali highline meni opet nije dobro opremljen auto, ni blizu.
Jos dodatno, 5 godina besplatnog odrzavanja kod C klase, to mu izadje jedno 3000 eura.
I konstantno ubrajate taj 4motion, samo zato sto VW daje sa tim auto.
Ne juri svako 4x4 sistem, ja ga prvi ne bih uzeo, pre bih uzeo C 300 BT, 2.2 dizel hibrid po istoj ceni, a onda, s obzirom da je ispod 100g co2, dobijes jos prednosti, pored dosta manje potrosnje, gde opet ustedis par hiljada eura na 5 godina.
Meni je 4x4 poslednja svirala na skali, lepo ga je imati, ali da moram da biram, tutnuo bih navigaciju umesto njega.
Uporedi C 220 BT i Passat 2.0 TDI 190ks, i ovako ce se prodavati 10 puta vise od ova druga dva.
Eto, oba su 35000e, Passat sa malo vise opreme, C klasa sa ostalim prednostima, svede se na svega mozda 1,2.000e vise za C klasu, a i to je pitanje.
Ali ne znam da li je ok Ivanu to za poredjenje, posto je 0.3s sporiji Passat u toj varijanti, a vidim da mu je to od presudnog znacaja.
@Ji 4tze, zar nije 6.1s do 100? 6.4s ide 2.2 hibrid u C klasi.