Stranica 4 od 8

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 07 Feb 2013, 17:22
od dag81
Zuti zmigavci se vracaju u modu. :trljamoci: :rofl:

"Simetrija'' armaturne table vrh, vrlo ''kreativno''. Jedino gde mi je ok je na prvoj slici, iz levog ugla.

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 08 Feb 2013, 16:04
od cozmo
Dobio sam poziv da vozim i RAV4.

Nadam se da cu u neko dogledno vreme uspeti da ga provozam.

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 08 Feb 2013, 17:06
od methane.master
^^ Samo ne prilazi kolima sa zadnje strane. Pozliće ti. :kezo:

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 08 Feb 2013, 22:37
od maniaxxx
ovo bi trebalo cenzurirati, ipak gledaju ovaj forum i mala deca i stariji ljudi sa slabim srcem

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 08 Feb 2013, 22:53
od Risto
pokusao sam da nadjem jedan lijep detalje enterijera ili eksterijera ovog automobila, nazalost nisam uspio :rofl:

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 09 Feb 2013, 09:48
od cozmo
Enterijer je glibav bas, ali profil automobila je bas dobar.

A otpozadi, japanci na drogama.

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 05 Mar 2013, 20:16
od Geza
Dva nova paketa. Premium i Adventure.

Slika
Slika
Slika

Slika
Slika

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 05 Mar 2013, 20:21
od Paja
Dizajner aktuelnih Toyota mora da je radio u onoj nesrećnoj Fušioki (ili kako god da se zvao grad u kojoj je prsla nukleraka).

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 05 Mar 2013, 21:42
od methane.master
Fukušima. :djavo:

Ja bih pre rekao da je kao mali previše gledao Manga crtaće. :kezo:

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 05 Mar 2013, 22:16
od Paja
E da Fukušima.

Biće da je mix.

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 09 Mar 2013, 20:28
od nuk
Meni lici na jos jedno delo Ken Greenley-a na esidu

Sent from my BlackBerry using Tapatalk

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 09 Mar 2013, 22:53
od trojanac
Otvorena je nova tema o dizajnu u auto industriji pa možete tamo da komentarišete o svemu vezano za dizajn automobila.

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 14 Mar 2013, 18:39
od Misha
Novi Toyota RAV4 stigao u Srbiju



Danas ćemo prvi put na srpskim putevima isprobati novu generaciju modela Toyota RAV4. Iz Beograda smo se upravo uputili ka Staroj planini, a prvi put smo za vas organizovali Online test, u kojem ćemo izveštavati o našim prvim utiscima i tome kako se novi RAV4 ponaša na našim putevima. Od našeg domaćima, kompanije Toyota Srbija, dobili smo verziju Toyota RAV4 D-4D 4x4 M/T Executive. Krećemo...


Prvi utisci

Dizajn nove generacije modela Toyota RAV4 predstavlja pravo osveženje. Novi RAV4 je daleko dinamičniji od svog prethodnika. Bočni profil automobila otkriva njegovu kompaktnost, ali i originalnost. Čini se da neće biti teško prepoznati ga, već na prvi pogled. Ono što je veoma važno za ovu kategoriju automobila, novi RAV4 izgleda masivnije od prethodnika.

Automobil se može pohvaliti novom maskom hladnjaka, koja neodoljivo podseća na onu koju smo videli na novoj generaciji modela Auris. Dakle, masku na dva dela preseca ponosni veliki logo Toyote Zadnje svetlosne grupe više ne samo na C-stubu, već su pozicionirana neposredno ispod zadnjeg stakla, jednim delom na vratima prtljažnika, a drugim delom duboko zadiru u C-stub automobila. Linije su oštre, ali definitivno ne tako oštre kao kod hatchback-a niže srednje klase.

Toyota RAV4 D-4D 4x4 M/T Executive

Tip motora: Common-Rail turbodizel
Broj cilindara / ventila: 4 / 4
Zapremina motora (cm³): 2.231
Maksimalna snaga (kW / o/min): 110 / 3.600
Maksimalni obrtni moment (Nm / o/min): 340 / 2.000 - 2.800
Performanse
Maksimalna brzina (km/h): 190
Ubrzanje 0-100 km/h (s): 9,6
Potrošnja - prosek/grad/otvoreno (l/100km):
Dimenzije
Zapremina prtljažnika (L): 547 / 1.746
Zapremina rezervoara (L): 60
Masa automobila / nosivost (kg): 1.605 / 595
Dimenzije pneumatika:
Dužina automobila (mm): 4.570
Širina automobila (mm): 1.845
Visina automobila (mm): 1.660
Međuosovinsko rastojanje (mm): 2.660

Vreme nam ne ide na ruku, jer kiša neprestano pada. Ali, to nam ne smeta, jer se u novom RAV4 osećamo ušuškano kao u dnevnoj sobi :-)


Povećanje dužine karoserije na 4,57 metara (20,5 cm!), "obradovalo" je i prtljažni prostor, koji sada meri zapreminu od čak 547 litara (1.746 litara kada se obore nasloni sedišta). Konačno se vrata prtljažnika otvaraju klasično nagore (u najbolje opremljenoj verziji električnim putem), a ne po japanski u stranu. Na tržištu Srbije, pored seta za popravku, novi RAV4 je dostupan i sa rezrernim točkom (u podu prtljažnika), koji neznatno smanjuje zapreminu prtljažnika (za oko 30 litara).

http://www.youtube.com/watch?v=KEF8xj6M ... r_embedded

Na autoputu pri brzini od 130 km/h kreće se oko 8,0 litara na 100 pređenih kilometara.


U enterijeru ne nalazimo ništa, što bi nas podsetilo na odlazeći RAV4. Ventilacioni otvori kombinuju kružne i četvorougaone oblike, instrument tabla je masivna, a volan ima sportski dizajn, sa potpuno novim izgledom komandi, što smo mogili nedavno videti i kod nove generacije modela . Posebno je zanimljiv deo ispred suvozača, koji je veoma originalan, ali u isto vreme obezbeđuje dosta prostora za ostavu sitnica.

Enterijer pruža zaista nadprosečnu prostranost, što je rezultat produženog međuosovinskog rastojanja u odnosu na prethodnu generaciju od čak 10 centimetara! Dužina automobila je povećana za 205 mm, širina za 30 mm, a visina je smanjena za 25 mm u odnosu na prethodnika. To se oseća i u kabini. Najviše oduševljava prostor na zadnjim sedištima: za kolena ima više prostora od konkurentskih modela Mazda CX5 i VW Tiguana, a zadnji naslon sedišta se može podešavati, što je za svaku pohvalu. Napred moram da pohvalim velika sedišta, koja pružaju odličan oslonac u butnom delu nogu, što znači da se noge neće zamarati ni tokom dužih putovanja. Primećujemo i da ručica na vratima neodoljivo podseća na onu koju smo videli na Land Cruiseru. Sa aspekta vozača, nemamo ni jedan jedini prigovor na ergonomiju i intuitivnost komandi. Sve se nalazi tamo gde ga i očekujemo. Ako moramo pronaći manu, onda neka to bude nepregledan zadnji deo automobila, zbog masivnih zadnjih stubova.


Ono što će obradovati mnoge poklonike "dinamičnih" automobila, jeste činjenica da i četvrta generacija modela Toyota RAV4 nosi rukopis Akia Toyade. Zato nas ne čudi, što je nova generacija veoma upravljiv automobil, koji nudi mnogo više dinamike u vožnji od prethodnika. Volan je precizniji, a oslanjanje tvrđe, iako i dalje veoma komforno. Na autoputu, automobil je veoma otporan na bočne udare vetra, a oslanjanje odlično filtrira neravnine na autoputu prema Nišu, kojih nije malo...


Dizel u glavnoj ulozi

Nova generacija modela Toyota RAV4 u Srbiji je dostulna sa dva dizelska motora i jednim benzinskim. Konkretno, radi se o motorima 2.0 D-4D (124 KS), 2.2 D-4D (150 KS) i 2.0 Valvematic (151 KS). Naravno, najveći prodajni uspeh se očekuje od dizelskih motora

Zadužili smo automobil koji pokreće najveći turbodizel u ponudi. Agregat razvija maksimalnu snagu od 150 KS i maksimalni obrtni moment od 340 Nm. Motor je elastičan, što potvrđuje i informacija, da je maksimalni obrtni moment dostupan već pri 2.000 o/min. Motor je odlično uparen sa menjačem, potrošnja na autoputu, pri konstantnoj brzini od 130-140 km/h iznosila je oko 8 L / 100 km. Očekujemo da njegove najveće prednosti vidimo na planinskim putevima. Naš test automobil je bio opremljen 6-stepenim manuelnim menjačem i 4x4 pogonom. Zanimljivo je, da potrošnja po planinskim putevima, od Kalnde prema Staroj planini, nije puno veća od one na autoputu. Prosečna potrošnja iznosi 8,7 l/100 km.

Po krivudavim planinskim putevima, automobil se minimalno naginjao, prvenstveno zbog nešto tvrđe podešenog oslanjanja. To je povećalo i komfor u automobilu, jer što se automobil manje naginje, to je uticaj na putnike manji. Novina u novoj generaciji atraktivnog SUV-a je režim vožnje Sport, koji smanjuje proklizavanje u brzim prolascima kroz krivine, što smo najbolje osetili u vožnji ka Staroj planini. Sistem automatski, preventivno, aktivira zadnju osovinu, u trenutku kada dođe do zaokreta volanom.


Slika

Slika
Cozmo :mrgreen:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Izvor:Automagazin.rs
http://www.automagazin.rs/test/1/13000/ ... ano-u-1635

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 14 Mar 2013, 18:46
od milosdoktorabs
projulio danas jedno 4 -5 iz pravaca Bg'a

Re: 2013 Toyota RAV4

Poslato: 14 Mar 2013, 18:59
od grujicd
Po dimenzijama je sad konkurent CR-V-u i CX-5. Koliko vidim i nova Kuga je porasla na slične dimenzije. Tiguan kog pominju gore je manji, ako se ne varam. Najveća pozitivna promena za mene je otvaranje zadnjih vrata na gore, ono otvaranje na stranu je stvarno problematično u mnogim slučajevima i to je glavni razlog zašto prethodni RAV nisam nikad ozbiljnije razmatrao.