Stranica 30 od 121

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 22:04
od Uroš S.

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 22:11
od dragvorl
Quadro ga preoro. :rofl:

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 22:12
od Floyd
Texonja napisao:Ne bih se ljutio da si napisao "@Tex i Dusan" i sve sto si napisao stoji, ali ovako sa ovim "Lektori" je malo ne-drugarski u najblazu ruku. I ja sam primetio da tvoji postovi od pre godinu dana i poslednjih par meseci nisu isti, tj da si postao malo "ja pa ja", gde se cesto u situacijama postavljas iznad (ne mene, jer slabo ja pisem, nego iznad ostalih). I ne kazem ovo kao udaranje kontre, nego kad se povela prica... U pocetku mi je bilo "ima dvojica iz Svajcarske na forumu", pa mi je onda bilo "Floyd i Laza iz Svajcarske" ali nisam mogao da zapamtim koji je koji, pa sam onda zapamtio da je Laza onaj nervozni (sorry Laki :)), a Floyd onaj miran tip. Sve se to protezalo mesecima, ali se u medjuvremenu situacija okrenula. Jeste Laki kratkog fitilja cesto, ali brate Floydara ti si ga pretekao.
Verovatno od kad si kupio BMW... :mrgreen:
Nije mi bila namera da te uvredim ali zao mi je ako si to tako shvatio.
Zna se dobro cime se bavi lektor i to je trebala da bude neka sala ali sam pogresio sto nisam stavio smajli na kraju :pardon:
Nadam se da smo ovaj nesporazum resili :pivo:
Texonja napisao: Sto se tice misljenja o SUV-ovima, nisam komentarisao jer tu ne vredi polemisati sa SUV-hejterima. Imao sam (ne samo vozio, nego posedovao) prakticno sve bitne klase automobila, od limuzine (BWM 320d), preko dvoseda (Porsche Boxster) do sadasnjeg X3. Sva tri vozila su sportski nastrojena, naravno da je X3 najmanje sportski zaboga, ali je veci sportista od 90% hatchbackova i limuzina koji se vozaju drumovima. Veci je sportista i od 99% ostalih SUV vozila. Reci za taj auto da se na suvom ponasa nedovoljno dobro ili da je sminkerski je jednostavno - glupo. Pride u najslabijoj varijanti sa 2.0d ide za 8.5 sec do stotke. Pa to je bolje od vecine hatchback ili limuzina na trzistu. U krivinama ga permanentni 4x4 drzi zalepljenog, ne ljulja, ne naginje se, uopste nemas osecaj da si u nekom dzombastom vozilu. Jos kad dodam kako ide po snegu maltene kao po suvom kolovozu, a to sam tek ovih dana saznao jer sam se do sada samo NADAO da ce biti tako, mogu samo da kazem da su svi koji nazivaju BMW X grupaciju "sminkerskim" ili 1)neznalice 2)pate od "kiselo grozdje" sindroma 3)oba
(imao sam prilike da vozim i X1 i X5, kratko, ali jesam tako da znam o cemu pricam, a da se razumemo - mislim da isto vazi i za Audi Q klasu, tj znam da vazi za Q5 jer sam jedino njega provozao)
To su ULTIMATIVNO DOBRI AUTOMOBILI, kao desetobojci u atletici. Nisu najbolji niti u jednom segmentu, ali su svuda vrlo dobri ili natprosecno dobri. Naravno da ne moze lezati u krivini kao 320d, niti moze ici offroad kao Land Rover, niti ubrzavati kao Boxster, ali te nigde nece izneveriti. Nikad nece biti najbolji u necemu, ali ce biti odlican u svim segmentima. Nema slabih tacaka, ni po jednom terenu, ni na jednom putu, ni u jednoj situaciji.

Dodao bih nesto oko ulazenja u limuzinu. Kada sam kupovao 320d, gledao sam i jedan polovan 320xD, sivi na NS table, star manje od 2 god. Covek, ozbiljni stariji gospodin, ide cesto na skijanje pa je kupio 320xD, ali ga je prodavao nakon godinu i kusur jer mu se pojavio problem sa ledjima i tesko mu je da ulazi i izlazi. Uplatio je bas nov X3 tada, samo zbog tog komfornijeg ulaska. (dovodio ga je taj 320xD na Kopaonik isto kao sto ce X3)
Nema potrebe da necije stavove shvatas licno ;)
Tebi je trebao automobil sa vecim klirensom, 4x4 pogonom i vecim prtljaznikom, te je izbor SUV-a u tvom slucaju logican ali nemozes da kazes da je bolji od 90% automobila (naravno, pricamo o automobilima slicne cene).
Drugim recima, ti si nasao automobil koji ti se svidja i koji zadovoljava sve tvoje potrebe ali recimo, vecini vozaca, prednosti nekog SUV-a nisu potrebne a mane ce im itekako smetati.
Ne bih da me ponovo pogresno razumes ali vas nekoliko na forumu jako tvrdo zastupate stav da je 4x4 pogon i visoki klirens nesto sto je obavezno i kako su vozila bez tih osobina obicna boolja ;)

Inace, generalno stoji misljenje da se SUV-ovi kupuju zarad pokazivanja moci...moj dobar drug je vozio X5 pa sad X6 i ni sa jednim od njih nije sisao sa asfalta bukvalno nijednom i zivi u Parizu, gde sneg pada 2 dana godisnje a nekad ni toliko.
On sam kaze da ga je uzeo zato sto mu se svidja njegov mocan izgled...mada, sad razmislja da predje na limuzinu ili neki 4D kupe.

@Uros

Ovo je min 3. link sa klipom Audi Lubenicara koji juri kroz njive :klanjamse:

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 22:22
od nikaragva
Pa za tih 90% bih rekao da je obrnuto u ne-korist suv-a. Posto kad pogledas za iste pare uvek mozes kupiti bolji auto u nekom domenu. On je od svega pomalo i bas ni u cemu nije najbolji, a to je valjda i bila namena.

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 22:27
od nuk
Licno mislim da je SUV kao porodicno vozilo prakticniji od bilo koje limuzine, idealan kompromis izmedju limuzine i MPV-a, veci klirens je sigurno korisniji od dodatnih 100 konja recimo i jos kad uzmemo u obzir kakvi su nam putevi, kakve su nam zime postale i kako rade komunalne sluzbe, SUV ima smisla itekako

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 22:32
od nikaragva
Rade zimske sluzbe lose bas, ali ja se evo nisam nigde zaglavio sa astrom od preko tonu i po i gumama koje su vise letnje nego zimske. Mada voleo bih i ja da se vozim ns visokom klirensu u nekom ml-u, sto da ne. Samo hocu da kazem da malo preterujemo.
Sta bi vozili da smo u sibiru?
SUV nije bolje i prakticnije porodicno vozilo od porodicnih vozila, ali je prakticnije u tom smislu od djipa i od m3 svakako. Tako da opet dolazimo do toga da je dobar u svemu pomalo, a ni u cemu najbolji.

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 22:40
od nuk
Upravo tako, svako prema licnim afinitetima bira automobil, nekome SUV pruza ono sto drugi ne vidi.
Ime teme nije adekvatno, savremena SUV vozila nije ni primereno zvati terencima kada im to nije primarna namena, djipove i hiltije necu ni da pominjem :D

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 23:01
od Texonja
Floyd napisao:vas nekoliko na forumu jako tvrdo zastupate stav da je 4x4 pogon i visoki klirens nesto sto je obavezno i kako su vozila bez tih osobina obicna boolja ;)
Inace, generalno stoji misljenje da se SUV-ovi kupuju zarad pokazivanja moci...
Mozda je upravo ova druga recenica neki tvrdi stav vecine. Nazalost taj stav proizilazi iz price napamet, od ljudi koji imaju izmedju 0 i 100km provedenih za volanom savremenog SUV vozila. (ili da ih nazovemo crossoverima, SAV, kakogod)

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 23:06
od mr.Big
Tj. džipovima... :kezo:

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 23:23
od nuk
@Floyd

Po poslednjoj recenici iz citata koji je je Tex kvotovao, mozemo da zakljucimo da je neko generalno misljenje u Srbiji da se svak kola od preko 20K eur kupuju zarad pokazivanja moci, pogotovu kad ste vi gastosi u pitanju,
I uglavnom jeste tako ali nije pravilo, jos jedna glupa generalizacija.



Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 23:54
od Floyd
Stvar ukusa...sto ljudi, sto cudi.
Ja i dalje smatram da je visok klirens nepotreban za nekog ko ne vozi van asfalta.
Opet, manji crossoveri (X3, GLK, Q5 itd.) su jos i slicniji automobilma na putu (probao GLK) a nisu ni puno skuplji od automobila, pa mogu da kazem da su dobar kompromis ali za grdosije tipa X5, X6 i sl. posebno sa nekim jakim motorima, me necete ubediti da su racionalna kupovina ;)

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 19 Dec 2012, 23:58
od ftj
Mislim da niko nije toliko lud da misli da je turbo kajen od 500 konja racionalna kupovina niti je racionalnost tu neko merilo.

Sam kažeš sto ljudi sto ćudi a opet ti nije jasno da recimo ljudima sa decom praktičniji bude SUV od limuzine.

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 20 Dec 2012, 00:00
od NexT
A svi znate da ne volim Audi

Slika

:klanjamse: :klanjamse: :klanjamse:
ftj napisao:Mislim da niko nije toliko lud da misli da je turbo kajen od 500 konja racionalna kupovina niti je racionalnost tu neko merilo.

Sam kažeš sto ljudi sto ćudi a opet ti nije jasno da recimo ljudima sa decom praktičniji bude SUV od limuzine.
zato postoje i karavan i MPV...

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 20 Dec 2012, 00:12
od Floyd
ftj napisao:Mislim da niko nije toliko lud da misli da je turbo kajen od 500 konja racionalna kupovina niti je racionalnost tu neko merilo.
Nisam mislio na cenu...BMW M5 je preskup ali nekom ko ce da ga vozi na stazi, da driftuje itd. je pravi izbor, pod uslovom da ima love.
X5M nije i nikada nece biti sportski auto a nije ni terenac, te u tom smislu kazem neracionalan.
Isto bih rekao i za nekog ko kupi M5 pa ga vozi max 140 na autoputu a to isto ima i sa 520d ;)
Sam kažeš sto ljudi sto ćudi a opet ti nije jasno da recimo ljudima sa decom praktičniji bude SUV od limuzine.
Voze ljudi decu i u kupeima, hecbekovima i limuzinama bez problema te ne mogu da skontam zbog cega je tu SUV nesto napredniji...ok lakse ces staviti i izvaditi decu iz auta (posao od 5 minuta) ali ces zato svaki kilometar placati dosta vise nego sa autom, teze parkirati (posebno zene, koje ovde i najvise voze ta vozila) i pored svega imati losije performanse.
Offroad sposobnosti kao prednost ne mogu da razumem za nekog ko se vozi po gradu i autoputevima...

Jbg. Evropu sve vise hvata US nacin razmisljanja...razlika je sto su kod njih SUV-ovi samo jedan segment opste megalomanije koja tamo vlada.

Re: Terenci - moda ili potreba ?

Poslato: 20 Dec 2012, 00:16
od ADrei
Floyd napisao:
ftj napisao:Mislim da niko nije toliko lud da misli da je turbo kajen od 500 konja racionalna kupovina niti je racionalnost tu neko merilo.
Nisam mislio na cenu...BMW M5 je preskup ali nekom ko ce da ga vozi na stazi, da driftuje itd. je pravi izbor, pod uslovom da ima love.
X5M nije i nikada nece biti sportski auto a nije ni terenac, te u tom smislu kazem neracionalan.
Isto bih rekao i za nekog ko kupi M5 pa ga vozi max 140 na autoputu a to isto ima i sa 520d ;)
da svaki RS,M,AMG najvise vremena provede na stazi,uglavnom driftujuci po krivinama... :dobarvic: obrati malo paznju sta se vozi po autoputevima u CH ne brze od 130kmh
inace je cayenne turbo bas los za voznju autobanom... ide 280, a 911turbo ide 310 :zbunjen: