Stranica 4 od 6

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 17:16
od Scuderia
lock pa split = nova tema ''sta je to prozor'' :D

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 17:18
od Kuzmanovic
@Neo, +1 :)

Stefane sprdao sam se za prozor. :pivo:

EDIT: Ja bih sam sebe banovao kako bi ostavio telefon konacno uzeo da ucim. :mrgreen:

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 17:19
od stefanan
Znam,al ja na šolji pa mi nije teško da filozofiram :D

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 19:09
od Xepoj87
Otvor gepeka se vodi kao vrata, kada gepek nije fizicki odvojen od kabine.
A5 je 2v, A4 je 4v, A4 karavan ili A5 sportback su 5v.

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 19:11
od nidza
Vrlo prosto.

A Superb? :-D

Tapatalk

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 19:14
od Xepoj87
Isto 5v, jer gepek svejedno ostaje deo kabine, i ako se ne otvara prozor :)
Mozes pristupiti gepeku sa zadnjeg sedista, dok je kod 4v, gepek odvojen u potpunosti.
U novoj C klasi imas i opciju zakljucavanja gepeka, da se ne otkljucava kada i vrata, sto dosta otezava pristup istom.

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 19:46
od BobRock
A ako ima siber onda je 6v? :rofl:

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 19:56
od nikaragva
Pa 4/5 je samo razlika koja označava da li je hatch u pitanju ili sedan . Npr. Insignia.

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 19:59
od Xepoj87
Pa i nije bas, jer su kabrioleti takodje 4v i 2v, jer imaju odvojen gepek :)

@BobRock, to vec svako individualno da ocenjuje po svojim dimenzijama, za mene to sigurno nije 6v :D

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 20:08
od nikaragva
Pa jeste, kabriolet nije hatch

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 20:09
od nidza
Svakom 4v koji obara sedišta možeš pristupiti gepeku iz kabine. :-)

Tapatalk

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 20:12
od Xepoj87
Naravno da ne mozes, kod mene ne mozes.

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 20:14
od Kuzmanovic
Xepoj87 napisao:Otvor gepeka se vodi kao vrata, kada gepek nije fizicki odvojen od kabine.
A5 je 2v, A4 je 4v, A4 karavan ili A5 sportback su 5v.
Jel mozes da mi pojasnis, sta ti znaci to da je gepek fizicki odvojen od kabine?

EDIT: Kako mislis ne mozes da dodjes do gepeka kroz kabinu?

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 20:15
od Neo
Koliko sam ja shvatio, ne mozes iz kabine da pristupis gepeku. Ne racuna se kad iz gepeka spustis sedista, valjda.

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 20:16
od Xepoj87
Znaci da ne mozes iz kabine da dohvatis torbu iz gepeka, ima fizicka prepreka.
To takodje donosi i bolju izolaciju od buke.

Ne znam kako bolje da objasnim, nije mi ni jasno sta ti tacno nije jasno?