Stranica 4 od 72

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 06 Feb 2013, 21:50
od Bax
Kako radi ovaj senzor za kontrolu viskoziteta ulja?

Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 07 Feb 2013, 00:07
od Day Walker
Floyd napisao: Malo mi je cudno to razredjivanje ulja...jesi li siguran da nije neki drugi problem u pitanju?

Msm, osnovna namena malolitraznog dizela u malom autu nije da se pegla po autobahnu vec naprotiv, gradska voznja...otkud sad to da mu gradska voznja smeta :nemampojma:
Ima gore objasnjeno zasto se razredilo. Zbog nedovrsene regeneracije DPFa koju sam par puta prekinuo, gorivo se pomesalo sa uljem i tako ga razredilo, tj izgubilo je svoj viskozitet.

Problem nije u samom motoru, vec u tom DPFu koji je tu zbog jbne ekologije.

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 07 Feb 2013, 09:40
od Dusan
Jedino resenje DPF removal :mrgreen:, hebes garanciju. Onda ces da cadis kako dolikuje svakom pravom traktrocetu! :rofl:

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 07 Feb 2013, 10:31
od ADrei
kako ja da znam kad auto radi regeneraciju DPFa?
kakve to veze ima sa uljem... valjda za to sluzi ad blue koji se sipa :D

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 07 Feb 2013, 11:14
od methane.master
Ovakva regeneracija se radi na automobilima koji ne koriste AdBlue.

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 07 Feb 2013, 12:49
od ljubitelj
Bax napisao:Pa u cemu je fora, odakle raste nivo ulja?
Meni je na Astrama Classic bilo propisano da servis radim na 30.000km, imam knjizicu gde to pise.
Doduse ja sam radio na 15-20.000km, jer nisam prelazio vecu kilometrazu na godinu.
DPF nije nista drugo do taloznik cadji.
Regeneracija se svodi na to da se ubrizgavanjem dodatne kolicine goriva nakon osnovnog ciklusa sagorevanja dizela vrsi povecanje temperature unutar DPF tako da se zapali,izgori, natalozena cadj.

Potrebno je vreme za tu regeneraciju a motor mora da bude pod vecim opterecenjem da bi temperatura sagorevanja bila dovoljno visoka.

Ako ne uspe proces na predvidjeni nacin, pocinje opet ispocetka zalivanje gorivom.
Pa opet, pa jos jednom i tako sve dok se vozi po gradu, po otvorenom, bilo gde sa nedovoljnim opterecenjem motora ili dovoljno dugo da se to odradi do kraja.

Skoro svo to zaliveno gorivo se sliva u karter, tako da sada imamo mesavinu ulja i dizela, a nivo ulja raste.

Najlaske je regeneraciju odraditi tako da se nadje neko dobro brdo, jak uspon, natovari auto sa 400-500kg i pun gas.
Jak uspon tipa 12-15%i vise tako da se motor malo pomuci.

Ili visoko opterecenje na autoputu ali za to je potrebna vrlo visoka brzina, daleko iznad zakonskog ogranicenja, da bi motor osetio to opterecenje.

Cela ideja je dobra ali u danasnjim tipicnim uslovima voznje dizel motori prosto ne dolaze u fazu visokog opterecenja jer se voze (za njihovu snagu) laganim tempom.

Kada se filter zacementira sa koksom i cadji ne pomaze regeneracija na taj nacin, ili plamenik da se sve to spali ili ono sto kaze proizvodjac da se komplet izvrsi zamena filtera novim.
Usput, Ad Blue je lep naziv za mokracu tj ureu koja je osnova tog aditiva :pssst:

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 07 Feb 2013, 13:23
od kvcali
Krenes autoputem ka nisu, uz begaljicko brdo ga ubacis u drugu i drzis skoro na blokadi, osistis sve to lepo okrenes sa na naplatnoj pa nazad jos jedan ciklus i gotovo

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 07 Feb 2013, 15:33
od Rakhil
Besh mi sve ako bi sad kupio dizela sa DPF-om kad cujem ovo. Sta je sledece, da stavis auto u hiperbaricnu komoru jednom mesecno na 24 sata zarad dobrobiti polarnih medveda?

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 07 Feb 2013, 15:35
od trojanac
I ja se :srbin: kad čitam za ove probleme sa tim DPF-om.

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 07 Feb 2013, 15:42
od Ivan
Vozim 2 dizela sa DPFom i samo sam jedanput imao problem kada je superb upalio lampicu DPF kada su "strucnjaci" iz ovlascenog servisa intersrem u veterniku nasuli jedno pola litre preko maksimuma, otisao na izvlacenje ulja i od onda opet nikakvih problema.

Meni su tad krenuli da se pravdaju da je kao auto mozda sam digao nivo ulja, tj. da je poceo da mesa ulje i gorivo ili antifriz :o
a nikad mi se ranije nije desavalo, kao sto se nije desilo ni posle toga, sve u svemu ogroman minus za njih.

Re: Corsa 1.3 cdti

Poslato: 07 Feb 2013, 15:58
od Laki021
ljubitelj napisao:
Skoro svo to zaliveno gorivo se sliva u karter, tako da sada imamo mesavinu ulja i dizela, a nivo ulja raste.

Odakle ovakav zakljucak?

DPF se nalazi prakticno u auspuhu, dakle van motora. On se snabdeva nesagorenim gorivom iz motora. Kada to gorivo jednom izadje iz motora, nema vise nazad, pa mi nije jasno kako ono i na koji nacin moze da dodje do kartera, koji je sasvim odvojen od DPF-a?

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 07 Feb 2013, 16:43
od Misha
Rakhil napisao:Besh mi sve ako bi sad kupio dizela sa DPF-om kad cujem ovo. Sta je sledece, da stavis auto u hiperbaricnu komoru jednom mesecno na 24 sata zarad dobrobiti polarnih medveda?
:plusone: :kezo:

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 07 Feb 2013, 16:52
od NexT
Ma dajte ljudi, uopste nije toliko komplikovano odrzavanje...

Normalna voznja van grada omoguci regeneraciju ako nije skroz pun/zapusen.
Malo ostrija preticanja, malo jaci gas na auto-putu i sve to nestane. Dovoljno je do aerodroma da ga zgazis malo i bice sve ok.

Problem je kad je auto iskljucivo u gradu, lagana voznja, niska temperatura, skoro nikad zagrejan kakko treba...

Mercedesi sa DPF-om ne traze apsolutno nikakvo odrzavanje, makar se mesec dana vozili i samo po Beogradu...

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 07 Feb 2013, 17:15
od djiuliju
Poenta je u tome da za auto tipa corsa, clio i slicni, ne treba da bude nista nenormalno da provede u gradu 10kkm bez izlaska na autoput, jer to su gradska kola. A ispade da im to ne odgovara, jbg...Cak i da ga vozis uvek na radnoj temperaturi, a samo po gradu, opet ce da bude problem sa DPF

Re: DPF i regeneracija

Poslato: 07 Feb 2013, 17:22
od Ivan
Zavisi i kako se vozi, kao i koliko su relacije, mnogo ljudi ne zna voziti dizela, tj. stalno ga dave u nekim malim obrtajima i prosto se takmice ko vozi na manje obrtaja i ciji trosi decilitar manje.

Npr. izmedju 1500 i 2000rpm je mizerna razlika u potrosnju, ali auto na 2000rpm mnogo lepse radi, razvija cak i do 3 puta vecu snagu, lepse sagoreva itd. a opet mnogi voze na 1500rpm cak i ispod jer "moze".