Stranica 4 od 7

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 17:14
od ljubitelj
YUgisa napisao:Ljubitelju, opisao sam situaciju McPherson oslanjanja gde se srafi na glavcinu, mozda se nisam bas dobro izrazio pa naglasio da postoje drugacije verzije kacenja .
Ma ok, razumemo se. Citace ovo i drugi ko zna kada pa da bude jasno da je to stvar odabira pojedine fabrike da li ce zahtevati komplet promenu opruzne noge ili samo promenu amoritzera unutar nje a nije do samog McPherson resenja.
Fabrikama je popularnije da se sto vise delova menja kao celina, pa i onda kada su ispravni i nema potrebe ali je eto zgodno da se uveze u paket ceo sklop.
Ima resenja i gde se moraju menjati glavcina u paketu sa kocionim diskom i lezajevima, dodatni profit.

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 20:14
od Ogi
A zasto niko ne kaze da nijednom proizvodjacu automobila na svetu ni na kraj pameti nije ono sto mi nazivamo ulicama i po cemu vozimo svaki dan. Ono po cemu mi vozimo, kakvih ovde kratera ima, smesno je zaliti se na ovaj ili onaj trap jer jednostavno nista nije napravljeno da ide po tome. Pa mi u Beogradu nemamo (bukvalno) 100m ravnog puta, pa ako hiljadu puta godisnje predjes preko iste neravnine, rupe, izbocine, godinama vozis preko istih neravnina koje vremenom postaju samo vece i gore, kako ocekivati da bilo koji trap izdrzi?? Jos su kola i super po cemu mi vozimo, ja se klanjam do poda mom automobilu sto je jos uvek sve fabricki na trapu, ja sam ga sahranjivao mnogo puta do sada.

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 20:25
od dragvorl
Onda izgleda svi proizvodjaci automobila zaboravljaju i Rusiju, drugo trziste u Evropi po kolicini vozila.

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 20:36
od dragan
sasa lbg napisao:Nesto ne stima sa vasim Focusima ...ja sam na 300 kkm i nista samo promenio amortizere (koje sam zeznuo svojom nepaznjom ) i stabilizatore 2 kom.
Reglaza nikada.

neXus 4
ne znam... kod mene nije bilo nikakvih luftova, zvukova, lupkanja, ali je poceo da jede prednje gume iznutra, pa su zamenjene kugle i nastelovan trap i sve je doslo na svoje. videcemo da li cu i kad menjati sledeci put...

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 20:46
od ljubitelj
Ogi napisao:A zasto niko ne kaze da nijednom proizvodjacu automobila na svetu ni na kraj pameti nije ono sto mi nazivamo ulicama i po cemu vozimo svaki dan.
Niko ne kaze jer je netacno. Malo si ti sveta video za sada :mrgreen:

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 20:48
od nidza
Ne voze se nova kola samo po EU. Imaš ogromno tržište istočno od nas, gde su putevi kudikamo gori, pa se sva ta kola voze. Dapače, Fordovi se proizvode i voze u Rusiji, a tamo su putevi horor.

Tapatalk 4

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 20:51
od Saša
Moraju kola ponekad i da svrate u servis, od čega bi živeli kada bi napravili nešto što se ne kvari i ne raspada... :)

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 21:13
od nidza
Slažem se, ali ne treba preterivati i praviti paniku na svaki zvuk ili vibraciju. Ko često menja kola skonta da ne vozi igricu, nego da su vibracije i zvukovi sastavni deo svakog automobila.

Preventiva svakako, ja sam prvi pedantan vlasnik svojih kola, vozač takođe, ali ne treba biti bolestan.

Tapatalk 4

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 22:40
od Rakhil
Znaci, sta smo do sad zakljucili u temi?

Proveru i eventualnu reglazu trapa ne morate raditi nikad u sledecim slucajevima:

1. Ako vozite tipican Volvo sa tipicno projektovanim trapom da tipicno izdrzi jednog Bacevica kilometara (deset hiljada milijardi za neupucene)
2. Ako vozite nemacki auto sa bilo kojim procentom premiuma u sebi
3. Ako se zovete Nidza

Proveru i eventualnu reglazu trapa treba da radite jednom godisnje ili na 10-15k km u sledecim slucajevima:

1. Ako vozite ciganski auto
2. Ako ne znate da vozite
3. Ako se zovete Rakhil

Eto, moze u sticky :mrgreen:

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 22:57
od Gaginh0
dragvorl napisao:Onda izgleda svi proizvodjaci automobila zaboravljaju i Rusiju, drugo trziste u Evropi po kolicini vozila.
Polo za Rusiju je drugacije pravljen, npr. vislji je i ima druge delove trapa(?). Ima decko sa VW foruma Pola 9N, odvratno izgleda jer je kao koza, on tvrdi da je to fabricki sa Rusko trziste (inace zivi u Moskvi duzi niz godina)...

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 23:01
od nidza
Jeste, Octavia isto. Ja prvo pomislio kad sam je ugledao, koja je to Škoda SUV, a nije Yeti, kad ono običan A5FL sedan. :-)

Tapatalk 4

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 11 Feb 2014, 23:04
od dragvorl
To je tacno, zbog puteva su prilagodjeni. Mada generalno se gleda da se sto manje raznih verzija pravi.

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 12 Feb 2014, 09:29
od ivancho
sasa lbg napisao:Nesto ne stima sa vasim Focusima ...ja sam na 300 kkm i nista samo promenio amortizere (koje sam zeznuo svojom nepaznjom ) i stabilizatore 2 kom.
Reglaza nikada.

neXus 4
Ako za 300 000 km nista nisi na trapu zamenio (osim navedenih amortizera i stabilizatora) i nisi uradio ni jednom centriranje trapa, kada porastem hocu da budem kao ti. Jer ja makar jednom godisnje nesto uradim, zamenim kraj spone, sipku, dostelujem trap, ali makar nesto me dotakne.

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 12 Feb 2014, 10:21
od Ogi
Automobil je namenjen da ide po RAVNOM.

Re: Udarne rupe i oslanjanje

Poslato: 12 Feb 2014, 10:32
od ftj
Ovako iz glave za 115,000 km - 2-3x letva volana, nastavak letve, 2x nosač motora, 1x nosač menjača, spona, viljuške sa silent blokom, 1x ispravljao felne. Kolko je tu do puteva, moje vožnje ili vw kvaliteta ne znam.