Stranica 4 od 12
Re: Autobusi
Poslato: 10 Mar 2014, 16:16
od KDman
Ovaj Ikarbus košta 135 000€, a orginalni Mercedes, sa značajno više opreme i kvalitetnijim dorađenijim delovima koji nisu naša mala privreda, košta 150 000€. Ko će da kupi ovo nedorađeno čudo, osim naših nesretnih gradova?
Hrvati su pogodili izvoz za Irak 2000 buseva, a neki dan je isporučeno 200.
Ovo već liči na bus, na platformi Scania, a zove se Crobus
http://www.azcrobus.hr/brosure/prodajna/
Re: Autobusi
Poslato: 10 Mar 2014, 18:40
od ljubitelj
Uroš S. napisao:I to ako izvezeš što je pod znakom pitanja u FYROM, BiH, ili možda CG i Albaniju.
Pa Ikarbus nije mogao da isporuči dvesta autobusa za dve godine, a sad će odjednom da prave 250 godišnje.
Mozda se nesto promenilo ali, u Skoplju (FAS 11 Oktomvri) se decenijama sklapa pod Mercedes znackom, odobreno od Mercedesa, citav niz bas tih gradskih modela autobusa. To su oni crveni jednodelni koji su se kotrljali godinama i u GSPu.
Ta fabrika kapacitetom i kvalitetom koji je superioran Ikarbusu odavno pokriva sire trziste Balkana, sto se tice Mercedesa.
Mercedes se izjasnio vise neko jasno da Ikarbus nije u igri, sto je i logicno nakon onoga sto su radnici uradili pre par godina sa Ikarbusom kada su oterali investitora i sprecili trzisno poslovanje. (nije bio bog zna kakav ali se ne gleda u zube kada neko hoce da te zaposli a ti nemas bas nista da radis).
Ikarbus je na nivou zanatske manufakture iz 19. veka, gotovo sve bitno manje vise se radi rucno bez masina i savremenog alata. Roboti koji zavaruju ili farbaju su naucna fantastika.
Re: Одг: Autobusi
Poslato: 10 Mar 2014, 19:28
od elMaestro
ljubitelj napisao:
Mozda se nesto promenilo ali, u Skoplju (FAS 11 Oktomvri) se decenijama sklapa pod Mercedes znackom, odobreno od Mercedesa, citav niz bas tih gradskih modela autobusa. To su oni crveni jednodelni koji su se kotrljali godinama i u GSPu.
Ta fabrika kapacitetom i kvalitetom koji je superioran Ikarbusu odavno pokriva sire trziste Balkana, sto se tice Mercedesa.
Zar nije svaki Conecto (ako mislimo na iste autobuse, imaju crveni, zuti i poneki plavi) svi proizvedeni u Turskoj?
Послато са SK17i користећи Тапаток 2
Re: Autobusi
Poslato: 14 Mar 2014, 20:09
od Geza
Re: Autobusi
Poslato: 18 Mar 2014, 11:21
od Geza
Ikarbus ugovorio prodaju Mercedesovih autobusa
http://www.kurir-info.rs/ikarbus-ugovor ... ak-1279077
Veliko interesovanje: Privatni prevoznik je kupio četiri gradska autobusa, a ugovor bi trebalo da bude potpisan tokom nedelje
BEOGRAD - Idu kao alva.
U prvim danima Beogradskog sajma automobila prodata su vozila vredna više od 100.000 evra, ali i ona najjeftinija, a „Ikarbus“ je ugovorio prodaju veće količine novih „Mercedesovih“ autobusa. Najskuplji četvorotočkaši, koji koštaju oko pola miliona evra, i dalje čekaju kupca na sajmu, koji je počeo u petak i traje do nedelje.
Cene serijskih primeraka automobila su od 5.900 evra do više od 250.000 evra za pojedine „Mercedesove“ modele. Najskuplja su dva automobila na alternativno gorivo firme iz Montekarla - jedan na metan, a drugi na bioetanol, čija je cena oko 500.000 evra.
Sajamski popusti
Prvi dani, kao prenosi RTS, pokazali su da su svi oni koji su zainteresovani za kupovinu vozila čekali sajamske popuste. Međutim, popusta, kažu prodavci, nema. Oni su počeli još pre sajma, ali banke i lizing kuće smanjile su kamate približivši ih stopama u Evropi, što je od četiri do šest odsto.
„Ikarbus“ je, kako saznaje RTS, uspeo da ugovori veću količinu novih „Mercedesovih“ autobusa sa domaćim prevoznicima. Privatni prevoznik je kupio četiri gradska autobusa, a ugovor bi trebalo da bude potpisan tokom nedelje na sajmu.
- Već sada postoji veliko interesovanje kako u zemlji, tako i u okruženju za vozilo koje smo napravili zajedno sa „Mercedesom“ - rekao je Aleksandar Vićentić, generalni direktor „Ikarbusa“.
Manje kamate
Rolf Jurgen iz „Mercedesa“ istakao je da će saradnja sa „Ikarbusom“ biti proširena na paletu lakih komercijalnih vozila koja su najpotrebnija srpskoj privredi.
- Proizvodićemo u Zemunu specijalne nadgradnje na laki dostavni program, kombi-vozila za prevoz robe i putnika i ambulantna vozila - kaže Jurgen.
Najpovoljnija vozila sa lagera iz prošle godine ponuđena su pod specijalnim uslovima i rasprodata su odmah. Automobili sa boljom opremom i noviji modeli manje se traže jer su skupi.
Re: Autobusi
Poslato: 18 Mar 2014, 11:30
od NexT
Bilo bi lepo da krene neka kulturna nadgradnja/dorada Sprintera u putnicke verzije, kao sto radi Ristic nadogradnja, turci itd... A da kvalitet i cena budu pristojni..
Re: Autobusi
Poslato: 18 Mar 2014, 14:08
od methane.master
Video sam malopre "srpski" Mercedes. Kao klinci smo za takve stvari govorili "Pali babu da ti štrika Najke."
Nažalost takve priče ovde i dalje prolaze.

Re: Autobusi
Poslato: 19 Mar 2014, 21:00
od Geza
Prvi BG bus na struju
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 9879.phtml
Električni autobus kineskog proizvođača BYD stigao je iz Holandije u Beograd i narednih mesec dana biće testiran na ulicama prestonice. Ako u gradu budu zadovoljni karakteristikama tog vozila, moguće je i da će kupiti određeni broj „buseva na struju”.
Električni autobus prelazi 300 km s jednim punjenjem baterije | Foto: Matija Beljan
STRUJA - Novi autobus trenutno se nalazi u GSP pogonu “Dorćol”, ali još neće saobraćati, pošto u Direkciji za javni prevoz čekaju neophodne ateste i prateću dokumentaciju kako bi se ispunile sve formalnosti. Dok god se ne pribavi papirologija, autobus će biti sakriven od očiju javnosti, a ima čak i svog čuvara.
Kako saznajemo, “novajlija” će prevoziti putnike na liniji 29.
- Testiraćemo koliko troši struje i kako se sveukupno ponaša na saobraćajnicama, odnosno da li su putnici zadovoljni. Za sada mogu samo da kažem da veoma lepo izgleda - kaže Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz.
Električni autobus BYD biće prvi autobus na struju u Beogradu. Od karakteristika je poznato da može da prođe 300 kilometara sa jednim punjenjem baterije (puni se pet sati). Autobusi dnevno u proseku prelaze 208.100 kilometara. U vreme špica saobraća 685 GSP autobusa, a svaki troši 50 litara goriva na 100 kilometara. Ukupna potrošnja goriva u GSP “Beograd” radnim danima iznosi oko 100.000 litara.

Re: Autobusi
Poslato: 19 Mar 2014, 22:16
od methane.master
Geza napisao:
Električni autobus BYD biće prvi autobus na struju u Beogradu. Od karakteristika je poznato da može da prođe 300 kilometara sa jednim punjenjem baterije (puni se pet sati). Autobusi dnevno u proseku prelaze 208.100 kilometara. U vreme špica saobraća 685 GSP autobusa, a svaki troši 50 litara goriva na 100 kilometara. Ukupna potrošnja goriva u GSP “Beograd” radnim danima iznosi oko 100.000 litara.
Jeste, 30.000 mlrd. km
Epidemija Baćevićitisa.

Re: Autobusi
Poslato: 19 Mar 2014, 22:24
od profesorPROST
208.100km/ 685 autobusa = 300km dnevno po autobusu. Veoma moguće.
Re: Autobusi
Poslato: 19 Mar 2014, 23:04
od nuk
Jeste ako ne računamo špiceve i preopterećenost autobusa na većini linija ubodređenim delovima dana gde mu autonomija rapidno opada
Re: Autobusi
Poslato: 19 Mar 2014, 23:37
od methane.master
profesorPROST napisao:208.100km/ 685 autobusa = 300km dnevno po autobusu. Veoma moguće.
Profesore, gore piše prelaze "Autobusi dnevno u proseku prelaze 208.100 kilometara". Ovo što ti kažeš je ukupno, i verovatno je novinar i hteo to da kaže, samo je pajser pa ne pročita šta je napisao, a urednik još veći pajser pa ne čita ni on vest koju pusti.

Re: Autobusi
Poslato: 20 Mar 2014, 00:31
od nuk
Pošto ipak Baćko nije pisao tekst, jasno je od početka šta je novinar hteo da kaže

Re: Autobusi
Poslato: 20 Mar 2014, 09:00
od methane.master
Evo i na
B92 isto.
Beogradom u vreme špica saobraća bezmalo 700 autobusa, koji dnevno u proseku pređu 208.100 kilometara. Svaki troši 50 litara goriva na 100 kilometara, pa je ukupna potrošnja u GSP "Beograd" radnim danima oko 100.000 litara.
Pa ne pređu u proseku nego ukupno, zar je novinarima tolko teško shvatiti razliku, odn. ispraviti grešku u vesti koju prenose. Copy/Paiste novinarstvo.

Re: Autobusi
Poslato: 20 Mar 2014, 09:07
od trojanac
Jeste malo glupo napisano, mada oni gledaju prosek verovatno na godišnjem nivou. Čisto sumnjam da rade neke analize nego vide godišnju kilometražu i potrošnju goriva pa izračunaju prosečnu dnevnu i mesečnu.