Stranica 31 od 42

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 12 Jul 2016, 20:43
od dragvorl
ljubitelj napisao:
dragvorl napisao:Volvo kineska marka, a JLR indijska, svasta se da procitati ovde. A tema bese Volvo? :think:
Volvo jeste kineska marka, zajedno sa fabrikama kupljena je i marka od Forda.
Volvo je svedska marka u vlasnistvu Kineza, RR je britanska marka u vlasnistvu BMW, Range i Jag slicno samo u vlasnistvu Tate. Ne pravi se Rolls dzabe u UK, prave ga UK majstori, sa UK zanatlijskom tradicijom, Bentley takodje. Treba se razgraniciti vlasnistvo i brend, to nikako nije isto, jer da su svi ovi brendovi kao sto pisete kineski i indijski, tesko da bi mogli da prodaju ovoj klijenteli kola po ovim cenama kao sto sad rade. Isto tako je Chipsy srpski brend u Pepsicovom vlasnistvu, Mack je americki brend u Volvovom vlasnistvu, itd. puno primera ima...
Btw, drugar radi za jednog tier 1 dobavljaca BMW i kaze da su bez problema ugradjivali delove koji nisu odgovarali na QC, morao je posao da se zavrsi i proslo tako...Naravno, to se sigurno dogadja i drugima, ali ovo konkretno znam.

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 12 Jul 2016, 22:14
od ljubitelj
Xepoj87 napisao: Nemoj samo da mi pravis razliku izmedju motora na osnovu 150cc, jer je to ista klasa motora, a taj 250d iz 2011. godine izbacuje manje co2 od novog XC90 2.0 dizela, a oba su euro6.
Kod Volvoa je oduzet jedan cilindar na prastarom 2.4 5-ocilindricnom motoru, a Mercedesov 2.1 motor je savremeni 4-orocilindricni motor.

C220d sa 2143cc izbacuje 103g CO2, dok 1.6 dizel u C180d izbacuje 99g.
U A200d isti taj 2143cc motor izbacuje 99g CO2, dok u A160d, 1.5 dizel izbacuje 98g.
Pogledaću o tom 250d motoru.

Koliko izbacuje u GLE- SUV autu? Naravno da u manjem i lakšem autu troši manje goriva/ CO2.

Novi Volvo 2,0 nema dodirnih tačaka sa 5 cil. 2,4.
To je motor pravljen za euro7/ euro 8 norme/ novi kalifornijski EPA.

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 12 Jul 2016, 22:23
od passenger
Ne znam šta je sa Volvo motorima od 2000 ccm i 5 cilindara koji su korišćeni do skorije.

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 12 Jul 2016, 22:48
od Kabal
Da se malo vratimo na temu, jel vozio neko novi XC pa da cujemo malo iskustva iz prve ruke?


TT

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 12 Jul 2016, 22:57
od ljubitelj
Otišli u muzej. Verovatno ne mogu da se adaptiraju na euro 7/euro 8 norme koju nastupaju uskoro.
Ovaj novi motor, taj blok koji je isti za dizel i za benzinac, treba da preživi propise naredne decenije.
Oni gledaju malo dugoročnije kada nešto rade.

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 12 Jul 2016, 23:00
od Xepoj87
ljubitelj napisao:
Xepoj87 napisao: Nemoj samo da mi pravis razliku izmedju motora na osnovu 150cc, jer je to ista klasa motora, a taj 250d iz 2011. godine izbacuje manje co2 od novog XC90 2.0 dizela, a oba su euro6.
Kod Volvoa je oduzet jedan cilindar na prastarom 2.4 5-ocilindricnom motoru, a Mercedesov 2.1 motor je savremeni 4-orocilindricni motor.

C220d sa 2143cc izbacuje 103g CO2, dok 1.6 dizel u C180d izbacuje 99g.
U A200d isti taj 2143cc motor izbacuje 99g CO2, dok u A160d, 1.5 dizel izbacuje 98g.
Pogledaću o tom 250d motoru.

Koliko izbacuje u GLE- SUV autu? Naravno da u manjem i lakšem autu troši manje goriva/ CO2.

Novi Volvo 2,0 nema dodirnih tačaka sa 5 cil. 2,4.
To je motor pravljen za euro7/ euro 8 norme/ novi kalifornijski EPA.
ML 250d izbacuje 140g CO2, kao i restilizovani GLE, nista nije menjano od 2011.

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 13 Jul 2016, 00:51
od ljubitelj
I još koliko je cifra za XC90 novi 2,0D?

Gde nalaziš te podatke i na koji režim vožnje se odnose, ECE ciklus?

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 13 Jul 2016, 10:31
od Delija
Evo ti ovde i cenovnik i ostali podaci:

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 13 Jul 2016, 10:34
od Uroš S.
Baš je baš dobar i veliko osveženje u dizajnerskom smislu generalno, ne konkretno za Volvo.

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 13 Jul 2016, 11:21
od Ji 4Tze
T8 Plug-In Hybrid A

Pogonsko gorivo: Benzin

Broj cilindara i zapremina motora (ccm): 4 / 1969

Menjač: 8-stupanjski automatski mjenjač Geartronic

Potrošnja goriva, kombinovana vožnja (lit/100 km): 2,1

Emisija CO2 (g/km): 49

Snaga motora (kW/KS): 235/320 + 65/87 elektromotor

Obrtnimoment (Nm): 640

Ubrzanje 0-100 km/h (sek): 5,6

Maksimalna brzina (km/h): 230 (125 samo elektromotor)

Zapremina rezervoara goriva (lit): 50

EU norma motora: Euro VI
:mrgreen:

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 13 Jul 2016, 11:44
od passenger
Našao sam podatak prosečne potrošnje T8 na dva mesta: kod prvog je 4.8l, kod drugog 4.9, što je više od duplo napisano.

čitam malo po švapskih forumima, neki lik vozio 3 xc90 starija, sa svakim prešao u proseku 100 kkm i svaki ga je služio odlično. Onda naruči nov XC90 u ono vreme kad nijedan nije bio u salonima, čak i konfigurator na Volvo sajtu je bio čisto reprezentativan, tj. nisi mogao da naručiš šta hoćeš. Na kraju je uzeo D5 momentum i vozio ga medju prvima.

Hhaha ja sam se smejao koliko bagova auto imao. Tipa sam od sebe uključi rikverc kameru, auto neće da se ugasi, kad otvori vrata onda se uključi radio sam i pojača do max zvuk :kezo: zatim čest problem kod prvih serija je bio da upozorava na nizak nivo ulja u kočnicama, ali je sve u redu, parking senzori se isključivali kad su hteli, problem sa radiom (isključiš detaljne informacije radiostanice, ali one su i dalje tu), električna kuka nije radila s vremena na vreme, gepek neće da zatvori iz prve na dugme, automatsko kočenje je radilo bez ikakvih razloga kad prolazi blizu parkiranih vozila itd... prvi update software nije doneo mnogo pobošljanja, tek kasnije.

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 13 Jul 2016, 12:05
od shandu90
passenger napisao:Našao sam podatak prosečne potrošnje T8 na dva mesta: kod prvog je 4.8l, kod drugog 4.9, što je više od duplo napisano.

čitam malo po švapskih forumima, neki lik vozio 3 xc90 starija, sa svakim prešao u proseku 100 kkm i svaki ga je služio odlično. Onda naruči nov XC90 u ono vreme kad nijedan nije bio u salonima, čak i konfigurator na Volvo sajtu je bio čisto reprezentativan, tj. nisi mogao da naručiš šta hoćeš. Na kraju je uzeo D5 momentum i vozio ga medju prvima.

Hhaha ja sam se smejao koliko bagova auto imao. Tipa sam od sebe uključi rikverc kameru, auto neće da se ugasi, kad otvori vrata onda se uključi radio sam i pojača do max zvuk :kezo: zatim čest problem kod prvih serija je bio da upozorava na nizak nivo ulja u kočnicama, ali je sve u redu, parking senzori se isključivali kad su hteli, problem sa radiom (isključiš detaljne informacije radiostanice, ali one su i dalje tu), električna kuka nije radila s vremena na vreme, gepek neće da zatvori iz prve na dugme, automatsko kočenje je radilo bez ikakvih razloga kad prolazi blizu parkiranih vozila itd... prvi update software nije doneo mnogo pobošljanja, tek kasnije.
Vala bi ga zapalio da brljavi gore od telefona, jbs pare kad zivci nemaju cenu. Taj lik ih je ocigledno imao.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 13 Jul 2016, 12:10
od passenger
To je potpuno nov auto, ne FL, nekako mi je razumno da je brljavio, doduše ovaj je dosta brljavio.

Mnogi su komentarisali da nisu imali toliko bagova, a takodje voze medju prve primerke, već samo par nekih sa kojima su bez problema vozili. Recimo jedan je pomenuo neku grešku na navigaciji koju je takodje viđao na kolima od 200k eura, onda čest problem sa RDS info, start-stop sistemom... većina je rešeno ud update.

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 13 Jul 2016, 18:08
od dragvorl
Eko norme u odgovarajucoj temi viewtopic.php?f=15&t=3737

Re: 2015 Volvo XC90

Poslato: 14 Jul 2016, 02:19
od 7footer
Iskreno, mene su malo šokirale ove predrasude "kinez", "indus" i tako to.
Ako ćemo već da idemo u tom smeru, pre bih novac dao indusima i kinezima (čiju istoriju i dostignuća jako poštujem) nego li nemcima koji su moju zemlju bombardovali 3x za jedan vek.
Smatram da takve izjave i rasizam nemaju šta da traže u 21 veku.
Dragvorl je gore ukratko objasnio šta i kako, treba ga citirati za ubuduća naklapanja.