Stranica 31 od 139
Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 16:08
od NexT
mr.Big napisao:A pošto su konkurenti tamo -sa istom opremom ?
pa zar nismo zakljucili da Golf nema konkurenciju? :
Setac, koliko kostaju zadnji podizaci za astru?

Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 16:11
od Rakhil
Nisko...

Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 16:13
od Uroš S.
I meni ove cene dodatne deluju prosecno, koliko znam nigde nema xenon sa led-om za manje od 1000e. Doplata za 4 vrata je kod nas za Fabiju oko 400e, znaci preko je bar 500-600, tako da 900 za Golfa nije preterano.
Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 16:19
od ftj
Regularne cene bez akcijskih popusta.
golf 2.0 tdi highline 26,925 (cena u Nemačkoj)
Focus 2.0 tdci u titanium opremi 22,650(~15% jeftiniji)
Megane dCi 130 Energy 20,590(~25% jeftiniji)
Astra 2.0 CDTI ECOTEC 27,103 (jednako)
308 2.0 hdi ALLURE 21,700(~20% jeftiniji)
HONDA CIVIC 5V 1.8 PE EXECUTIVE benzinac 21,500 (~20% jeftiniji)
Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 16:22
od Kuzmanovic
Ipak je preskup u odnosu na konkurenciju.

Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 16:24
od Rakhil
Leci ce to sve na svoje mesto vrlo brzo, kostace uobicajenih desetak posto vise od konkurencije i prodavace se kao i svi Golfovi do sada. Ne znam kako smo uspeli da izmrsomudimo 30 strana o faking obvijus stvarima.
Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 16:34
od Kuzmanovic
Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 16:38
od mr.Big
U Nemačkoj su mu konkurencija Nemačka kola ,zbog odnosa/ lojalnosti kupaca i kreditne politike banaka prema Nemačkim proizvodima.
A i inače ...

Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 16:45
od Day Walker
Mrzi me da trazim za druge, ali evo cene dodatne opreme za Astru:
Koza: 1200e
xenon: 1060e
A xenon u paketu sa navigacijom: 1900e
Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 17:35
od dag81
paja napisao:dag81 napisao:E sad gde se gura i gde pripada to je malo skatljivo, niti pripada premiumu niti ostalima, vec je izmedju.
Dag postaješ gori od Monrua i Cosma zajedno.
Upravo si nam objasnio da postoje tri klase automobila. Obični, premijum i Golf.

Po meni premium nije samo ime, vec paznja na detalje, kvalitet, i sirok spisak dodatne opreme. A na kraju krajeva i reputacija i ime. Golfa ne smatram kao sto rekoh premium automobilom, ali ga ne vidim u klasi u kojoj ''pripada''.
Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 18:09
od Day Walker
Dag previse potcenjujes ostale proizvodjace, pa nisu oni sisali vesla dok je vw pravio Golf
Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 21:28
od Xepoj87
Sta pricate,pa Opel takodje dere sa cenom opreme...
Jedino Japanci daju opremu po manjim cenama,ali u svega 2,3 paketa opreme i to je to...
Individualna oprema mora da kosta...
Od Mercedesa je dosta jeftinije,jer gledam da je ovaj grejac motora na A klasi 1700e,a kod Golfa 1250e...
Sasvim normalne cene individualne opreme...
Gde ste videli Xenone bez 1.000e?
Skroz regularna cena Golfa,ne vidim cemu toliko iscudjavanje...
Covek bi ocekivao da ste posle 30 godina navikli na to da Golf ima malo vecu cenu od konkurencije...
Kao sto je ranije,a i sada Mercedes uvek bio malo skuplji od Bmw-a...
Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 21:48
od Rakhil
Fakat, ako je preskup niko nece kupovati, ako je povoljan, razbice se od prodaje. Sta nas realno zabole za to?
Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 22:29
od dag81
A i glupo je komentarisati cene za model koji je tek poceo da se proizvodi, svaki auto je tad najskuplji. Ko hoce prvi da vozi neki model uvek je placao bar 10% vise, jbg.
Realno za ocekivati je da kad se cene stabilizuju, tj. godisnji staz da cena bude blizu cene sadasnje sestice tdi, a to je oko 17.000e sto je vise nego realno. Pa pogledajte cene i30, 16.000e koreanac, to je preskupo, bez obzira na ''opremu''.Ili Opel Astra J, ne znam da li se secate, ali kad se pojavila cena je bila nenormalno visoka, visa nego Golfa, sto nikad nije bilo. Istina napravili su bas odlican pomak, ali opet je ostao Opel kako god, doduse dosta bolji Opel.
Re: VW Golf VII
Poslato: 10 Sep 2012, 22:36
od dragan
kako god, mislim da je malo skupo 17 somica za osnovni model sa 3 vrata, celih 5 brzina i 85 divljih konja...
konkurencija izbacuje malolitrazne turbake sa 100, pa cak i 125ks po litri, a ovi smanjuju snagu osnovnoj motorizaciji...
jeste realno da ce cena u toku starenja modela padati ( mada ovde nista novo i revolucionarno nije ponudjeno, kao kod nekih konkurenata ), ali im je start previsok...
to je bar moje misljenje...