Stranica 4 od 5
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 28 Dec 2018, 17:25
od ljubitelj
Da, promena nagiba veca od 1,5 stepeni aktivira alarm.
Kosta 30tak evra opcija i moze na gotovo svaki alarm da se doda. Koristi se 20tak godina.
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 28 Dec 2018, 18:25
od passenger
Mečka to imala kad Audi nije znala šta je alarm

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 28 Dec 2018, 18:27
od OMP
ovo za mecku znam, ima moj komsija staru c klasu i ima ovo
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 28 Dec 2018, 18:42
od Sinisa G.
A volvo jos sesetosme

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 28 Dec 2018, 19:07
od ljubitelj
Jok, Volvo je Sved. Oni ni bravice na rezervoaru goriva nisu imali a kamoli alarm.

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 05 Jan 2019, 21:02
od Rolla
Update o onom A3 2.0 tsfi. Provera u ovlascenom kaze da je zadnji put bio kod njih 2013-e na 140k km. Sto ce reci da je kilometraza mozda i prava ili par desetina hiljada vracena. Medjutim, od kupovine me je odbila potrosnja ulja na tom motoru. Pored komentara ovde dobio sam potvrdu od ljudi koji su ih vozili.
Idemo dalje...
Sent from my E5603 using Tapatalk
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 05 Jan 2019, 21:14
od passenger
Pametno
Em što moraš dve kantice ulja da imas kod sebe, em što košta dosta

Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 09 Apr 2019, 15:31
od igor_harris
Jel zna neko nesto o THP motorima koji idu u 207 GTI? Ima sa 150 i 175ks.
Cuo sam nesto da lako prezupci, jel ima neko resenje za to?
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 09 Apr 2019, 16:11
od lami
Da, promeni lanac sa lancanicima i spanerima. Oko 400 evra sa rukama izadje, ali si miran
P.S
Konstrukcijski ima dosta zajednickih elemenata sa VTI, uz dodate turbine naravno.
Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 09 Apr 2019, 16:24
od OMP
to im je glavna mana, ne znam koji je razlog preskakanja ali su od 2010 valjda otklonili problem
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 09 Apr 2019, 16:30
od lami
Od 2010 bi trebalo da su resili probleme potrosnje ulja. Sto se tice lanca, fora je sto ljudi ne menjaju lance, a presli su preko 200 000.
Plus, preporuka je da se ne gazi dok ulje ne dostigne radnu temperaturu (ima i pokazivac temp ulja), a onaj ko kupi GTI, tesko da ce to bas da postuje.
Ako te zanima, mogu da potrazim sajt nekih grckih tunera gde su pricali bas o 207 gti i odrzavanju.
Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 09 Apr 2019, 17:57
od igor_harris
Pa zanimljiv mi je veoma zbog cene, a i ima ih dosta po oglasima. Ali sve nesto cujem lose komentare. Cuo sam danas jos i da im je crkavala turbina ispod 100k.
Cekam povratnu informaciju od jednog servisera.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 09 Apr 2019, 18:02
od passenger
mislim da nije crkavala, nego se raspadala koliko se sećam.
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 09 Apr 2019, 18:07
od OMP
vidjam ih cesto u CH glasima ali uglavnom su sa problemom motora, bar ovi u jeftinijem cenovnom rangu, nije tu samo u pitanju vremenski rok trajanja lanca , sad malo citam pa evo sta kazu.....
Od samog početka korisnici se žale na glasno rada hladnog 1.6 THP motora (“zveckanje” kao kod dizela)., problem se javlja posle pređenih 40 000 km. Problem nestaje nakon što se motor zagreje. Ispostavilo se da je neispravan španer pogonskog lanca, što bi moglo dovesti do tegljenja lanca i ako se brzo ne reaguje kvar bi mogao dovesti do skupih popravki. PSA i Bmw su sproveli akciju zamene neispravnih delova u garantnom periodu. Na prelazu između 2008. i 2009. uvedeni su trajniji španeri.
THP motori imaju problema sa turbo punjačem, manifestuje se smanjenjem snage, dimom iz auspuha, čuje se glasan zvuk zviždanja prilikom ubrzavanja. Na malim kilometražama može doći do oštećenja rotora, a ima i slučajeva da kućište turbine ispuca.
1.6 THP može iznenada ostati bez snage. U ovom slučaju , možda postoji nekoliko razloga: problem sa softverom koji kontroliše rad pogonske jedinice usled pomeranja tajming, labav lanac. Ponekad , motor može da ide u bezbednom režimu jer kontrolna jedinica , prikazuje poruka o grešci u sistemu čišćenja izduvnih gasova.
Redovno proveriti nivo ulja – neki motori mogu trošiti litar ulja na 2500 km .
Kvar vakuum pumpe, potrebno jače pritisnuti pedalu kočnice da bi se zaustavi automobil.
Oštećenje bregaste osovina motora 1.6 THP, grub rad motora, svetlo lampica kvara motora. Predugo vožen automobil sa suviše malim nivom ulja dovodi do brzog habanja bregaste osovine i ležajeva.
Korisnicima preporučujemo da redovno proveravaju nivo ulja. Dobra vest je da su delovi motora od 2011. modifikovani tako da je rešen veći broj problema ovog motora. Al i opet postoje neki vlasnici vozila sa ovim motorom koji su se žalili na motor … S druge strane , mogu se susresti i mnogi vlasnici koji nikada nisu iskusili bilo koji od navedenih problema.
Re: Koji turbo benzinac za 4500-5000
Poslato: 09 Apr 2019, 18:22
od lami
Ovo za zveckanje, to je tkzv death rattle i to je prvi znak da nesto nije u redu. Jedan od razloga za to je i ako su se sine ili.vodjice u kaseti lanca raspale. Opet,.na osnovu onoga sto sam citao, jer on slican vti, ukoliko se dopusti da se upali antipolution fault zbog previse istegnutog lanca, tad je prekasno jer povlaci seriju drugih kvarova.
Bitno je da nadjes nekoga ko zna da ga radi, ne klasicnog francuza.
Isti motor ti ide i u minije.
Pozdrav
Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока