Stranica 4 od 7

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 24 Avg 2012, 21:52
od noob
To je boljka, ali nije boljka kad se zameni da ne misliš više na to nego se vrati ponovo :besan:

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 24 Avg 2012, 21:57
od Kuzmanovic
Jbt ovaj Peugeot je vise felerican od Renaulta. :D

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 24 Avg 2012, 21:59
od Laki021
Slika Slika

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 24 Avg 2012, 22:16
od NexT
Smem li primetiti, big pile of shit.

Prvo, to je motor kao u mom autu, tako da ovo za kvacilo nema veze s mozgom. Osim ako je 300+ kkm za plivajuci malo.
drugo, sa prednjim trapom nema problema. Osim ako je doslo na red odjednom sve da se radi, pa kupis takav auto... I diskovi su kao na mom autu, tako da o tome nema govora...
FAP ume da bude problem, ali nit ga imaju svi od 110 konja, nit je bauk... 90 ga nema ni u jednoj verziji.

Gubitak ulja? wtf? Na 10k mi potrosi jednu kockicu na digitalnom meracu (od max do min ima 6) (za ovo ne mogu da procitam opis)

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 24 Avg 2012, 22:24
od Sloba
Fap filter može i da se izbaci bez posledica.

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 24 Avg 2012, 22:38
od Gaginh0
Na ona dva Pezoa sto sam spominjao tkaodje zeza ta palica od zmigavaca...

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 24 Avg 2012, 22:44
od Sloba
Moraću onda da kažem klincu da smiri doživljaj dok "vozi" kola pošto su mu ručice na volanu omiljeni deo enterijera. Šamara ih, molim boga samo u komadu da ostanu. Doduše, moj Pug je na 60.000 km, ovi uvozni su puta tri minimum pa se tešim da imam još fore za ove tipične boljke. :D

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 24 Avg 2012, 23:03
od NexT
pa ti ukupno na tom autu mozes da imas 2 problema. Rucice i torziju...

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 24 Avg 2012, 23:10
od Sloba
Dva, pošto sam mu dihtung glave već uradio.

I zamenio motorizovani leptir gasa. :kezo:

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 24 Avg 2012, 23:42
od nuk
Znaci sest na kraju :)

TT post

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 25 Avg 2012, 00:09
od elMaestro
Polovne ablendere sam nalazio u proseku za 50-ak evropljana, obe palice, satelit za radio i ručica tempomata zavise od modela do modela, ali cene su uglavnom iste. A niko ne može da garantuje da će duže trajati novi od polovnog, jer im je standardna boljka i to samo kao što reče NexT na 206-icama od 2002. (ima ih ih 2001. sa novim ablenderom), 406 restyle i naravno sve 307-ice :D Na prednjem trapu nisam čuo da je iko menjao neki skuplji deo na normalnoj km, a za gubitak ulja prvi put čujem :zbunjen: Sva moguća statistika kaže kako je 307-ica ultra kvarljiv auto, a ja iskreno nisam čuo za bilo kakve žalbe vlasnika i krupna ulaganja, a znam dosta ljudi sa ovim autom. I nema 307-ica problematičnu torziju.

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 25 Avg 2012, 00:13
od RS TEAM
307 nema torziju

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 25 Avg 2012, 00:17
od elMaestro
Lapsus, hteo sam reći da nema torziju koja je problematična kod 206-ice o kojoj se povela priča. :oops:
Mada i ona ima problematično zadnje ogibljenje ali ne u toikoj meri kao 206-ica.
307-ica je koliko znam prvi Pug bez torzione osovine, a i Renault je otprilike tad batalio sa torzijom, samo ne znam tačno kad i sa kojim modelom.

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 25 Avg 2012, 08:08
od noob
elMaestro napisao:Sva moguća statistika kaže kako je 307-ica ultra kvarljiv auto, a ja iskreno nisam čuo za bilo kakve žalbe vlasnika i krupna ulaganja, a znam dosta ljudi sa ovim autom.
Naprotiv, udoban auto, odličan 2.0hdi od 90ks kao što su savetovali... kažem za šta znam da im je boljka. Svaki model ima neku boljku jbg, nema auta bez toga.

Re: kupovina pug 307 2.0 hdi ?

Poslato: 30 Avg 2012, 15:55
od sashicus
:glavomuzid:
kao vecina potraga za dobrim autom i ova se oduzila... od 10-ak primera koji su izdaleka izgledali odlicno, zumiranjem smo dosli do uzasnih podataka, ili farban ceo, ili velika vecina, neki dobro ofarbani, ali ipak farbani :jane: prvih vlasnika ima jako malo, skoro uopste. sumiranjem stvari dosao sam do jednog zakljucka, ima 2 vrste prvih vlasnika: 1) oni koji vrlo dobro cuvaju svoje automobile, pa ili ih prodaju po astronomski visokoj ceni ili ih uopste ne prodaju. 2) oni koji voze auto do iznemoglosti i ne odrzavaju ih. onda napisu na oglasu I vlasnik, a onda kada ga vidis uzivo... kao da je prevezao ceo brod u delovima :twisted:
potraga se nastavlja :forumas: