Stranica 31 od 48
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 10 Apr 2016, 20:43
od Day Walker
I moj drugar ima ptoblem na G5 oko zadnjih rubova.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 10 Apr 2016, 20:44
od dragvorl
Geza napisao:I onda se neko buni zbog plastičnih krila na Renaultu.

Pa nije slucajno da su bas od plastike, msjei su to dobro osmislili.

A tek Corvette, odavno je od plastike.

Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 10 Apr 2016, 20:46
od botr
Znam jednog majstora koji peskari pod, a za skidanje delova, nisam siguran, ali i ako ne radi to, uvek moze da se angazuje neki mehanicar, servis, koji ce to da obavi.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 10 Apr 2016, 21:00
od methane.master
Geza napisao:I onda se neko buni zbog plastičnih krila na Renaultu.

Ti Gezo baš dolivaš ulje na vatru.

Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 10 Apr 2016, 21:02
od Aleksandr
jeepbole napisao:Najbolja opcija bi onda trebala biti sa tim uljanim preparatima za privremeno, posto cu ja kasnije raditi peskarenje i generalno sredjivanje svake tackice korozije sad me interesuje jel neko imao iskustva sa peskarenjem i da li ima neka firma u srbiji koja radi peskarenje +demontazu delova po potrebi zbog nepristupacnosti +farbanje, zastita, sve ? Mislim iskljucivo za pod automobila, gore je sve ok.
Posle obrade ovim uljanim preparatima sa inhibitorima korozije uopste nema potrebe u peskarenju.
Kakvi problemi resava peskarenje?
Da li je moguce peskarenje u
Savovima iznutra ? - Ne. Profilima iznutra? - Ne. Skrivenim supljinama (krila, vrata itd) iznutra? - Ne.
Zasto onda peskarenje?..
Za peskarenje je potrebno rasturiti auto, ko vama garantuje, da posle sklapanja ce sve biti ok? I koliko ce to kostati!
Fizicki i hemijski aktivni uljani preparati pri regularnoj obradi (jednom u dve godine) u potpunosti resavaju ovaj problem. Oni sprecavaju nastanak korozije i suzbijaju je tamo gde je vec nastala. Za primenu u realnim uslovima nije poznata tehnologija bolje od ove.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 10 Apr 2016, 21:08
od Velja
Nije Švabo bio blesav kad je napravio Trabant... A ovaj G5 je verovatno bio nedelju dana parkiran pored Kosta Konkordije pre nego je uvezen

Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 10 Apr 2016, 21:12
od ftj
Oce da korodira ako je farban znam ja jednog belog isto tako.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 10 Apr 2016, 21:39
od Aleksandr
Korozija pocine da krece iznutra, zbog toga da krilo nije bilo tretirano iznutra

Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 10 Apr 2016, 21:46
od botr
Za supljine, po meni, ulje je ok, posebno ako ima blata, prasine, itd. Ukoliko ti delovi nisu izlozeni blatu, ja bi radije fertan. Sto se tice poda, meni se ne svidja mastan, nauljen pod, i uvek sam za peskaranje, i dalji tretman, prajmer, zastita, farbanje. Vise volim fabricki izgled. Za peskarenje ne mora da se rastura bas sve, postoj mini pistolji za peskarenje, tako da se mlaz lako koncentrise na manju povrsinu.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 10 Apr 2016, 22:35
od kvcali
jel ovaj golf sa slike dizel ?
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 12 Apr 2016, 13:09
od Aleksandr
botr napisao: Sto se tice poda, meni se ne svidja mastan, nauljen pod, i uvek sam za peskaranje, i dalji tretman, prajmer, zastita, farbanje. Vise volim fabricki izgled.
Pitanje nije u tome, sta se svidja tebi ili meni, nego u tome, sta ce efektivno raditi u realnim uslovima.
Metode o kojih pisete odlicno odgovaraju za spoljne ofarbane povrsine, koje ce sigurno da budu pojedene korozijom, ako necete da zastitite karoseriju iznutra.
Metode sa prajmerom, zastitom i farbanjem (takodje i Fertan) su skuplji i nisu efektivni zbog temeljne pripreme, koja nije moguca u realnim uslovima za donji deo, savove i unutrasnje supljine, ovo nije cisto ravno i odmasceno laboratorsko parce lima! Povrsina, koju treba zastititi, sastoji od profila, spojeva, savova, skrivenih supljina, priprema kojih nije moguca. Zato nam trebaju preparati koji ne iziskuju pripreme, naprimer, uljani preparati sa inhibitorima korozije. Specialno ulje (nije motorno i nije transmisiono) se razliva, svudu prolazi kroz blato i staru koroziju u sve savove i mikropukotine zbog jakog kapilarnog efekata, istiskujuci vodu, a inhibitori korozije pasiviraju metal, cine ga pasivnim odnosno kiseonika.

Pod tankim providnim slojem ovog preparata uvek imate uzuzetni fabricki izgled, ako ste poceli da obradjujete auto do pocetka korozije.
Ako je korozija vec nastala, bolje obraditi ne providnim vrstom uljanog preparata, ispod koga ce korozija biti suzbijena.
botr napisao:Za peskarenje ne mora da se rastura bas sve, postoj mini pistolji za peskarenje, tako da se mlaz lako koncentrise na manju povrsinu.
Zasto rasturati auto, ako je toga moguce izbegnuti, to nije profesionalno. Nema smisla u peskarenju spolja, ako to ne mozes da uradis iznutra, korozija pocine da se krece iz spojeva, savova (varenih i valjenih) i mikropukotina. A peskarenje tamo nije moguce, a znaci da nista ne resava.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 12 Apr 2016, 21:22
od nikaragva
https://www.facebook.com/ScienceNatureP ... 420184818/
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 14 Apr 2016, 20:34
od jeepbole
Da li wd-40 moze da zaustavi koroziju ? Kako ce da reaguje na ovaj pod ?
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 14 Apr 2016, 21:27
od Geza
Pre bih potopio donji deo u Coca Colu nego u WD-40.
Re: Korozija na novijim vozilima
Poslato: 14 Apr 2016, 22:27
od Era
Kakv WD. Prva kiša će to da opere. Nekad su kod nas sipali pregorelo motorno ulje u šupljine. Ovaj Jeep je zaista vozilo da se izbegava po svemu.
Ja imama sličan problem. Prvo čelilna četka, valjalo bi i peskarenje, malom peskarom na dostupnim mestima. Onaj knovertor korozije je jedino rešenje, pa posle zaštita i vosak. To i ja planiram letos da radim, nešto sam a nešto uz pomoć farbara. Veća sam konsultovao stručnije ljude. Mada će to sve biti više umirivanje savesti