Stranica 4 od 51
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 16:59
				od nikaragva
				NIsam siguran, ali oni jos uvek ne cincaju? Nego se uzdaju u dobro farbanje?
			 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 17:10
				od Grujic
				Ja znam za slučaj Alfe 159 stare tada par godina da joj je satrulio čini mi se nosač rezervoara... Nešto tako neočekivano. Bio je prvi vlasnik, kako baš to da satruli bem li ga
			 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 17:23
				od nidza
				Nemo' da me plašiš. :-D 
Tapatalk 4
			 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 17:33
				od trojanac
				Znamo svi za razne slucajeve, ali najbolje je dokumentovati slikom, a jos bolje ako je vas auto, pa znate i istoriju.
Tapatalk 4.2.0 from my HTC 

 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 17:42
				od Paja
				MAD MAX napisao:PTrenutno Dacija ima bolju zaštiu od mnogih vozila, kao Ševrolet i sl (opet GM grupa). 
Ako je suditi po kevinom Kalosu Ševrolet ima najbolju moguću antikorozivnu zaštitu. Auto je 2003. čukan je sa svih strana, pojedini paneli su farbani više puta i nigde nema k od korozije. Da su stvarno slabi on bi bio idealan kandidat da pokaže sve limarske mane.
 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 17:47
				od Grujic
				Kada je naknado farbanje u pitanju, tu sudbinu određuje majstor koji radi, jer ako ukaki posao... 

 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 17:54
				od Paja
				Ma farban je tu i tamo, ali ima golog lima sa svih strana.
			 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 18:47
				od TheWickerMan
				perfiko napisao:
Isti ovakav dolazak proleća, i na istom mestu sam jutros video na prvoj A klasi. 
Pisao sam već ovde na forumu, A klasa, 2002. čini mi se, kupljena od matorca u Švici koji je prvi vlasnik, auto nije pokazao rđu, auto je truo! Sajtne, krila , rubovi, to je sve trulo!
Non stop viđam E klasu prve generacije, trulog gepeka. drugar ima E karavana 1998. godište, E230, auto koji je istrulio na sve strane, mada ruku na srce , kako je bio (ne)održavan dobro je da se nije raspao! Reče mi koliko kvadrata lima je utrošeno na pod, neka velika cifra tipa 5-6 m2. 
Moja Alfa (145) ima pocinkovanu limariju spolja dok pod nije pocinkovan. Kada sam je uzeo, pošto je stajala u VA preko godinu ipo dana u livadi, istrulila je na klasičnim mestima, džepovi pozadi, ispod nogu vozača i suvozača pa sam sve to radio i sve zaštitio. 
Mazda 323 limuzina 2001. , koju je ortak kupio pre 6 meseci je imala gomilu bubuljica na zadnjim rubovima. Kad je odvezao kod majstora da je radi, ispostavio se da ima dosta više posla oko tih rubova, dok nigde drugde na drugom mestu nije pokazala.
Danas niko nije bezgrešan,svi jure da što više automobila izbace pa se gubi na kvalitetu.
sent from Optimus 4X HD using Tapatalk 2
 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 20:10
				od kvcali
				
			 
			
					
				Re: Одг: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 20:17
				od Saša
				To nije održavanje već popravljanje i krpljenje onog gde je fabrika uprskala. 
 
Tapatalk
 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 20:46
				od Grujic
				Kako (ne)odrzavanje auta moze da utice na koroziju? 
 
 
Ne racunam ostecenja koja se ne saniraju pa nastane povrsinska. Ajde pranje nakupljenog blata recimo..
 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 21:00
				od dragvorl
				Pa valjalo bi posle i tokom zime oprati pod i iznutra blatobrane, ako nista drugo. Inace bile su negde i slike Mazde 6  sa rubovima sa korozijom.
http://forum.mazda6club.com/picture-vid ... ssues.html
http://forum.mazda6club.com/models-trim ... s-now.html 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 21:09
				od kvcali
				jel bio neko tenkista od vas u JeNeA  

   odrzavanja = podmazivanje, 
sve fabrike stede, za njih je i jedan evro po autu mnogo,   vosak se vremenom susi, a i fabrika ga stedi maksimalno, svako treba svoj auto naknadno da podvrgne tretmanu voskiranja supljina, korozija krece iznutra na spojevima dva lima, od spolja nece nista da mu fali, samo malo estetski, 
evo primer na ovoj temi, onaj opel i ona dacija, , na opelu je spoljasnja korozija, usled skinute farbe iz neog razloga, pojavila se oksidacija, stvorila patina i to tako stoji, dok zaagledajte dacijiu tu je korozija izntra, nabubrela farba znaci trulez, i tu je unutra ispod farbe sve pojedeno.
treba napraviti razliku ova dva problema
 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 21:11
				od Bax
				Dacija pati od perforirajuce korozije, to ide iznutra, i kad ona krene, to je kao rak...
			 
			
					
				Re: Одг: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 16 Nov 2013, 21:18
				od dunx81
				Ja sam se nosio mislju da Logana iz salona oteram direkt na tektiranje odozdo al nisam,ne znam ni ja zasto. Da jesam,ne bih pogresio. Imali su moji Ladu koja je godinama i godinama odolevala koroziji. Al jbg,bilo bi lepo da to fabrika u startu odradi a ne da mi drkeljisemo naknadno.
sent using Tapatalk