Stranica 4 od 42

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 11:56
od Uroš S.
Što ne bi bilo?

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 12:03
od pedja
samo polako napisao:A taj prekid se ne dešava blizu mosta već u bulevaru kralja Aleksandra ili u samom centru grada a to kasnije remeti ceo prilaz mostu.
Ne, prekid je na Bogosloviji, na izlazu sa mosta. ALi odosmo od teme...

Vec sam pisao da nista nije problem, ako to proradi. tako i za ovaj BusPlus, da verujem da ce imati efekta to "pracenje" ljudi, onda bi bio prvi u redu da ispostujem pravila. MEdjutim, mislim da nece sve biti kao sto su planirali...
Ali, zivi bili pa videli, mozda bude neke koristi.

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 12:05
od bane valjevo
Ne postoji toliko buseva... :(

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 12:39
od samo polako
Uroš S. napisao:Što ne bi bilo?
Napisah ti dosta dugačak post ali iz nekog razloga kada kliknem na pošalji on me vrati na praznu stranu. :shock:

Da probam da ponovim.
Sve linije u Beogradu su opterećene i isključenje samo jednog vozila može da dovede do problema.
Treba povećati broj vozila.
Na mnogim linijama rade privatnici u sastavu GSP-a tako da verujem da će i tu biti problema oko odgovornosti čije vozilo se isključuje a čije trpi veće opterećenje.
Svako od nas gleda da se na najbrži način preveze tako da će birati bilo koji prevoz do određene destinacije pa recimo za prelazak Pančevca će se odlučiti za bilo koji od 5 linija, za Banovo Brdo za bilo koji od 5 linija.

Da li to znači da treba pojačati 95 a ne 101 ili 23 a ne 58?

Svako zna da je centar uvek opterećen a prigradska naselja u špicevima?

Hoće li onda nekome pasti na pamet da u 11 sati neku prigradsku liniju prebaci u centar?

Bezveze, da neću ni da objašnjavam zašto je to glupo a i opasno.

Uostalom svi isto plaćamo, zašto bi se nekome onda ograničavao broj vozila.

Ja od GSP-a tražim da postoji red vožnje kojeg će se pridržavati +-5 ili 10 minuta.
Da vozila budu čista.

I za to ću i platiti.

Ali da mi stoji LCD monitor na kome piče reklame a ispod sedišta se vidi točak e to ne ide.

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 13:24
od Day Walker
Kad vec pricamo o GSPu, odnosno ITS-u.. Mene ne rvira sto novi autobusi poseduju klimu, koja nikada nije i verovatno nece biti ukljucena..
Isto tako me nervira sto u 80% vozila ne radi grejanje preko zime....

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 13:36
od Uroš S.
samo polako napisao: Ja od GSP-a tražim da postoji red vožnje kojeg će se pridržavati +-5 ili 10 minuta.
Da vozila budu čista.
I za to ću i platiti.
E pa moraćeš prvo da platiš da bi se nešto poboljšalo, ionako grad iz svog budžeta subvencioniše cenu karte sa nekoliko stotina miliona dinara godišnje, a 2011. je bila prva godina da je GSP Beograd napravilo plus u poslovanju.
Od kako se vozim gradskim, od 2004. svakim danom je stanje sve bolje, autobusi su bolji, noviji, čistiji, redovniji, sveukupno situacija se poboljšava.
DW, ne bih se složio, štaviše, letos je klima baš dobro radila na velikom broju autobusa, baš je osetno prijatnije bilo u njima, a ni sada mi nije hladno. Opet je to stanje na linijama koje ja koristim a to su mahom 95, 68, 73, 16, 65, 45, 26, 27. i BG Voz u kome je grejanje pakleno, toliko jako da ne ulazim u kupee nego stojim u onom "predsoblju".

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 13:37
od Floyd
Day Walker napisao:Mene ne rvira sto novi autobusi poseduju klimu, koja nikada nije i verovatno nece biti ukljucena..
Isto tako me nervira sto u 80% vozila ne radi grejanje preko zime....
Dobio si najsavremeniju karticu kakve nema nigde pa hoces jos i grejanje, polako :)


Inace sto se tice kasnjenja autobusa u BG, to moze da se resi ali iskljucivo na stetu vozaca, kompletnim uzimanjem jedne trake svuda gde postoji vise od jedne.
Tako je uradjeno u Parizu pa u tolikom gradu sa mnogo vise vozila, autobusi skoro da ne kasne ali zato vozaci automobila nahebu jer cesto u prometnim bulevarima imaju samo jednu traku.
Sad se jos nesto razmatra da se uvede vinjeta (ne bas tako jeftina) za ulazak u Pariz ali to nije toliko vezano za ovu temu :)

Danas sam ostavio auto na redovan servis i za odlazak na posao koristio bus posle duzeg vremena.
Ono je savrsenstvo...
Kako mi je aplikacja na telefonu pokazala polaske, tako je svaki bus bez sekunde zakasnjenja stizao, uredno cisto, toplo, ma milina.
Prosto se zapitam koji je meni q da ujutru ustanem ranije da grebem onaj led sa stakala a bus stanica mi preko puta zgrade :smesko:

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 13:45
od samo polako
Uroš S. napisao: E pa moraćeš prvo da platiš da bi se nešto poboljšalo, ionako grad iz svog budžeta subvencioniše cenu karte sa nekoliko stotina miliona dinara godišnje, a 2011. je bila prva godina da je GSP Beograd napravilo plus u poslovanju.
Od kako se vozim gradskim, od 2004. svakim danom je stanje sve bolje, autobusi su bolji, noviji, čistiji, redovniji, sveukupno situacija se poboljšava.
DW, ne bih se složio, štaviše, letos je klima baš dobro radila na velikom broju autobusa, baš je osetno prijatnije bilo u njima, a ni sada mi nije hladno. Opet je to stanje na linijama koje ja koristim a to su mahom 95, 68, 73, 16, 65, 45, 26, 27. i BG Voz u kome je grejanje pakleno, toliko jako da ne ulazim u kupee nego stojim u onom "predsoblju".
A šta sam do sada plaćao?
Možda GSP Survivor?

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 13:46
od Uroš S.
Isto što i ja i svi mi, bolji gradski.

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 14:39
od pedja
Slazem se sa Urosem. Na klimanje i grejanje ne mogu da se zalim - osim sto klima ubija, kada udjes sa +40, ali ne moze i jare i pare :D Doduse, treba uzeti u obzir da uglavnom koristim 95/6 , gde su busevi i red voznje uglavnom OK, kao i BG Voz...
Po gradu koristim 17,31, trole, tako da stvarno nema problema. Nravno da moze bolje, ali ipak ne mogu ni da 100% kukam i pljujem.

Reogranizacijom, tj skracivanjem i manjim menjanjem trasa, promenom terminusa i sl, mozda bi moglo da se doprinese boljem radu ITSa, ali i sveukupnom stanju u saobracaju. Da je srece pa da imamo metro i po njemu krojimo ostalo...

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 14:49
od samo polako
Gde nađete samo tolike klimatizovane autobuse?

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 14:56
od Day Walker
47, 48, 33, 31, 78 su autobuske koje koristim, i verujte mi do sada mi se samo par puta desilo da sam usao u 78 u kom je radila neka klima.. OStali katastrofa...
Sto se tice grejanja, to nekad zavisi i od vozaca.. Boli ga dupe da pusti putnicima... Prisustvovao sam par puta kad su se prepirali sa vozacem.

Tramvaje 9, 10 i 14 da ne spominjem..
Grejanje radi u svakom 5.

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 15:32
od snork
U jednoj od javnih diskusija o BusPlus sistemu, neko je lepo primetio: Validiranje karata ne omogućava da se utvrdi opterećenje, jer se beleži gde putnici ulaze, ali ne i gde izlaze. :smesko: Tako da se uopšte ne može znati koliko je ljudi u vozilu i cela ideja je besmislena. Rešenje bi bilo da se uvede obavezna validacija i pri ulasku i pri izlasku. :mrgreen:

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 16:04
od Stjepa
Apropo predstojeceg validiranja BusPlus, u skijaskim centrima kada vadis ski-pass na 7-10-14... dana on je takodje personalizovan. Da bi koristio sistem zicara pre ulaska na svaku moras proci kroz checkpoint i provuci ski-pass. I svi se toga pridrzavaju jer drugacije nije moguce otici zicarom do vrha zeljene staze.
E sad ne znam kako znaju kod kog stuba iskocis ili ides do okretnice. :lol:
Kako budu ostali, tako cu i ja. I sta sad? Pod pretpostavkom da imas BusPlus i uplacenu mmesecnu, pa nece mi kruna s' glave spasti ako budem morao da izdvojim 5sec i provucem karticu.

Re: Javni prevoz - BusPlus

Poslato: 20 Jan 2012, 16:21
od snork
Stjepo, na žičarama nema potrebe za prikupljanjem statistike "silaženja", pa se u tom pogledu razlikuje od autobusa. Autobus se od svoje početne do krajnje stanice stalno puni i prazni i njegov kapacitet se koristi više puta. Na žičari svi "ulaze" na "početnoj stanici" i to je to...