Stranica 31 od 39

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 20 Jun 2014, 11:21
od AcaKayak
Pravi majstori znaju iz svega da se promovisu ;)

http://www.youtube.com/watch?v=qrMqT2FQ-KA

A moze i kroz salu :)

http://www.youtube.com/watch?v=SKfSHp4Dv88

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 20 Jun 2014, 11:38
od Geza
Još samo da su sredili puteve do staze.
Traffic chaos mars first day at ''Red Bull Ring''
http://www.auto123.com/en/racing-news/f ... aign=feeds

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 21 Jun 2014, 14:12
od Dusan
Slika

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 21 Jun 2014, 15:03
od Geza
Potencijalno otkačena trka.

Slika

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 23 Jun 2014, 14:42
od NexT
Slika

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 27 Jun 2014, 22:28
od Geza
Kraj za Caterham.

Slika

I mala najava novih pravila za narednu sezonu.

Promjene pravila za 2015.
http://www.gp1.hr/promjene-pravila-za-2015/

Svjetsko vijeće motorsporta je održalo sjednicu u Münchenu te su potvrđene promjene tehničkih i sportskih pravila Formule 1 za 2015. Promjene su sljedeće:

POGONSKE JEDINICE

Svaki vozač će imati po četiri motora za cijelu sezonu, što je smanjenje u odnosu na 2014. Ove godine svaki vozač ima pet motora za sezonu, a 2013. su vozači imali osam motora za sezonu.

Kazna za promjenu kompletne pogonske jedinice će, umjesto starta iz bokseva, biti start sa zadnje pozicije.

AERODINAMIČKO TESTIRANJE

Rad u zračnom tunelu, koji je 2014. ograničen na 80 sati tjedno, biti će ograničen na 65 sati tjedno.

Vrijeme s uključenim ventilatorom se smanjuje s 30 sati tjedno na 25 sati tjedno.

Korištenje CFD-a (Computational Fluid Dynamics, Računska dinamika fluida) se smanjuje s 30 bilijuna izračuna po sekundi na 25 bilijuna izračuna po sekundi.

U tunel će se smjeti ulaziti dva puta dnevno, umjesto jednom.

Momčadi će smjeti nominirati samo jedan tunel po sezoni.

TESTIRANJE

Za sezonu 2015. održat će se tri četverodnevna predsezonska testiranja. Svih 12 dana testiranja održat će se u Europi. Za 2016. slijedi redukcija na osam dana testiranja, odnosno dva predsezonska testiranja od četiri dana.

Tijekom sezone 2015. u Europi će se održati dva dvodnevna testiranja. Od ta četiri dana, dva moraju biti rezervirana za mlade vozače.

PARC FERMÉ

Trenutna ograničenja parc ferméa, odnosno zabrana promjene postavki bolida, će se od 2015. primjenjivati od početka trećeg slobodnog treninga umjesto od početka kvalifikacija.

KOTAČI I GUME

Zabrana obloga za gume se ukida za 2015. O ovome će se još raspravljati ako i kada se u budućnosti promjer kotača i guma poveća.

POLICIJSKI SAT ZA OSOBLJE

Zabrana rada na bolidu petkom navečer se za 2015. povećava sa šest na sedam sati, a 2016. će biti povećan na osam sati.

PONOVNO POKRETANJE UTRKE NAKON SIGURNOSNOG AUTOMOBILA

Nakon sigurnosnog automobila, utrka će se ponovno pokretati klasičnim startom sa grida. Klasični start se neće koristiti ako se sigurnosni automobil upotrijebi u prva dva kruga od starta ili ponovnog starta utrke, ili ako je ostalo manje od pet krugova do kraja utrke.

TEHNIČKA PRAVILA

Nekoliko novih pravila za noseve bolida, kako bi se povećala sigurnost i kako bi se osigurale estetski više zadovoljavajuće strukture.

Nekoliko novih pravila o blokovima s donje strane bolida, kako bi se osiguralo da su napravljeni od lakšeg materijala (titan) i da su bolje skriveni.

Nova pravila kako bi se osiguralo da se diskovi kočnica rotiraju istom brzinom kao kotači.

Dvostupanjski sustav zadržavanja matice kotača će od 2015. biti obavezan.

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 27 Jun 2014, 22:39
od dragvorl
Zaista mnogo komplikuju, pravila, vremena, sistemi, sudije...Koga to interesuje, 95% ljudi koji prate zasigurno ne. :ccc:

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 28 Jun 2014, 01:07
od Kuzmanovic
Bice interesantno gledati klasicne startove nakon sigurnosnog vozila, pogovo za one koji ne promene pneumatike tokom voznje pod sigurnosnim vozilom.

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 01 Jul 2014, 21:45
od dragvorl
:ccc:

F1 to say 'bye bye' to Monza - Ecclestone

Monza is on a three-race countdown to the F1 exit, Bernie Ecclestone warned on Tuesday.
Italy's Autodromo Nazionale is one of the last remaining iconic venues on the calendar, but F1 chief executive Ecclestone says he will say "bye-bye" to Monza after 2016.
"Audiences are lower in Italy than anywhere," he told La Gazzetta dello Sport.
Ecclestone confirmed that Monza's contract does not expire until after the 2016 race, but the future is "Not good".
"I don't think we'll do another contract," he said. "The old one was a disaster for us from a commercial point of view. After 2016, bye-bye."
Ecclestone's statement might be interpreted as an opening door for Ferrari president Luca di Montezemolo, who makes no secret he would like a grand prix at Mugello.
Asked if they have already discussed the matter, Ecclestone insisted: "No, I have not received any proposal."


http://www.worldcarfans.com/11407017751 ... ecclestone

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 01 Jul 2014, 21:58
od elMaestro
Auuu... :kuku: :kuku: :kuku:
Ovaj Eklston nije normalan. Sto se bre ne bavi nekim drugim biznisom, nego nasao da mlati pare upropascujuci F1.

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 01 Jul 2014, 22:17
od methane.master
Mislim da je krajnje vreme da F1 kaže "bye-bye" Ecclestoneu. ;)

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 01 Jul 2014, 22:49
od Kuzmanovic
Ja se ne brinem, taj batica ce do 2016. godine riknuti od droge i vijagre pa ce doci neko ko ce da ceni prave vrednosti.

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 02 Jul 2014, 00:24
od Geza
Nekada je bilo ovako.


Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 02 Jul 2014, 08:58
od Delija
Pa naravno da se smanjio broj gledalaca kad su totalno sje*ali F1... :glavomuzid:

Re: Formula 1 - sezona 2014

Poslato: 02 Jul 2014, 21:38
od Geza
Fernandes prodao Caterham, Albers novi šef momčadi
http://www.gp1.hr/fernandes-prodao-cate ... f-momcadi/

Nakon nekoliko dana špekulacija od misteriozne poruke vlasnika momčadi Tonyja Fernandesa prošlog petka, Caterham je ovog popodneva dao sljedeću izjavu:

“Caterham F1 Team sa zadovoljstvom potvrđuje da je Tony Fernandes sa svojim partnerima momčad prodao konzorciju investitora iz Švicarske te s Bliskog istoka, na čijem čelu će biti bivši šef momčadi Formule 1 Colin Kolles.”

Prema uvjetima prodaje, momčad će se nastaviti utrkivati kao Caterham F1 Team te će baza ostati u Leafieldu u doglednoj budućnosti. Novi vlasnici će s poslom započeti odmah. Bivši F1 vozač, Cristijan Albers, kojem će pomagati Manfredi Ravetto, preuzet će upravljanje ekipom te će tako zamijeniti Cyrila Abiteboula koji će napustiti momčad kako bi potražio nove izazove.

“Svjesni smo velikog izazova koji je pred nama s obzirom na tešku borbu na dnu poretka a naš cilj sada je 10. mjesto na kraju ove godine”, rekao je Albers. “Odani smo momčadi i osigurat ćemo sve da bi ekipa imala potrebne resurse za razvoj i rast kako bi ostvarila sve za što je sposobna.”

Kolles je bio šef u Midlandu i Spykeru a zadnjih mjeseci bio je povezivan s rumunjskim ulaskom u Formulu 1 predvođenim bivšim ministrom zdravstva Ionom Bazacom koji je i uvoznik Ferrarija za Rumunjsku. Cristijan Albers sudjelovao je u 46 utrka između 2005. i 2007. s Minardijem, Midlandom i Spykerom a najbolji rezultat mu je 5. mjesto na VN SAD-a 2005. godine kada je samo 6 bolida startalo utrku.

Caterham pogonjen Renaultovim motorom trenutno leži na 11. mjestu u poretku konstruktora bez osvojenog boda.