Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 19 Dec 2012, 22:04
Nije mi bila namera da te uvredim ali zao mi je ako si to tako shvatio.Texonja napisao:Ne bih se ljutio da si napisao "@Tex i Dusan" i sve sto si napisao stoji, ali ovako sa ovim "Lektori" je malo ne-drugarski u najblazu ruku. I ja sam primetio da tvoji postovi od pre godinu dana i poslednjih par meseci nisu isti, tj da si postao malo "ja pa ja", gde se cesto u situacijama postavljas iznad (ne mene, jer slabo ja pisem, nego iznad ostalih). I ne kazem ovo kao udaranje kontre, nego kad se povela prica... U pocetku mi je bilo "ima dvojica iz Svajcarske na forumu", pa mi je onda bilo "Floyd i Laza iz Svajcarske" ali nisam mogao da zapamtim koji je koji, pa sam onda zapamtio da je Laza onaj nervozni (sorry Laki), a Floyd onaj miran tip. Sve se to protezalo mesecima, ali se u medjuvremenu situacija okrenula. Jeste Laki kratkog fitilja cesto, ali brate Floydara ti si ga pretekao.
Verovatno od kad si kupio BMW...![]()
Nema potrebe da necije stavove shvatas licnoTexonja napisao: Sto se tice misljenja o SUV-ovima, nisam komentarisao jer tu ne vredi polemisati sa SUV-hejterima. Imao sam (ne samo vozio, nego posedovao) prakticno sve bitne klase automobila, od limuzine (BWM 320d), preko dvoseda (Porsche Boxster) do sadasnjeg X3. Sva tri vozila su sportski nastrojena, naravno da je X3 najmanje sportski zaboga, ali je veci sportista od 90% hatchbackova i limuzina koji se vozaju drumovima. Veci je sportista i od 99% ostalih SUV vozila. Reci za taj auto da se na suvom ponasa nedovoljno dobro ili da je sminkerski je jednostavno - glupo. Pride u najslabijoj varijanti sa 2.0d ide za 8.5 sec do stotke. Pa to je bolje od vecine hatchback ili limuzina na trzistu. U krivinama ga permanentni 4x4 drzi zalepljenog, ne ljulja, ne naginje se, uopste nemas osecaj da si u nekom dzombastom vozilu. Jos kad dodam kako ide po snegu maltene kao po suvom kolovozu, a to sam tek ovih dana saznao jer sam se do sada samo NADAO da ce biti tako, mogu samo da kazem da su svi koji nazivaju BMW X grupaciju "sminkerskim" ili 1)neznalice 2)pate od "kiselo grozdje" sindroma 3)oba
(imao sam prilike da vozim i X1 i X5, kratko, ali jesam tako da znam o cemu pricam, a da se razumemo - mislim da isto vazi i za Audi Q klasu, tj znam da vazi za Q5 jer sam jedino njega provozao)
To su ULTIMATIVNO DOBRI AUTOMOBILI, kao desetobojci u atletici. Nisu najbolji niti u jednom segmentu, ali su svuda vrlo dobri ili natprosecno dobri. Naravno da ne moze lezati u krivini kao 320d, niti moze ici offroad kao Land Rover, niti ubrzavati kao Boxster, ali te nigde nece izneveriti. Nikad nece biti najbolji u necemu, ali ce biti odlican u svim segmentima. Nema slabih tacaka, ni po jednom terenu, ni na jednom putu, ni u jednoj situaciji.
Dodao bih nesto oko ulazenja u limuzinu. Kada sam kupovao 320d, gledao sam i jedan polovan 320xD, sivi na NS table, star manje od 2 god. Covek, ozbiljni stariji gospodin, ide cesto na skijanje pa je kupio 320xD, ali ga je prodavao nakon godinu i kusur jer mu se pojavio problem sa ledjima i tesko mu je da ulazi i izlazi. Uplatio je bas nov X3 tada, samo zbog tog komfornijeg ulaska. (dovodio ga je taj 320xD na Kopaonik isto kao sto ce X3)
Mozda je upravo ova druga recenica neki tvrdi stav vecine. Nazalost taj stav proizilazi iz price napamet, od ljudi koji imaju izmedju 0 i 100km provedenih za volanom savremenog SUV vozila. (ili da ih nazovemo crossoverima, SAV, kakogod)Floyd napisao:vas nekoliko na forumu jako tvrdo zastupate stav da je 4x4 pogon i visoki klirens nesto sto je obavezno i kako su vozila bez tih osobina obicna boolja
Inace, generalno stoji misljenje da se SUV-ovi kupuju zarad pokazivanja moci...
zato postoje i karavan i MPV...ftj napisao:Mislim da niko nije toliko lud da misli da je turbo kajen od 500 konja racionalna kupovina niti je racionalnost tu neko merilo.
Sam kažeš sto ljudi sto ćudi a opet ti nije jasno da recimo ljudima sa decom praktičniji bude SUV od limuzine.
Nisam mislio na cenu...BMW M5 je preskup ali nekom ko ce da ga vozi na stazi, da driftuje itd. je pravi izbor, pod uslovom da ima love.ftj napisao:Mislim da niko nije toliko lud da misli da je turbo kajen od 500 konja racionalna kupovina niti je racionalnost tu neko merilo.
Voze ljudi decu i u kupeima, hecbekovima i limuzinama bez problema te ne mogu da skontam zbog cega je tu SUV nesto napredniji...ok lakse ces staviti i izvaditi decu iz auta (posao od 5 minuta) ali ces zato svaki kilometar placati dosta vise nego sa autom, teze parkirati (posebno zene, koje ovde i najvise voze ta vozila) i pored svega imati losije performanse.Sam kažeš sto ljudi sto ćudi a opet ti nije jasno da recimo ljudima sa decom praktičniji bude SUV od limuzine.
da svaki RS,M,AMG najvise vremena provede na stazi,uglavnom driftujuci po krivinama...Floyd napisao:Nisam mislio na cenu...BMW M5 je preskup ali nekom ko ce da ga vozi na stazi, da driftuje itd. je pravi izbor, pod uslovom da ima love.ftj napisao:Mislim da niko nije toliko lud da misli da je turbo kajen od 500 konja racionalna kupovina niti je racionalnost tu neko merilo.
X5M nije i nikada nece biti sportski auto a nije ni terenac, te u tom smislu kazem neracionalan.
Isto bih rekao i za nekog ko kupi M5 pa ga vozi max 140 na autoputu a to isto ima i sa 520d![]()