Stranica 4 od 48
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 26 Nov 2013, 19:09
od Bax
Kod Suzukija je bitno, ako je benzinac i ima plin, redovno stelovanje ventila na 30k km, jer nisu fabricki pripremljeni za plin, vec ih uvoznik ovde ugradjuje, dok nisu dosli do tog saznanja, ja prvi sam otvorio motore od 3-4 nova Suzukija, pre 100k km. Bili su SX4, Swift i Splash..
Znaci, ako ide benzinac na plin, redovno stelovanje ventila.
Procitao sam ovo sto ste pisali na drugoj temi.
Ja licno ne krijem da sam protivnik plina na novom iole boljem autu, bas iz ovih razloga.
Bratu je na Epici propao motor sa plinom na 60.000km, dok imam jos i informacije da se isto desavalo i sa Subaru boxer motorima(iz druge ruke)...
Da li to stelovanje ventila moze da napravi da motor ide, neku ozbiljnu kilometrazu, ako je glava nezno uradjena, ili je samo to produzavanje agonije tih finih motora?
Zasto se siluje ugradnja plina cak i u kola koja nisu za isti(Honda, Toyota, Mazda, Ford, Subaru), vecina instalatera ce vam reci da moze u bilo koji auto bez posledica.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 26 Nov 2013, 22:01
od Heinz
Zašto Honda nije, viđao sam Accorde još pre par godina sa plinom?
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 26 Nov 2013, 22:32
od methane.master
+1 znam za Accord 2,0 koji je na plin prešao preko 100k i Civic 1,8 50k. Za sada im ništa ne fali.
Inače mislim da je kod nas prisutna fama da japanci ne podnose plin. Kako onda 90% taksija u Tokiju ide na plin i dobar deo ima sedmocifrene kilometraže.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 27 Nov 2013, 00:56
od dragvorl
Mozda su prilagodjeni za takvu eksploataciju. Cisto sumnjam da u Japanu majstor Pera kaze da li moze ili ne moze da podnese gas.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 27 Nov 2013, 01:00
od Bax
Niko ne sumnja da japanac ne ume da napravi otpornu glavu, nego je ne pravi, zato sto mu ne treba na tom motoru.
Cekamo stav servisa, covek je pomenuo da ima iskustva sa tom materijom, a ne znam ko bi mogao da bude veci autoritet na tom polju od specijalizovanog servisa.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 27 Nov 2013, 09:37
od TRIO_driver
Ovako:
iz moje prakse Subaru i Suzuki NE VOLE previse NAKNADNO ugradjen plin.
Ostali (Honda, Toyota, Mazda, itd). rade bez problema sa njime.
Sta je problem?
Problem je sto kad se fabricki pripremi motor za plin, onda nije samo fabricka instalacija, sami ventili su ojacani, glava je blago doradjena, u sustini, uradjen je fin tuning u startu od strane fabrike i onda nema nikakvih problema. Imam jednu Sonatu na servisu koja je za korejsko trziste, i ima rezervoar samo za gas, uopste nema za benzin. Ima preko 150k km, i nista ne fali motoru, jer je fabricki prilagodjen za plin, kao i rezervoar, pokazivac i ostale stvari.
Ne mozemo mi sad se praviti pametniji od fabrike, ali moze da se nadje solucija, samo uz cesce odrzavanje.
Problem je sto kod nas naknandno ugradjuju plin u vozila koja su spremna da idu na benzin, a ne na gas.
Sve se to da resiti, samo boxer bas ga ne voli, a Suzuki ga trpi, ali uz redovno stelovanje ventila..
Honda bez ikakvih problema, ja znam Civica 2008 sa 300k km, od cega 260k km na plin, tako da...
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 21 Dec 2013, 04:10
od DukeNS
Da li je moguca i koliko je komplikovana procedura ugradnje prednjih svetala za maglu i tempomata na model Mazde 3 iz 2006. godine?
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 21 Dec 2013, 12:00
od Uroš S.
Treba ti prekidač, sama svetla, instalacija da se razvuče, indikator upaljenih maglenki na instrument tabli, i onda sve to isto za pozadi..
HUAWEI P6 via TT
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 21 Dec 2013, 12:29
od Kuzmanovic
Trebalo bi da vec ima pripremu za maglenke tj. razvucene zice, indikatore na tabli i eventualno prekidace, ukoliko Mazda 3 u visim paketima opreme ima maglenke. Ako je tako, trebao bi samo da kupis maglenke i da ih povezes sa instalacijom.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 21 Dec 2013, 12:32
od Sloba
Ljudovi, vidite kako se zove topic.
Sent from my HTC One V
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 21 Dec 2013, 13:32
od TRIO_driver
U sustini, dali su ti odgovor.
Generalno, obicno je vec razvucena instalacija, prekidac se nadje polovan najbolje, maglenke postoje i u aftermarketu, seme instalacija fabricke imamo, tako da moze da se resi.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 21 Dec 2013, 14:04
od DukeNS
Ok za maglenke, to sam i pretpostavio. Interesuje me i mogucnost instaliranja tempomata...
Bilo bi ok i da navedete cene ukoliko je moguce. Hvala!
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 21 Dec 2013, 14:19
od TRIO_driver
Tempomat je vec veca zezancija, zato sto nije tako jednostavno kao kod maglenki.
Medjuresenje je da se ugradi aftermarket tempomat, sto ti verovatno neces, vec hoces bas fabricki. To ti je najisplativije ocupati sa donor automobila, ali imaj u vidu da i onaj ko prodaje polovne delove, jako dobro zna da je to trazena roba, i jeftino proci neces. Original cene bolje da ne znas za nove delove.
Posalji mi broj sasije na PP, imam te u bazi, ali da te lakse nadjem.
Onda cu ti napisati sta i kako.
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 21 Dec 2013, 15:33
od DukeNS
Poslao. Zahvaljujem na predusretljivosti!
Obzirom da verovatno imate iskustva u saradnji sa dobavljacima rezervnih delova i delova sa donor automobila, da li postoji mogucnost i da vi pribavite te delove pre ugradnje? Sto bi ukljucili u konacnu cenu, naravno...
Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?
Poslato: 23 Dec 2013, 15:19
od TRIO_driver
Imamo kontakte svuda gde treba.
Konsultovao sam se sa majstorima, radili smo vec ovakve stvari, ali ne na modelu 3. Nije nikakav problem, ali morao bi doci do servisa da vidimo kakva je instalacija, da li mora da se razvlaci nova, ili je ukomponovana u postojecu, pa je skoro plug and play.
U sustini, ima i 2 tipa maglenik za model 3, i to pre redizajna, a posto tvoj nema fabricki, sasija mi ne znaci, vec po uzorku.
Posla moze biti od 2h u najboljoj varijanti(montaza maglenki, montaza prekidaca i sve ostalo fabricko da se utakne), do jedan dan ako sve radimo iz pocetka custom.
Znaci, prvo u servis da se vidi obim posla, a onda dajemo cene za ruke i delove.