Sinisa G. napisao: 06 Jan 2019, 12:29
Da dodam jos i start dugme na spisak.
Hebem mu sve, hocu ja da ga gurnem (kljuc)i kresnem a ne tamo neki
dugmici
Jesi li imao do sada auto sa Keyless entry & go? Mislim, baš imao kao svoj auto duže vreme, ne računam ono da si provozao rent a car ili tako nešto. Meni je Keyless Bogom dana stvar.
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Poslato: 06 Jan 2019, 12:53
od ljuba
meni je to na listi obavezne opreme a ja sam bas u ratu sa tehnikom
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Poslato: 06 Jan 2019, 12:57
od Sinisa G.
Ne i ne zelim da imam.
Hocu auto da ga vozim, a ne gedzet na tockovima
da on vozi mene.
Vece mi je uzivanje juga.
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Poslato: 06 Jan 2019, 13:03
od Vladapetr
Varijanta "kiselo mi groždje". Ne možeš da sudiš šta je veće uživanje, jer ovo drugo nisi ni probao.
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Poslato: 06 Jan 2019, 13:03
od ftj
Jeste keyless super stvarno, jedino taj bezbednosni aspekt je malo problem.
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Poslato: 06 Jan 2019, 13:14
od Vladapetr
Ili kad nakon auta sa keyless-om sedneš u onaj koji ga nema, pa izadješ i ostaviš ga otključanog celu noć
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Poslato: 06 Jan 2019, 19:31
od Xepoj87
Kakve veze keyless ima sa time da li ces zakljucati auto posle izlaska?
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Poslato: 06 Jan 2019, 19:40
od ftj
Sa keylessom valjda ne moras da zakljucavas auto jer se sam zakljuca al ja sam uvek zakljucavao tako sto dotaknem kvaku.
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Poslato: 06 Jan 2019, 21:20
od nuk
Na starijim renoima se zaključavalo pritiskom na dugme na kvakama, sada je zaključavanje automatsko po udaljavanju od vozila
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Poslato: 06 Jan 2019, 21:58
od maniaxxx
Gaginh0 napisao: 06 Jan 2019, 12:37
Meni je start dugme ok, ali ako stoji na preglednoim mestu a ne na mestu gde bi trebao biti kljuc kao sto je kod Fabije 3.
A Mercedes C350 je 1991ccm mogli su neke druge oznake uvesti zbog razlicitih konjaza istih motora. Kao sto je nekad TDI bio, da ne kazem TDI
Ta sa pozicijom dugmeta za start je smehotresna kod nekih marki, ko da jih namerno sakrivaju. Jedino "pravo" mesto je na središnjoj konzli pored ručice menjača ako več postoji.
Inače šta se tiče keylessa, mogu da vidim korist svakako, ali mi smeta što mora da vučem pored opet ključeve pa da tražim mesto za njih i slično. Da ima sistem sa kojim možeš totalno bez ključeva da funkcioniše ond aje to cool ( iako opet ne baš preko potrebno), ovako je bezveze, a oni "polusistemi" su tek bezveze ( Znači ključ u bravu i pritiskaj dugme ).
Strat stop sistem je isto posmetnja, znam zašto je ugrađen, znam da zbog njega plačam 240e jebeni aku ali ako več postoji dugme za off ( nažalost ne permenent off), zašto mora u sred armature da svetli svetlo da je off?..mamu jim
Ukratko, meni je više manje sve nepotrebno ili u najboljem slucaju ne preko potrebno, izgleda da sam prestar
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Poslato: 06 Jan 2019, 22:44
od Xepoj87
Imas sada NFC otkljucavanje i startovanje, ne treba ti kljuc, samo telefon.
Cak i nekom drugom mozes da posaljes "kljuc" i on onda svojim telefonom moze da vozi tvoj auto, a ti mozes biti i u drugoj zemlji
Mercedes to ima vec 3 godine.
Nisam znao da keyless danas automatski zakljucava auto kada se udaljis.