Stranica 4 od 5
Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 30 Sep 2013, 20:59
od Predrag B.
Podmazivali su mu ležaj jer se čuo. Nema tu prave pomoći bez zamene.
Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 30 Sep 2013, 21:02
od dragvorl
Od cega lezaj su podmazivali?
Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 30 Sep 2013, 21:14
od Predrag B.
Anlasera (ne znam kako je rešen na Fabiji, ali navodno su podmazivali ležajeve).
Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 30 Sep 2013, 21:19
od Uroš S.
Prešao je 53kkm a anlaser zazviždi koji trenutak pri paljenju. To su podmazali i usrali okolo.
Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 30 Sep 2013, 21:37
od ljubitelj
Nikada do sada nisam cuo za takav kvar ni na mnogo vecim kilometrazama.
Dobro je da se ne prave blesavi pa ce kvar menjaca biti brzo i po vas povoljno resen.
Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 01 Okt 2013, 09:02
od izmedju 3 i 20 karak
Majku mu, ima dosta aluminijuma na tom menjaču

Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 01 Okt 2013, 09:49
od Uroš S.
Preuzeo sam auto. Prvo je bilo u fazonu evo ti auto sve je sređeno put pod noge i baci sebi u fioku onaj nalog.
Onda sam mu tražio da vidim nalog. Pa onda da mi fotokopira nalog. Piše na nalogu da je menjač rasklopljen, detaljno pregledan pa sastavljen i da je ta neka viljuškica pa S/N tog dela pravila problem i ako se opet desi da dođem da je menjaju. Potpis odg. lica, i odštampano ime radnika koji je radio sa matičnim brojem.
U prilogu je printscreen iz ETKE gde se vidi taj pomenuti deo i gde se nalazi i njegov s/n. Takođe na memorandumu AČ. Gore u zaglavlju je broj predmeta i datum, dole moj potpis. Original kod njih, kod mene kopija, i navodno imaju to u kompjuteru pride. Ništa nije upisano u servisnu.
Zanimljivo je da je štampač "zajebavao", pa kada je video da me ne zanima ništa i da zevam okolo onda je samo proradio.
Još jedna zanimljivost je da se između ove prve strane naloga sa napisanim i poslednje strane gde je slika iz ETKA-e, nalazi kopija radnog naloga od pre neki dan koja ne znam kako je tu dospela. To nisam tražio da mi odštampa jer već imam. To je nalog na kome piše da je zamenjen onaj ventil ibera i podmazan anlaser.
Vidim sveže belu diht masu dole kod menjača, ali iskreno ja mislim da su oni samo skinuli menjač, a ne i da su ga rasklapali. Okačiću posle slike gde se vidi koji deo je u pitanju.
Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 01 Okt 2013, 12:50
od dragan
a sta bi sa ispitom?

Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 01 Okt 2013, 12:55
od Uroš S.
Haha, odložen mi je za danas u 14h, nakon 4h čekanja juče

Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 01 Okt 2013, 13:05
od Milos
Srecno Urose na ispitu.
Sent from my iPhone using Tapatalk -
now Free
Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 01 Okt 2013, 13:31
od Uroš S.
Hvala Miloše.

Ima da pokidam za šesticu najslađu

Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 01 Okt 2013, 13:35
od Day Walker
Jel to kod one mlade qcke polazes ili neki drugi?
P.S. Srecno!
Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 01 Okt 2013, 18:35
od Uroš S.
U ovoj sklopki br. 13 je bio problem.
Kaže: Izvršena detaljna provera menjača. Ako se problem ponovi, poručiti deo 02U 311 490 B (ovo B je precrtano i upisano hemijskom C) - skupina viljuški menjača s vođicama.
Jesu li mogli to da pokrive?
Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 01 Okt 2013, 19:18
od Predrag B.
Sklop birača brzina. S obzirom na to da su sajle prenosni mehanizam krivljenje je u vožnji gotovo nemoguće, a da li su oni mogli da pokrive to već stvarno ne znam. Možda sa nekim pajserom, a da su se pritom odupirali o neki od delova ovog sklopa koji je izvan menjača - ali ko bi to uradio...
Re: Fabija neće u 4. 5. i rikverc?
Poslato: 01 Okt 2013, 22:50
od MAD MAX
Da principijelno sam ti unapred rekao šta je.
Na ovom komadu 13, su dve viljuške (1-2 i 3-4) sa vođicama i zabravljivanjem. Birač je praktično sklop 1. Imaju još dve viljuške od 5-te (19) i od rikverca (ne vidi se) Verovatno je birač prezupčio u pogonskim šipkama viljuški, ili se neki sitan deo popustio i zaglavio mehanizam (kuglica, matica ili vrh viljuške što ide u spojku), pa nije mogao da ga napusti. Problem je bio na 4 brzini.
Naveo si da je pre toga bila situacija da menjač neće ni u jedno brzinu, pa je posle proradio. Tad se nešto i desilo, predpostavljam. Ovaj problem se često rešava skidanjem sklopa 1, mada ovaj menjač nije urađen klasično.
Kako sad radi menjač?