Stranica 4 od 32
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 01 Maj 2012, 22:31
od noob
Jedno negativno iskustvo da se neko ne zajebe kao ja
"Pežo Nikola", Batajnica, Dalmatinske Zagore 31j, tel. 011/8483-681
Čovek u servisu je visok i krupan, svratio sam u Subotu kada sam kupovao kola da ih proveri jer mi je to bio najbliži servis. Ae što ga laptop zeza tj. ne zna da pokrene dijagnostiku i mora telefonom nekog da zove ili što mu je momak od koga sam kupovao auto govorio gde i šta da radi sa dijagnostikom i gde da ulazi, ali ne zna gde je konektor za dijagnostiku na kolima i to mu pokazuje prodavac. Na dijagnostici sve super iako ne utvrđuje da ne rade sijalice na gebeku iznad tablice. Nije video da su prednji diskovi i pločice skroz izlizani. Nije ni skino poklopac motora. Ja ga pitam za veliki servis da li je po njemu rađen i moram li odmah da uradim i veliki i mali ili da radim samo mali, on pita prodavca kad je rađen veliki servis na vozilu koje je tek uvezeno iz inostranstva?! Jao, imao je još gluposti, prodavac kola ide i objašnjava mu šta i kako. Iznerviram već vidno jer nema pojma hoću da idem, samo da platim i izađem, cena 2200din za njegovo učenje i obuku mu platim, ali samo da izađem, čovek mi digao pritisak kao da prvi put vidi kola na dizalici.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 01 Maj 2012, 22:40
od Zveroljub
A zasto si platio njegovo neznanje???
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 01 Maj 2012, 22:43
od nuk
Prvo je naglasio da je visok i krupan
TT post
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 01 Maj 2012, 22:50
od Zveroljub
Jbg, trebao je onda i da casti majstora

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 13 Maj 2012, 14:05
od Bax
Juce sam u Opel Cirkomu isao na servis Astre G 1,7 CDTI na 50.000km, mogu samo sa zadovoljstovm da kazem da je cena izasla 6700 din, s tim da je moglo i jeftinije, nego sam insistirao na GM filteru ulja.
Uradjeno:
-zamena ulja, sipana GM 5w30 sintetika
-filter ulja GM
-filter goriva Filtron
-filter klime Filtron
-filter vazduha Filtron
-testirane kocnice
-pregled vozila
Sjajna cena i pohvale za ovl.servis.
Astra G 1,7 CDTI, 0 problema u prvih 50.000km.
Servise radimo na 15-20.000, zavisi koliko pretrci za godinu. Fabricki propisano na 30.000km ili 1g.
Re: Cena servisa
Poslato: 04 Jun 2012, 14:11
od Rade
Kad pročitam kako pojedini servisi cepaju za usluge koje odrade traljavo a čovek prinuđen da ih koristi zbog garancije dođe mi

.Pre dva dana odradio veliki servis na mojoj astri zamenjena vodena pumpa,filter goriva,uljni filter,vazdušni filter,španer zupčastog kaiša,zupčasti i pk kaiš + roler + 4 litre selenie gold delovi okruglo 10000 din.Proveren majstor koji odradi posao posle radnog vremena 3000 din. Dodatnim pregledom utvrdili smo da treba zameniti i dva stabilzatora uporne spone kupio 2X550 din i samo još da majstor uhvati malo vremena i super. Isti posao da se odradi u neovlašćenom opelovom servisu 21 - 22000 sa delovima.A ne bude mi dobro kad čujem da neko toliko plati za mali servis.

Re: Cena servisa
Poslato: 04 Jun 2012, 16:47
od trojanac
Svi znamo da se u privatnoj režiji prođe bar duplo jeftinije. Kvalitet odrađenog servisa je nešto drugo i smatram da tu ne postoji pravilo. Idu ljudi u neovlašćene servise na dobrom glasu, pa imaju i loša iskustva. Sa druge strane, ima ovlašćenih servisa za koje sam čuo dosta loših komentara, ali ima i zadovoljnih mušterija.
Re: Cena servisa
Poslato: 04 Jun 2012, 18:33
od Xepoj87
Ja i da sam radim,ne moze da me izadje ispod 150e servis... I to u najbolju ruku.
Za ruke mi serviser uzme 1.000 ili 1.500 dinara,sto je zaista smesno, a uz to mi lepo provere da li jos nesto fali, ako imam i ja nesto sto zelim da provere...
Mislim da je redovna provera stanja automobila zaista bitna,jer smatram da ne mora da se ceka da nesto crkne da bi se intervenisalo...
Re: Cena servisa
Poslato: 04 Jun 2012, 18:48
od Rade
Mislim da se u ovlašteni servis ide baš zbog garancije a šta sve oni fušeriraju to je strašno.Bilo je mislim pre oko dve godine i na jutubu u jednom opelovom servisu kako je majstor isprobavao automobil ali očigledno svi kratko pamtimo.Ne bih želeo da imenujem servis ali bilo je slučajeva dođete na redovan servis naplate vam sve a zamene samo ulje.Kontrole su im nikakve mlada radna snaga neiskusna i nezainteresovana za rad,aljkavost,površnost.Kumu je auto nedavno izašao iz garancije i našao je servisera koji nije ovlašten i pri prvom servisu su mu konstatovali da neke stvari nisu odrađene i ako su naplaćene zupčasti kaiš je navodno menjan a pri malom servisu samo što se nije raspao u froncle.Katastrofa neko je pomenuo Peru i komšiju iza čoška kom ne bi ostavio svoj auto gde ne mogu da vidim šta se radi sa mojim autom ne ulazi.Do nedavno vozio sam svoj auto u neovlašćeni opelov servis gde imate opciju vaši delovi naše ruke ili naši delovi + naše ruke.Donesete delove oni ih pregledaju i ako su ok onda rade.Delovi koji uzimate u servisu su duplo skuplji banalan primer:vodena pumpa istog proizvođača servisna cena 4500,prodavnica auto delova oko 2100 isti deo.Jedina korektna stvar što poštujem kod njih je za svaku zamenu imate koliko radnih sati po toj ceni i kraj priče usput provere sve ostalo i kažu ovo je loše i za zamenu šta da radimo ako kažete da menjaju oni to urade ako ne rekli su vam.Ovlašteni servis vas ne konstatuje on zameni nekad i više nego što treba zato i imaju sve manje posla.Poučen iskustvom iz bližeg okruženja u ovlašteni bih išao samo u garanciji ovako nikad.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 04 Jun 2012, 19:17
od trojanac
Upravo to i jeste problem, što svako beži iz ovlašćenog, čim mu istekne garancija, a neko i ranije. Nije da ih branim, daleko od toga, ali od nečeg i oni moraju da žive. Uloženo je tu puno, od objekta, opreme, obuke majstora, a gde su troškovi koje oni treba uredno da plate, od komunalija do plata i poreza i još pride gazdi da ostane.
Majstor Žile koji radi kod gazde prepodne, a popodne u svojoj garaži ima daleko manje troškove i samim tim cena ruku mora biti manja. A cene delova i potrošnog materijala jesu daleko skuplje u ovlašćenom, mada ne i uvek. Opet danak visokim troškovima, a malom broju mušterija. Pa zbog toga dolazi do svega što je Rade već naveo.
U svakom slučaju, svako gleda da misli da mu je najbolje, ali retki su slučajevi da su ljudi uvek zadovoljni i siguran sam da ne postoji majstor koji nije imao nezadovoljnu mušteriju, bez obzira kakav servis bio.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 04 Jun 2012, 19:51
od Rade
Da oni odrade posao korektno i da ne deru sa cenama imali bi više posla i ne bi ljudi terali kod Pere i Žike.Majstor iz opel servisa mi je rekao sledeće na redovnu cenu dela imaju 30% rabata a oni na cenu bez rabata dižu neke delove 100 % .Čovek u NS drži prodavnicu autodelova i radi samo na rabat i ubija se od posla.Kod njega je vodena pumpa 2050 din a u servisu neovlaštenom 4500 ista kolika je cena tek u ovlaštenom.A pritom kad platiš nešto a oni ne urade.Banalan primer oterao čovek punta na mali servis i tzv.majstor pripravnik naspe skoro litar ulja više niko ga ne kontroliše auto da se raspadne vrati se nazad da reklamira da nešto nije u redu oni ga zakazuju za tri dana da dodje.Čovek dođe do nekog Pere i ovaj vidi šta je problem ispusti ulje i naspe na meru bez nadoknade.Gospodin ode u ovlašteni i žali se misliš da su se potresli nisu se ni izvinuli čoveku zbog njihove greške.Ima još gomila slučajeva da ne dužim to je samo jedan od primera bahatosti ovlaštenih servisa čast izuzecima a njih je malo.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 04 Jun 2012, 21:00
od Saša
Meni su u ovlašćenom takođe nasuli ulje preko maksimuma pa je propišalo na semeringu radilice, ali sam isto tako imao i kvar na Yugu u sred Hrvatske, na 450 km od kuće, zbog majstora iz komšiluka samo zato što nije lepo namestio razvodnu kapu pa je spala u vožnji i razvodna ruka je skoro izlomila (a nisam imao rezervnu). Dakle, ne treba generalizovati, aljkavih, fušera i onih koji rade preko k.. zbog male plate ili koječega ima svuda. No nekako ipak gajim više poverenja u one koje je fabrika ovlastila da to rade.
Sent from my Samsung using Tapatalk
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 04 Jun 2012, 21:07
od trojanac
Off topicSvaki vozač Zastave mora imati pod obavezno rezervnu ruku i kapu. Ja sam imao po dve ili tri. 
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 04 Jun 2012, 21:08
od Saša
Off topicTo sam i ja na kraju ukapirao, ali na teži način...
Sent from my Samsung using Tapatalk
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Poslato: 04 Jun 2012, 21:54
od TheWickerMan
trojanac napisao:Off topicSvaki vozač Zastave mora imati pod obavezno rezervnu ruku i kapu. Ja sam imao po dve ili tri. 
Off topicZaboravio si sajlu kvačila 