Stranica 4 od 25
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 16 Dec 2022, 15:30
od member
Ma jašta, da ga zapali na sred trga.
Dobar je to auto samo ga nešto zeza.
Nemoj da ideš kod drugog majstora bezveze i bacaš pare. Nećeš ništa time postići.
Ako je do turbine, skinite je i odnesi kod Cubike i završi posao bez nerviranja.
Jebiga, nekad se zalomi tako da dok popravljaš jedno, otvaraju se novi kvarovi na drugom mestu. Ali sve može da se reši. Taman posla da zbog ovog kvara sebe bacaš u 3x veći trošak i kupuješ novi auto. Pa i nova auta imaju kvarove.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 16 Dec 2022, 15:41
od BigMazzy
pegazbre napisao:sebekkg napisao: 16 Dec 2022, 12:14
Jesi išao do onog majstora iz pinosave? On je bio samo za ford.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Nisam isao tamo, tesko mi se zbog posla i obaveza nekad organizovati i za ove lokalne majstore u NS a ne da vozim 100km do drugog majstora. Ovde u NS idem samo kod majstora koji rade Ford i da nebude zabune, moj majstor je dobar, posten na prvom mestu i on je rekao svoje misljenje da nediram nista jos turbinu cak i kad bi ja hteo nesto da radim (ali tako je rekao i za uljnu pumpu pa smo menjali na kraju) ali hocu jos neko misljenje da cujem, jer ne bih da za mesec dva opet idem kod njega zato sto je on mislio da nije jos hitno...a mozda i nije turbina u pitanju.
Ako ti taj iz Pinosave ne reši, teško da će bilo ko. Lično nisam išao kod njega al znam ljude koji jesu.
Sa druge strane, na drugom forumu je bio čovek sa problemom na BMWu kojeći XX majstora nije moglo da reši, izmenjali su mi sve što im je palo na pamet, i što treba i što ne treba. Ja sam se uključio na pola diskusije i predlagao mu gde da ode, al eto, bilo mu daleko i nikako da se organizuje. E onda kad je stavio sve na papir, vreme, novac, živce a auto ima i dalje problem.....nekako se nakanio da ode kod ovoga kojeg sam mu preporučio. Seo čovek sa njim u auto, izašli na autoput, vratili se i istog dana problem rešen.
Nakon toga auto vozio do prodaje bez problema.
Da sam na tvom mestu, ako ga taj Pinosavac ne reši, to bi mu bio kraj, nam automobilu, i na oglas.
PS moj bivši Reanult je prošao jedno 5 majstora koji nisu rešili problem a izmenjali se sve, od turbine do elektro vodova itg itd........ceh oko 800€ a onda pravi majstor za 5 minuta našao šta je i to je rešeno za 50€! 20000km prešao bez da štucne i tako prodat.
Послато са 2203129G помоћу Тапатока
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 16 Dec 2022, 15:46
od pegazbre
Hocu da mi jos jedan majstor potvrdi da je turbina i koliko je ozbilnjo jer ovaj kaze da jeste ali da je to otprilike na nivou da tako treba tj cuje se da pocinje da puni i necuje se kako se dodaje gas, kaze nema garezi i ulja na njoj.
Ono sto mene buni je to sto je to pocelo nakon intervencije sa zamenom uljne pumpe i sto mi to ne deluje kao zvuk punjenja turbine jer bi se uvek culo a ja to cujem samo kad krecem na 1200 obrtaja ili u leru u regularnoj voznji ne cujem jer nikad ne vozim u tako niskim obrtajima.
Pazite S-Max kao auto nam savrseno odgovara i generalno je odlican auto i uvek bi ga opet uzeo (da naleti neki benzinac pa cak i onaj 2.5T) ali konkretan primerak nas je usrao i to je to, nismo imali srece.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 16 Dec 2022, 15:58
od Bogdan
Kako to "onaj 2,5t"



Salim se, taj 2,5t imas samo do 2010 godiste, posle toga ga nema vise

Steta, ali tako je, posle toga samo benzin 2.0 sa nekih 200ps i sa 238ps
Ford S-Max 2,5t
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 16 Dec 2022, 16:06
od pegazbre
Bas tako, uzeo bi i taj da sam nasao kad sam trazio nema veze sto je stariji model tj pre-restile.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 16 Dec 2022, 16:09
od Bogdan
Pa ima dobrih primeraka ovde u de na mobile.de... Ali cena je drasticno skocila od pocetka ove Corone.
Ali, to je vec tvoj izbor za dalje. Da resis to, pa kao sto napisah gore, da uzivas bez daljih problema
Ford S-Max 2,5t
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 16 Dec 2022, 16:47
od pegazbre
Sad je kasno, mislim da vise necu ici na polovnjake osim ako su u fabrickoj garanciji. Iako nam se svidja ovaj S-Max, nazalost, on nam je i pokazao mracnu stranu polovnjaka. Imamo i starog Focus-a 1.6B, nikad nas nije ostavio na putu, zena nece da ga menja, ganja ga po gradu, cukaju je i udaraju, grota gledati sta mu je uradila gradska voznja ali njega imamo 10-godina i nije pravio ovoliko problema, tako da su mi polovnjaci preko glave posle ovog pogotovo sto odrzavam dva polovnjaka.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 16 Dec 2022, 17:00
od milosg
Jeftinije je da lepo središ taj, nego da kupuješ novi auto po ovim trenutnim i nerealnim cenama. Treba ti 30+ hiljada evra da bi vozio nešto što nije ni prići tom fordu.
Zalomilo se tih par kvarova, jbg, ali dobar je to auto.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 16 Dec 2022, 17:14
od pegazbre
Slazem se nazalost za cenu danasnjih auta i da MPV vozila proizvodjaca koji ih jos proizvode kostaju jako puno, jer nama treba auto sa dosta prostora unutra (ja sam visok 1.98, zena 1.83, dvoje dece nazad u sedistima...)
Ajde sad nek neko oslusne one snimke sto sam postavio pa bar nagadjajte sta je problem, da se tema ne pretvori u moje kukumakanje ovde i ode u smeru "Sta da kupim posle S-Max-a"

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 16 Dec 2022, 22:46
od sebekkg
Pa veruj mi bolje ti je da zakazes termin i uzmes slobodan dan i trknes do ovog u Pinosavu i vidis na cemu si. Onda ce ti biti lakse da znas jel bi moralo to da se menja ili da bude popravljeno.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 17 Dec 2022, 14:48
od member
Ja na snimku ne čujem ništa.
Jel taj auto ide kako treba, jel poteže od 1000 do 4000rpm bez štucanja? Ili ipak u nekom momentu oko 2000rpm klecne pa trgne?
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 17 Dec 2022, 16:24
od pegazbre
Snimak nije bas najbolji jer je telefon pokupio sve i svasta spolja a ako zatvorim prozor losije se cuje. Ujanje se pocne cuti na nesto manje od 1200 obrtaja i oko 1200 obrtaja se najvise i cuje, ubrzava se kako das gas i onda nestane tj preovladava zvuk motora.
Sto se tice stucanja nema nikakvog stucanja, najvise osetim da pocne da vuce od oko 1400-1600 obrtaja (opet nema stucanja u smislu da trzne) do nekih 2500-2800 kad menjam brzinu i tu nema nikakvog stucanja trzaja i sl. Generalno bi rekao da ne vuce mozda kako treba ako uporedjujem kako recimo vuku dizeli od mojih kolega ali to su manji auti u pitanju ovaj je ipak jako dugacak sa velikim medjuosovinskim rastojamjem i tezinom od 1700kg pa mozda previse ocekujem od 2.0 dizela od 140hp. Sa druge strane ovako se auto ponasa od kad sam ga kupio, nije bolje vukao na pocetku pa sad da je losiji sto ne znaci da turbina nije bila najbolja od pocetka.
Na turbinu su mi se pozalili par majstora, majstor koji je cistio DPF (a dugo radio na reparaciji turbina) da mi slabo vuce auto u prvoj brzini i da auto radi nesto cesce regeneracije upravo zbog turbine. Inace prva brzina na ovom autu je jako kratka pa ne znam koliko je ovo merodovno. Drugi majstor (tj ovaj koji je rekao da se sad cuje turbina) koji se pozalio je da se turbina cuje ako zacepe auspuh i nabiju pritisak u sistemu, turbina pocne da uji...pitanje je koja ne bi pocela da uji i ovom slucaju.
To me i nervira sto on prvo kaze treba da skines turbinu i odneses na proveru jer jelte cuje se kad se nabije pritisak a inace se ne cuje, pa kad se culo ovo sa uljnom pumpom, onda kaze ne cuje se to turbina, suva je bez garezi a sad kad se opet nesto cuje to je kao ok dolazi od turbine, cuje se kad pocne da puni. Jos par majstora je gledalo i slusalo turbinu u proteklih godinu dana, oni je uopste nisu culi ni malo.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 17 Dec 2022, 17:37
od ljubitelj
Ja isto ne čujem ništa posebno na snimku.
Turbina stalno puni, ona uvek radi samo sa promenljivim protokom gasova a ima stalno podmazivanje.
Zavisi šta sa čime porediš, različiti auti različitih motorizacija i pre svega različitih menjača se ne mogu porediti ali zato može jednostavno da se odmeri(proceni, izmeri) dovoljno pouzdano snaga motora odnosno obrtni moment.
Najlakše je izmeriti ubrzanje štopericom - od 60 do 100km/h u direktnom stepenu prenosa i prosto se izračuna uz poznatu masu vozila.
A ima i gotovih aplikacija za telefon gde prikazuje dinamički tokom vožnje obrtni moment posredno preko merenja vremena za promenu stanja kretanja.
Pokvarena, izraubovana, turbina prosto ne može da obezbedi dovoljno vozduha na usisu i jasno se vidi pad perfomansi motora.
I naravno na skoro svakoj "dijagnostici" se može očitati kroz parametre rada snaga motora u bilo kom trenutku (uz malo matematika ako nije direktan prikaz u kW).
Iz opisa meni deluje da motor radi korektno, to su neki radni obrtaji dizela sa jednom turbinom.
Trubina NE SME NIKADA da ima blokadu izduvnih gasova, to je recept za brzu smrt turbine.
Najčešće zapušeni filter (DPF) je taj koji uzrokuje habanje turbine.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 17 Dec 2022, 18:15
od cozmo
Ovo je sasvim normalan zvuk tog motora.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 17 Dec 2022, 19:33
od pegazbre
Meni ovo od samog pocetka ne zvuci kao turbina koja "zvizdi" vec mi je najslicnije zvuku kad nesto (vazduh/tecnost) prolazi kroz neko crevo koje je spljosteno/presavijeno/olavabljeno pa ono uji.
Evo bas malopre jako slican zvuk cujem kad je masina za sudje uvlacila vodu cuje se ujanje jer jedno crevo nije bas najbolje postavljeno.
Majstor rece cuje se zvuk punjenja. Zar taj kompresovani vazduh ne prolazi od turbine do motora preko nekog creva? Da nije ono mozda u nekakvom problemu? A po ovoj logici moze biti bilo koje crevo kroz koje nesto prolazi. Turbina se hladi uljem, kako to ulje dodje do turbine? Promenjena uljna pumpa moguce da je sad pritisak ulja jaci/ravnomerniji.
Edit: da zvuk punjenja tj povecanja obrtaja turbine kad auto i pocne da vuce bolje cujem u 3-coj brzini na nekih 1500 obrtaja i to nije ovaj zvuk.