Stranica 31 od 48

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 23 Maj 2017, 10:44
od TRIO_driver
Ne stižem da odgovorim, jer generalno, nisam više toliko prisutan na forumima, posao se proširio, kao i porodica, znači slobodnog vremena nula bodova..

Idemo redom:

1. Forma - da, znam ih naravno, i to dobro, dugo sarađujemo na polju delova, zajedno smo u Motoo priči, i jednostavno, ja sa njima imam odličan odnos.

Kako rade sa kupcima, i slično, ja to nikad ne volim da komentarišem, jer rad sa ljudima je najteži, tako da uvek može da se desi nešto, ne možeš zadovoljiti svakog kupca.

2. Kia i Hyundai - kao mehanički blizanci, DA, IMAJU FABRIČKI PROBLEM U JEDNOJ SERIJI SA LANCEM, sam vlasnik Forme je imao Ceed 1.4 kupljen nov i to je uradio na 60k km. To je samo jedna serija, ne možemo uhvatiti traga kada tačno, jednostavno čuje se i menja se.

3. Lanac neće pući, ali će se istegnuti toliko i preskočiće taman za jedan, dva zuba, što je adekvatno situaciji kad pukne kaiš.

Postoji naravno i španer, koji zateže, ali ni on nije svemoćan.

Ljubitelj je nominalno u pravu, ali ne može se generalizovati, tako da u slučaju ovog 1.4 motora nije.

Sama fabrika nije priznala grešku, jedino ako je bilo problema u garanciji, to su menjali, ali čisto sumnjam da je to bilo serijski.

4. Ne mogu oni dijagnostikom da vide istegnutost lanca, ali mogu da isprate parametre ubrizgavanja i još ponešto, pa da na osnovu toga vide paljenje i da na osnovu toga, plus fizički pregled, daju ocenu da li je za zamenu ili ne...

5. Meni se na novom Dmax koji stoji na placu uhvati površinska rđa, ništa što par divljačkih kočenja neće podmazati.. :)

6. Postoji sistem ručne kočnice sa dobošima unutar diskova, to je ređi sistem, ali ga azijati vole, retko se menjaju, i često papreno koštaju te pakne, dok ti pločice i diskovi služe za klasično kočenje. To se prepozna po tome što je srce diska dosta veće od glavčine...

7. Za ponudu za menjanje traženh delova zoveš servis za ponudu.

8. Nažalost, letve u zadnje vreme dosta imaju problema, i to ne samo Hyundai, pri čemu mislim na luft u volanu, a ne na curenje letve...

9. Kraj spone jeste jedna obična šipka koja neće propasti nikad, ali ono što hoće jeste kugla unutar spone, koja crkne bez ikakvih problema, tako da je to deo koji se menja itekako.

Ne znam da li sam obuhvatio sva pitanja... :zbunjen: :forumas: :D

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 23 Maj 2017, 11:05
od Ogi
Nisu ga gledali fizicki, samo dijagnostika.

Znaci CUCE SE, pokazace da nesto nije u redu pre nego sto rikne ? Rekao je da na uzbrdici probamo da u drugoj nabijemo gascinu pa kao ako tu ima knedlu I to je jedan znak. Mi probali a Hyundai cupa. :D

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 14 Jul 2017, 11:42
od Bax
Zivko, uzeo sam skoro Aurisa 1,6 godiste 2011/2012, 35.000km.
Provozao sam prvih par 1000 km, i imam utisak da se ipak oseti neki luft na volanu, kad je los put, kao i klik kad se volan u ravnosteznom polozaju mota u levo, dok auto stoji, u voznji se ovo jaako retko oseti.
Posto sam upoznat da je to uobicajen problem za Aurisa, da li ima svrhe da se bakcemo stim, i da li moze da se resi, bez da se menja pola auta?

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 14 Jul 2017, 11:46
od TRIO_driver
Koljemo svinju radi buta, to je taj sindrom.

Možemo pogledati, ali i na kolima sa preko 100k km sa sličnim simptomima, nije se isplatilo..

Što bi rekli, pojačaj muziku... :zbunjen:

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 14 Jul 2017, 11:52
od Bax
Zivko, hvala na pravom odgovoru. :)

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 14 Jul 2017, 12:47
od Heinz
Ja znam da više Toyotu kupovati neću :)

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 14 Jul 2017, 14:02
od trojanac
Ali Hondu hoćeš. :D

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 14 Jul 2017, 14:17
od Ogi
Kod mene se isplatilo zamenom kardana konacno ali je I zamena caure letve imala efekta. Citao sam na Toyota forumu da su caure I njima problem.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 14 Jul 2017, 15:00
od Bax
Ma u principu nemam zivce da se vise sa time zmalacujem, ako njih (Toyotu) nije sramota da naprave delove koji su toliko loseg kvaliteta, sta ja tu mogu da uradim, da se polomim,pa za par godina opet da proluftira....
Obzirom da je to cesta pojava na tom autu, nema tu sta pametno da se uradi, sem da se pomirim, da je to taj kvalitet :) ...
Drago mi je da je nisam novu kupio :)

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 14 Jul 2017, 15:42
od TRIO_driver
Heinz napisao:Ja znam da više Toyotu kupovati neću :)
Nažalost, sve manje i manje je Made in Japan modela, sve više ih je sa evropskim pasošem.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 14 Jul 2017, 16:19
od nikaragva
Smradovi stavljaju evropske delove, pogotovo nemacke.

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 14 Jul 2017, 16:22
od shandu90
Tu je nemacki samo pecat, sve je to mejd in cajna.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 02 Nov 2017, 18:04
od Neo
Da li ste imali slučaj zamene SCV ventila na 2.0 d4d (1CD-FTV) motoru?
Koji bi bili simptomi?

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 03 Nov 2017, 11:33
od TRIO_driver
@Neo:

Kazu majstori da smo davno imali slucaj.

A sto se tice simptoma , bili bi sl. : gasenje u voznji , gubljenje snage , tesko paljenje ili izostanak paljenja, ubacivanje u safe mod.

Znaci simptomi obicno isti kao i kad ne valja turbina ili ventil na istoj.

Odgovor mog servisa..

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Poslato: 03 Nov 2017, 11:44
od Neo
Hvala na odgovoru.

Imam problem gubljenja snage preko 3k rpm. Ali gubi se na mahove, znaci od 3 do 4k obrtaja vise puta povuce i izgubi snagu.
EGR nije, ciscen je 2x.
Ako je turbina, da li bi vukao super do 3k obrtaja? Nije prijavljivao nikakvu gresku.

Na stranim forumima se cesto pominju ti ventili kao resenje tog problema. Navodno su fabricki losi ventili. Blueprint je izbacio neke bolje.