Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 23:45

Xepoj87 napisao:Kako jace stiskanje pedale moze eliminisati turbo rupu i ako je bez i sa uredjaja krajnji max recimo 6000 RPM-a,pedal box dolazi sa 20% stisnutim gasom do 3000 obrtaja,bez njega do 1500 obrtaja...
Znaci da se na 50% gasa vec postize maximum i za sta onda sa pedal boxom sluzi drugih 50% hoda papucice gasa?
Krenuo sam da razmisljam na tu temu citajuci onaj njihov sajt i pocelo je da mi poprima neku logiku,ali si me ti sada skroz razuverio...
Kako funkcionišeReduced response time. More dynamic.
Moments of delay are a thing of the past. The signal is immediately followed by the response, giving the driver the feeling that he or she is accelerating faster. However, the torque remains the same. It is merely the response ratios that have improved.
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=744073Impresssions
now when I push the pedal the engine is working like a sportscar should. When before RPM was at 2K revs, it's now at 3.5K - 4.5K RPM based on personal setting. the acceleration comes on strong and immediate. the engine feel stronger, even though it's the same enigne. the engine just revs quicker and therefor car accelerates faster. yes, you can get the same result by pushing the pedal to the metal, but it just feels different, it honestly feels like I added an extra 100HP. the response is more sportscar like. night and day difference. anyone looking for more power and spending a lot of money is missing this.... it's not always how much power you have but how quickly it comes on and how responsive it is.
http://www.corsa-c.co.uk/forum/showthre ... g-my-wordsAnd the difference was lovely, driving my car how i normally would i just shot off down my road, it felt much sharper and nicer to drive.
This box is very nice i don't really know what else to say about it, but will answer any questions.
The only thing i'm yet to find out, is how it affects the MPG, but i'll be able to tell you how many miles i got to a tank tomorrow after-noon.
http://www.ukcorsa-d.com/forum/showthre ... 6de5436cd0I thought the exact same but it does make a differenceScarFace napisao:
Seems a completed waste of money to me, go to the gym and train your ankles! You might be able to get the pedal down a bit faster then.
I can only vouch for it on my 1.2 as that's all i have tested it on personally.
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=168932This device CHANGED my car, throttle is even more responsive than in my STi, input is sharp, there is no lag whatsoever!
MAD MAX napisao:Kod sistema "fly by wire" jedno je pritisnuta pedala gasa, a jedno je ugao otvorenosti leptira na usisnoj grani. Znači, mi imamo želju za punim gasom trenutnim pritiskom, a sistem ECU to radi po programu. Najčešće leptir je otvoren daleko od položaja pedale gasa. Sve zavisi od programa ECU i to je ono što mnogi po forumima zovu "loš odziv gasa", a koji isključivo postoji zbog ekoloških normi, počev od EURO 4, pa na dalje u sve gorem kontekstu. Jednostavno, stisnite na leru pun gas i neka neko pogleda brzinu i intetziet otvaranja leptira. Stvar je za zaprepašćenje. Ako u tom smislu može da pomogne Pedal Box, ja sam zainteresovan. I po pravilu, efekat bi trebalo čak da buge bolji na atmo benzincima, nego na turbo motorima. Znači, ostaje pitanje, može li ECU biti prevaren od strane Pedal Box, da odziv gasa bude bar slično kao na sistemima sa sajlom gasa.
U zavisnosti od programa, na sportskim mašinama ponekad ima ugrađen dvostepeni leptir, prvi na sajlu i drugi korektivni motorizovan, jer naravno, nije idealno uvek držati otvoren pun leptir. Sve zavisi od želje onoga ko je pravio program za ECU, a u našim uslovima sve se svodi na pustu ekologiju.
Dobro si pronasao opise subjektivnog osecaja i to je bas to o cemu je prica.trojanac napisao: Ajmo da gledamo iz ugla vlasnika automobila koji nije zadovoljan odzivom gasa, jednostavno sporo dostiže željene obrtaje u nekom opsegu. Montira ovo i stvari se promene na bolje. Naravno da će biti zadovoljan i sigurno da ga ne interesuje puno kako to radi, naravno uz garanciju da ne šteti automobilu. Ja srećom nemam taj problem sa Hondom, ali za neke automobile mislim da ima rezona razmotriti ugradnju. Da li isplati finansijski, verovatno ne. Ali neko će dati te pare za felne, a nekome će baš ovo značiti.
Upravo tako!HellBoy napisao: po Vašem mišljenju su ovce, jer troše pare na gluposti, jer ne umeju sami da pritiskaju papučicu gas-a, te da proizvođač DTE System, proizvodi uređaj koji ama ne služi ničemu, nego je za subjektivni osećaj
Ja znam da ti znas da Kirhovovi zakoni nemaju nikakve veze sa ovim i brzinom struje, ali da volis da komplikujes objasnjenja u to nema nikakve sumnjeljubitelj napisao: Kirhofova pravila, prvo i drugo, vaze bez dileme a ko misli da ne vaze zakoni fizike treba da ponudi koje su to zakonitosti koje uticu na promenu ponasanja elektrona.
Markoni napisao:Meni licno se to ne svidja, i sluzi samo da sam sebe ubedis da ti je auto zivahan.