Stranica 4 od 17

Re: Tigar Winter1

Poslato: 11 Dec 2013, 21:04
od superboss
Ajde da to izrazimo u procentima: recimo da bi najmanje 60% "casual" vozaca bilo zadovoljno sa winter1 gumama, i da ne bi imali nikakvih zamerki na istu,a da 40% "pro" vozaca ne bi uzeli ovu gumu ni da im das dzabe.(ovim nismo umanjili cinjenicu da guma ipak nesto valja-a ni povredili tastinu vozaca koji misle da ne valja)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Realno, diskusija koja se vodi u ovoj temi bi za vecinu vozaca u SRB bila-spanska sela.

Re: Tigar Winter1

Poslato: 11 Dec 2013, 21:04
od ljubitelj
Po opisanom je mogla da se ocekuje pirueta jer taj koji je tako slagao raspored guma u startu je pogresio stavljajuci 3 godine starije gume pozadi.
I to ce se dogadjati bez obzira na brend a desice se i kada su gume istog brenda i modela.

Uvek, pozadi idu novije i bolje gume i to je osnovni zakon fizike, tako da je ovo jos jedan praktican primer nepostovanja tehnickih pravila.

Re: Tigar Winter1

Poslato: 11 Dec 2013, 21:11
od Gaginh0
A sta meni znace zadnje nove novcate ultra mega giga zimske gume za WRC od super mekane gume koja zna kad treba a kad ne treba da se trosi sa sve kramponima i ekserima od hirurskog celika , ako napred imam neko djubre sa kojim ne mogu ni da krenem ni da skrenem??? Da sednem i da placem na svakom semaforu, izbrdici, pri svakom snegu dubljem od 5cm?

Mani(te) me fizike, ne vozim svedski reli celu zimu...

Re: Tigar Winter1

Poslato: 11 Dec 2013, 22:00
od Heinz

Re: Tigar Winter1

Poslato: 11 Dec 2013, 22:08
od Gaginh0
Koliki je procenat ovde automobila sa zadnjom vucom?

Vozim automobil sa 70ks, 99% voznje u gradu, i sto se tice ove teme bicu tvrdoglav dok ne kupim neki auto za zadnjom vucom sa preko 2000ccm i 200ks, a da pri tome nema 4x4.

Jednom sam sleteo sa puta u sneg pri brzini od 30km/h i to zbog prednjih guma (Tigar) koje nisu bile upravljive i automobil je samo isao pravo, sumnjam da bi mi bolje bilo da sam te Tigar imao nazad a ove no name zimske (sto su mi sad nazad) napred. Ja sam bio kriv za ovo i na kraju sam samo naseo na sneg, nista strasno, oliko o mojoj voznji i potrebama.

Re: Tigar Winter1

Poslato: 11 Dec 2013, 22:15
od superboss
Jeste da se ovde vidi sustina, ali uslovi su prilicno nepovoljni: brza deonica puta, konstantna krivina sa nagibom, sa poledicom/susnezicom, sa vozacima iz USA(koji su i one iz SM zajebali :mrgreen:) koji pokazuju da i nemaju mnogo iskustva sa ovakvim uslovima puta i vecinom vozila koja su RWD

Re: Tigar Winter1

Poslato: 11 Dec 2013, 22:20
od Gaginh0
Dacu bezveze primer: ne znam da li se secate proslog aprila kad je grunuo sneg, a ja vratio letnji set sa 2-3mm sare. I ja krenem gospodin u Zabalj i nazad, to je deonica cca70km sve zajedno, 90% otvoren put bez ijednog drveta. Mecava na sve strane, sneg se zadrzava po kolovozu, klizavo, ali meni nije ni k falilo. Sto? Zato sto sam isao 30-50km/h, tj voznju ogranicio uslovima puta, i tako sam mogao za Autraliju da krenem. Samo sto sam sat i po vozio tih 70km i smorio se kao repair set u mom autu... :pardon:

Re: Tigar Winter1

Poslato: 11 Dec 2013, 22:25
od Paja
A šta bi bilo da ti je izleteo neko? Izvrteo bi se ko na ringišpilu.

Hteo ti da prihvatiš ili ne bolje gume idu pozadi. Objašnjavali smo ti to skoro u nekoj temi.

Re: Tigar Winter1

Poslato: 11 Dec 2013, 22:30
od Gaginh0
Jaooo ono sto te pogodilo nije te moglo promasiti! :D

Dogodilo se to da sam po gradu kad sam se vratio vozio 20-30 na sat, i da sam sedeo na iglama.
I nijednom nisam rekao da sam u pravu, samo kazem da sam maksimalno prilagodio voznju uslovima. Svestan sam bio da da sam izleto, ostao bih tu dok se sneg ne otopi...

Nisam ja hteo da vozim po tim uslovima, ali http://vukajlija.com/zabava/posteri/283168 :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Tigar Winter1

Poslato: 12 Dec 2013, 00:13
od nidza
I sa tih 30 na sat bi klizao ko zna koliko kad bi zab'o kočnicu na klizavom, sa letnjim gumama. Ovde se sipa drvlje i kamenje na metar duži zaustavni put Winter1 po mokrom od konkurencije, a letnje bi prošišale 2,5x trag kočenja te iste Winteruše. :-)

Tapatalk 4

Re: Tigar Winter1

Poslato: 12 Dec 2013, 00:19
od Gaginh0
Da ali ovo nije tema o letnjim gumama, vec smo poceli pricu o predupravljanju i onda se prosirilo, tako da se izvinjavam na OT. Nastavite o Winteri... :)

Re: Tigar Winter1

Poslato: 12 Dec 2013, 00:29
od Day Walker
Dzaba dobre gume pozadi ako su napred lose...
Sa losim neces krenuti ni stati..
Ako ti pobegne zadnji kraj samo te prednji moze spasiti..
Ta fora sa zadnjim boljim gumama je totalna glupost osim ako automobil nema zadnji pogon.
Dzaba nove novcijate ns zadnjoj osovini bez dobrih prednjih...


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Re: Tigar Winter1

Poslato: 12 Dec 2013, 00:34
od Heinz
Očigledno ti se nikad nije desilo da ti zadnji kraj pobegne.

Re: Tigar Winter1

Poslato: 12 Dec 2013, 00:39
od Day Walker
Naravno jer znam granice i uvek imam dobre gume.
Ali reci mi, cime ces spasiti izletanje zadnjeg kraja?
I zasto dolazi do istog?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Re: Tigar Winter1

Poslato: 12 Dec 2013, 00:43
od Gaginh0
:glavomuzid: :glavomuzid: :glavomuzid: :glavomuzid:

Da li sam ikad pokusavao ovoliko da isteram svoje na ovom forumu?! Stvarno mi nije jasno, jel se vi svaki dan zanosite zadnjim krajem? To je vama normalno? Ili svaki dan krecete iz mesta, skrecete, idete uzbrdo...

Da je zanosenje zadnjeg kraja tako cesto svaki dan bi na 5km puta video 3 zanosenja. Ovako nit sam video nit sam doziveo nenamerno zanosenje zadnjeg kraja.

E sad ce neko da mi odgovori "kad dozivis, videces..." :glavomuzid:

A sta cemo sa podupravljanjem ako su prednje gume lose???

*u celoj debati govorim samo o vlasnicima automobila sa prednjim pogonom!