Stranica 4 od 4
Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 00:15
od dag81
Pa napisao sam da simulira da salta i kao prilazuje u kojoj je brzini, ne znam sta te muci.
Delija, pa niko te ne tera da ga uzmes.
Meni odgovara i hteo sam automatik.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 00:17
od Delija
@Scuderia
Vozio sam bukvalno jedan za drugim CC 140 ks sa DSG-jem i A4 FL 177 ks sa Multitronic-om.
Zato sam i prokomentarisao.
Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 00:20
od Scuderia
Pa eto.
Dag, ako su obrtaji fixni sta onda simulira? Treba da rastu dok ubrzava i padnu kad promeni brzinu, kao manuelni menjac samo brze.
Audi Q3 2.0 TDI quattro S-tronic (130KW) 177PS - …:
http://youtu.be/Ch378dDB-rA
Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 00:23
od dag81
DSG je dosta ostriji, vrv ti je zato ostavio bolji utisak. Posedovao sam i DSG 6 brzina i jeste dinamicniji od miltitronika.
Ali kao sto rekoh, svasta se pise na forumu. Pogotovo ovo " dranje" kako se izrazio Scudi da je cuo od nekih, a toga nema.
Ja sam vozio Passata B6 1.8tsi 160ks sa DSGom i nije mi se svidelo kako ide nikako. A mogao bih da se izrazim da se dere i da je los, jer u D je mrtav u S bucan jer navlaci obrtaje. Ali u dizelui se super vozi.
Verujem da je multitronik katastrofa u benzincu kad je i dsg katastrofa za benzin bar ovaj 1.8.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 00:29
od Delija
Scuderia napisao:Pa eto.
Dag, ako su obrtaji fixni sta onda simulira? Treba da rastu dok ubrzava i padnu kad promeni brzinu, kao manuelni menjac samo brze.
Audi Q3 2.0 TDI quattro S-tronic (130KW) 177PS - …:
http://youtu.be/Ch378dDB-rA
A sta je tu "kickdown" kod ubrzavanja od nule?

Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 00:34
od dag81
Kad bi citao mozda bi i shvatio. Nadji na netu multitronik u B8 i s modu pa ce ti biti jasnije.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 04:40
od Xepoj87
dag81 napisao:DSG je dosta ostriji, vrv ti je zato ostavio bolji utisak. Posedovao sam i DSG 6 brzina i jeste dinamicniji od miltitronika.
Ali kao sto rekoh, svasta se pise na forumu. Pogotovo ovo " dranje" kako se izrazio Scudi da je cuo od nekih, a toga nema.
Ja sam vozio Passata B6 1.8tsi 160ks sa DSGom i nije mi se svidelo kako ide nikako. A mogao bih da se izrazim da se dere i da je los, jer u D je mrtav u S bucan jer navlaci obrtaje. Ali u dizelui se super vozi.
Verujem da je multitronik katastrofa u benzincu kad je i dsg katastrofa za benzin bar ovaj 1.8.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Ne, daje bolji utisak jer zapravo ima brzine i promenu brzine.
Skuter menjac nikako ne moze biti nesto dobro, moze biti nuzno zlo, ali porediti ga sa standardnim automaticima, pogotovo sa duplim kvacilim stvarno nema smisla.
Sto se dranja i ostalog "sa interneta" tice, evo sve na snimku.
http://youtu.be/mXBBn244joQ
Sent from my Sony
Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 10:25
od Ji 4Tze
Audi je to, tu pravila ne važe, CVT radi kao DSG

Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 11:51
od Floyd
I bolje

Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 12:12
od Ivan
Passat 1.8t dsg ide bas ozbiljno bolje od a4 2.0tdi 143ks, naravno da subjektivan utisak nije isti, ali u praksi je za 2 klase brzi, 2s do 100kmh, a 5s do 160kmh razlike.
http://www.zeperfs.com/en/duel3720-2512.htm
Послато са GT-N7100
Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 13:05
od dag81
Ne vredi nista pisati po forumu ocigledno, a tek kad napises svoj utisak to je svakako za osudu.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 13:13
od maxer
Kao ona: "jel veruješ meni ili svojim očima?"

Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 03 Jul 2016, 13:15
od Velja
+1
Npr, ja kad kažem nešto objektivno i nepristrasno za mog Golfa

Re: Multitronic vs S tronic
Poslato: 16 Jan 2022, 20:46
od kojot
Ivan napisao: 03 Jul 2016, 12:12
Passat 1.8t dsg ide bas ozbiljno bolje od a4 2.0tdi 143ks, naravno da subjektivan utisak nije isti, ali u praksi je za 2 klase brzi, 2s do 100kmh, a 5s do 160kmh razlike.
http://www.zeperfs.com/en/duel3720-2512.htm
Послато са GT-N7100
Ja imam dsg sa 2.0 tfsi. Pre njega sam vozio 2.0 tdi PD i u nižim brzinama dizel dosta više gura u leđa. Ovaj benzinac ima skoro 100 ks više od tog dizela, ali jednostavno to guranje u leđa nije tako jako kao kod dizela. Ne znam zašto kad ima i veću snagu i veći obrtni moment.
Takođe, direktno vezano za menjač. Ja sam slušao svašta o DSG menjaču i kako tu ni najfiniji vozač ne oseća promene brzina, ali nije tako.
Tj tako je preko 30 km/h, ali ispod 30 km/h kad je gužva pa ga cimaš na gasu i drndaš, zna da cimne nekad. Recimo ako kočiš i ako baš u momentu kada on prešaltava iz 2 u 1 dodaš naglo gas da se uvučeš u raskrsnicu tada zna da
bude dosta
grublji od toga što se priča.
Mislim da nije nikakva neispravnost jer čim se krene preko 30 ak na sat šalta kao cvt bukvalno.
A i mnogo ljudi na stranim forimima se žali kako na malim brzinama dsg nije baš toliko udoban.
Ne znam kako se onda provukla
priča o dsg kao da se nikad ne oseti nikakvo šaltanje.
Tako je, ali tek preko 20-30 na sat...