Izbor uvek postoji, samo je pitanje koliko kome odgovara. I20 (iz prvog posta) je nešto preko 12k?
Fabia 1.0TSI u Style paketu (najjači, bez dodataka) je ispod 12k za slabiji i 12.300 za jači motor (110KS, 6brz). Bar je bilo pre neki mesec. Ja je ne volim nešto, ali jeste opcija.
Jeste low budget sedan, malo bolji od Logana, ali je 1,6 turbo dizel:
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... hdi-active
Ibizu su nam nudili, sa lepom opremom, za nešto preko 12k (1.0T 95ks). Sada im je naduvana cena iz cenovnika, guraju malo Aronu, ali biće opet, ako ne na sajmu, onda uskoro.
I Sandero Stepway u najvišem paketu, 90KS TCE se uklapa. I to je nekome izbor.
Ima i Yaris 1,5/111 za oko 12k.
Clio Limited (navi, alu 16"...) 90tce je 12,5, a za oko 13 imaće i autoklimu, senzor kiše, el.preklopive retrovizore, full LED. Jeste zastareo, ali je opcija.
Sigurna ima još koječega, pred Lade Veste
Nekome je izbor da sačeka još malo i dobaci još neki €.
Najgore je kada te "svrbe" pare, pa se žuri.
Nema se para za bacati, treba dobro mozgati i preseći, pa ne žaliti puno kasnije.
Ovo komentarišem uopšteno, ne namećem ništa, niti ikome gledam u džep.
Lično, spreman sam za neke kompromise. Najčešće gledam da ne kupim dok ne skupim da dobacim do nečeg iole podnošljivog. To važi za sve, ne mislim na automobile. Meni mali atmo ne dolazi u obzir, osim možda u Up-u i sl. Možda bih progutao čak i onog PUGa 301, samo zbog motora (iako baš i ne verujem u to

).
Zato ću ipak Suzukija voziti još neko vreme. Postoje kompromisi koje napraviti neću, makar aktivirao BusPlus.
--
Da se razumemo, meni je i20 gotivan, ali sa ovim motorom bih ga preskočio, kao novo vozilo. Ne idem ja na trke, ali nije toliko dobar ili povoljan, pa da mu se motor oprosti.
TapaT